Adolf.Shitler Odesláno 30. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 30. listopadu 2019 @freekarol U domácího připojení nemůžeš čekat nějakou garanci funkčnosti 24/7. K tomu si objednej business SLA a pak to bude o něčem jiném (samozřejmě i finančně). Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137535 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 30. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 30. listopadu 2019 Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137543 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 30. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 30. listopadu 2019 Kdyby ta tvoje konkurence byla tak úžasná, tak už k ní dávno přejdeš :D Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137549 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 30. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 30. listopadu 2019 Nemám důvod, když výpadky zatím nebyly časté. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137551 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 30. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 30. listopadu 2019 A k tomu placení, vždyť stačí napsat na UPC a nefunkční období odúčtují. Takže jsme zase u toho samého, že lidí neví, co si objednávají, neseznámení se s podmínkami a pak mají nepřiměřené požadavky. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137619 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 2. prosince 2019 Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137811 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparhawk Odesláno 2. prosince 2019 Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 před 31 minutami, freekarol napsal: Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif? v praxi funguje uplne vpohode.. uz jsem mel 3x mensi mesicni vyuctovani, jelikoz nejel internet a za tu dobu co nejel mi odecetly penize.. nemam s tim problem.. jen teda by s tim neco meli delat.. o penize mi nejde, jde mi o to, aby to fungovalo.. kdyby o2 po me nechtelo skoro 2x tolik co upc, tak uz jsem davno presel. Citovat 1000 Mb/s - Komplet VTV Box Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137813 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 2. prosince 2019 Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Internet mi fungoval spolehlivě, to až tenhle měsíc mají problémy. Zpětné zhlédnutí mi taky obvykle funguje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137815 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 2. prosince 2019 Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 (upraveno) V 30. 11. 2019 v 11:50 AM, freekarol napsal: Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. Je fyzicky nemožné zaručiť 100% funkčnosť. Ono, nemôžeš sa sťažovať na niečo, s čím si súhlasil. V zmluve ktorou potvrzduješ platnosť služby, máš pekne spísané garantované rýchlosti (u 150Mbps to je 60/5Mbps alebo ako, pred pár Dňami sa to riešilo.) a aký je garantovaný čas funkčnosti oproti celému mesiacu si nie som istý. Pozri si na nete ako to je s garanciou internetu čo sa týka časovej prístupnosti, každé jedno desatinné miesto vrámci % času prístupu stojí majland naviac. napr. 89% prístupnosti stojí 30€/mesiac pri nejakej vymyslenej rýchlosti, zatiaľ čo 89,9% prístupnosti už stojí 100€/mesiac, a z tých desatinných miest naviac pre dôležitých zákaznikov by sa ti zakrútila hlava, a áno, aj tým semtam vypadne Net, niekedy i na viac ako hodinu a neriešia to ako bohužiaľ väčšina zákazníkov typom "som frajer, začnem na ISP nadávať a idem inam" Jednoducho sa s tým zmier že veľká spoločnosť by mala riešiť nejako ochotne jednotlivca ktorému nejde internet niekoľko hodín a nepoužíva to na svoje zarábanie a platí malú čiastku, veľmi podcenenú vzhľadom na to, aké náročne je udržovať prístupnosť k internetu vzhľadom k tomu, že Koax. siete sa dajú ľahko zo stabilnej siete spraviť katastrofálnym uzlom vďaka nepozornosti a neprofesionálnosti jednoho z uživateľa. takto to bolo, je, a bude, a všade, každý jeden ISP to takto má. Riešenie je Biznis tarifa, platíš iné peniaze než obyčajný zákazník, a máš dokonca osobitný support, ktorý by mal byť 24/7 online, kdežto obyčajný Helpdesk na levelu 1 funguje len cez deň, a cez víkend asi nefunguje vôbec tuším. Upraveno 2. prosince 2019 uživatelem ApacheSK Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-137863 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Karel43 Odesláno 6. prosince 2019 Sdílet Odesláno 6. prosince 2019 (upraveno) Tak bydlím Praha 4 Bráník a nahlášen výpadek až do večera.To už přeci není možný!Kdykoliv potřebuji internet,tak nefunguje.A samozřejmě ani televize.To už musím nějak řešit. Hlavně že mám UPC Business Medium😫 Upraveno 6. prosince 2019 uživatelem Karel43 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/24087-v%C3%BDpadek-upc/page/2/#findComment-138453 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.