Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

 

Hovořil jsem o UPC :shock: (závorka měla znamenat dotaz, je-li O2 větší)

EDIT: Tato závorka má znamenat vysvětlení :wink:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community