Odesláno 16. června 2010 14 let Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři.. Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265? Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV. Hovořil jsem o UPC (závorka měla znamenat dotaz, je-li O2 větší) EDIT: Tato závorka má znamenat vysvětlení
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.