Návštěvník vatnajokull Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Nazdar, ode dneška máme digitální vysílání na obou televizorech (2 STB) a na druhé mi nejedou žádné kanály skrz set-top-box? Odpoledne, po instalaci mi nezávisle na sobě na obou televizích kanály jely, ale zčistajasna to přestalo - je možné, že to bylo tím, jak jsem vypnul STB a televizi (možná se to ještě nějak upravovalo?) nebo jsem možná něco zmáčknul na ovladači, ale pochybuji. Tak jsem chvilku prohledával menu a podobně, ale nic. Rozhodl jsem se smazat naladěné, přesto již nefungující kanály, a přes "Instalace> Automatické vyhledávání> Spustit vyhledávání" pokusil o naladění kanálů na novo. Nic se však nenaladilo. Nemáte někdo šajn? Nevím, jestli to má vliv, ale scart máme zapojený v zástrčce na videorekorder, a přesto to odpoledne po instalaci technika jelo? Bylo to tam tak naladěné, protože v normální zástrčce to mělo divné zelené barvy a v té přes videorekordér v pohodě. 1.) Asi je potřeba opět nainstalovat/vyhledat kanály. Zajímavé je, že když projedu od frekvence snad 44 do 88X, tak se nezachytí ani jeden, napíše "Žádný kanál". Jak tedy mohu nainstalovat programy? EDIT: opět jsem si prošel návod. CDhtěl bych úplně jednodušše pouze nainstalovat kanály, ale nejde to - po přejetí všech signálů/frekvencí mi to oznámí žádný kanál. neměl jste někdo s tímto také potíže? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 zavolej na UPC a vysvětli jim co se děje a oni Ti pošlou obnovu signálu. Pak musí být TV 3 hod zapnutá a pak vytáhnout šňuru od STB ze zásuvky a zastrčit. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37904 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vatnajokull Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu , a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém. Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37907 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Pokud ti nejedou ani nekodovane kenaly (Z1, UPC Express ...), tak to bude spatnym signalem, pokud jedou tak spatnym predplatnym a potrebujes ten obnovovaci signal. JInak ladeni se provadi pomoci manulaniho, ne automatickeho. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37909 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vatnajokull Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Díky, před tím vymazáním celé programové nabídky nejely ani ty nekódované programy. Zkusím teďka ještě teďka tu manuální instalaci, ale taky jsem ji zkoušel, snad 2x, ale nikdy jsem to nenechal dojet, přišlo mně, jakoby se to dostalo k 7% a pak zase spadlo na 0 a jelo od znova (za třeba takových 6 minut žádný procentuální progres). Asi bude za potřebí obnovovací signál, protože jsem si uvědomil, že jak jsem čakroval ještě se starým videorekordérem, tak jsem STB vypojil z elektřiny (cca 1 hodinu po instalaci technikem), a tím je to podle mě způsobeno. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37910 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Pokud jses uplne bez signalu, tak ti manual pochopitelne nepujde, ten si nacte seznam muxu z prvni vychozi frekvence a pak je ladi. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37911 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vatnajokull Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 (Na první televizi mně přitom digitální vysílání normálně funguje) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37914 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. června 2010 Sdílet Odesláno 15. června 2010 Pokud ti nejedou ani nekodovane kanaly (Z1, UPC Express ...), tak to bude spatnym signalem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37916 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vatnajokull Odesláno 16. června 2010 Sdílet Odesláno 16. června 2010 Jen pro doplnění: tak jsme s operátorkou a operátorem metodami pokus-omyl přišli na to, že je to porušeným koaxiálem (nebo, to jsem jim neříkal, omylem jsem silně drbnul do té UPC krabičky včera těsně po instalaci technikem, tak se možná něco tam porouchalo, ale byl by to pech, kdyby jenom na jednom slotu vedoucímu k televizi a ne na druhém, takže s největší pravděpodobnostím tím koaxiálem). UPC podpora byla v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37937 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 16. června 2010 Sdílet Odesláno 16. června 2010 Díky. Napsal jsem jim přes formulář, protože nemám kačky na mobilu , a bohužel jejich linka je věčně plná (nikdy jsem nevolal pod 15 minut) ať mě informují mailem, co a jak (napsal jsem toto vaše doporučení) nebo ať mi zatelefonují. Snad to pro ně nebude problém. Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři.. Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265? Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/#findComment-37938 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.