Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den. Mám problém v podobě že mi vůbec nejede internet. Vypadá to jak kdyby můj UPC router blbnul. Ačkoli jsem si všimnul v administraci že tam je napsáno ,, Částečná. Služba (pouze US)" což nevím vůbec co znamená. Zkoušel jsem WiFi zapnout a vypnout a dokonce i resetovat. Každopádně nic z toho nepomohlo. Moc děkuji za případnou pomoc.

Odesláno

US je upstream, tvůj modem má problém se signálem UPC, zkontroluj přívodní kabel a konektory mezi modemem a zásuvkou UPC, klidně je odpoj a znovu zapoj a zkus modem na chvilku odpojit od el. napájení, když to nepomůže, tak kontaktuj UPC a oni už se ti na dálku na to mrknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community