Přejít na obsah

"Signál není k dispozici" / "Žádný kanál&quot


Doporučené příspěvky

Návštěvník vatnajokull

Nazdar, ode dneška máme digitální vysílání na obou televizorech (2 STB) a na druhé mi nejedou žádné kanály skrz set-top-box?

Odpoledne, po instalaci mi nezávisle na sobě na obou televizích kanály jely, ale zčistajasna to přestalo - je možné, že to bylo tím, jak jsem vypnul STB a televizi (možná se to ještě nějak upravovalo?) nebo jsem možná něco zmáčknul na ovladači, ale pochybuji. Tak jsem chvilku prohledával menu a podobně, ale nic.

Rozhodl jsem se smazat naladěné, přesto již nefungující kanály, a přes "Instalace> Automatické vyhledávání> Spustit vyhledávání" pokusil o naladění kanálů na novo. Nic se však nenaladilo. Nemáte někdo šajn?

Nevím, jestli to má vliv, ale scart máme zapojený v zástrčce na videorekorder, a přesto to odpoledne po instalaci technika jelo? Bylo to tam tak naladěné, protože v normální zástrčce to mělo divné zelené barvy a v té přes videorekordér v pohodě.

 

1.) Asi je potřeba opět nainstalovat/vyhledat kanály. Zajímavé je, že když projedu od frekvence snad 44 do 88X, tak se nezachytí ani jeden, napíše "Žádný kanál". Jak tedy mohu nainstalovat programy?

 

EDIT: opět jsem si prošel návod. CDhtěl bych úplně jednodušše pouze nainstalovat kanály, ale nejde to - po přejetí všech signálů/frekvencí mi to oznámí žádný kanál. neměl jste někdo s tímto také potíže?

zavolej na UPC a vysvětli jim co se děje a oni Ti pošlou obnovu signálu. Pak musí být TV 3 hod zapnutá a pak vytáhnout šňuru od STB ze zásuvky a zastrčit.

Návštěvník vatnajokull

Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

Pokud ti nejedou ani nekodovane kenaly (Z1, UPC Express ...), tak to bude spatnym signalem, pokud jedou tak spatnym predplatnym a potrebujes ten obnovovaci signal.

JInak ladeni se provadi pomoci manulaniho, ne automatickeho.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Návštěvník vatnajokull

Díky, před tím vymazáním celé programové nabídky nejely ani ty nekódované programy. Zkusím teďka ještě teďka tu manuální instalaci, ale taky jsem ji zkoušel, snad 2x, ale nikdy jsem to nenechal dojet, přišlo mně, jakoby se to dostalo k 7% a pak zase spadlo na 0 a jelo od znova (za třeba takových 6 minut žádný procentuální progres). Asi bude za potřebí obnovovací signál, protože jsem si uvědomil, že jak jsem čakroval ještě se starým videorekordérem, tak jsem STB vypojil z elektřiny (cca 1 hodinu po instalaci technikem), a tím je to podle mě způsobeno.

Pokud jses uplne bez signalu, tak ti manual pochopitelne nepujde, ten si nacte seznam muxu z prvni vychozi frekvence a pak je ladi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Návštěvník vatnajokull

Jen pro doplnění: tak jsme s operátorkou a operátorem metodami pokus-omyl přišli na to, že je to porušeným koaxiálem (nebo, to jsem jim neříkal, omylem jsem silně drbnul do té UPC krabičky včera těsně po instalaci technikem, tak se možná něco tam porouchalo, ale byl by to pech, kdyby jenom na jednom slotu vedoucímu k televizi a ne na druhém, takže s největší pravděpodobnostím tím koaxiálem).

 

UPC podpora byla v pohodě.

Návštěvník allien
Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu :(, a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém.

 

 

Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...