Návštěvník vatnajokull Odesláno 16. června 2010 Sdílet Odesláno 16. června 2010 Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři.. Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265? Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV. Hovořil jsem o UPC (závorka měla znamenat dotaz, je-li O2 větší) EDIT: Tato závorka má znamenat vysvětlení Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2403-quotsign%C3%A1l-nen%C3%AD-k-dispoziciquot-quot%C5%BE%C3%A1dn%C3%BD-kan%C3%A1lquot/page/2/#findComment-37939 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.