Odesláno 30. listopadu 2019 5 let @freekarol U domácího připojení nemůžeš čekat nějakou garanci funkčnosti 24/7. K tomu si objednej business SLA a pak to bude o něčem jiném (samozřejmě i finančně). - - - - -
Odesláno 30. listopadu 2019 5 let Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. [emoji6]
Odesláno 30. listopadu 2019 5 let Kdyby ta tvoje konkurence byla tak úžasná, tak už k ní dávno přejdeš :D - - - - -
Odesláno 30. listopadu 2019 5 let A k tomu placení, vždyť stačí napsat na UPC a nefunkční období odúčtují. Takže jsme zase u toho samého, že lidí neví, co si objednávají, neseznámení se s podmínkami a pak mají nepřiměřené požadavky. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 2. prosince 2019 5 let Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif?
Odesláno 2. prosince 2019 5 let před 31 minutami, freekarol napsal: Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif? v praxi funguje uplne vpohode.. uz jsem mel 3x mensi mesicni vyuctovani, jelikoz nejel internet a za tu dobu co nejel mi odecetly penize.. nemam s tim problem.. jen teda by s tim neco meli delat.. o penize mi nejde, jde mi o to, aby to fungovalo.. kdyby o2 po me nechtelo skoro 2x tolik co upc, tak uz jsem davno presel. 1000 Mb/s - Komplet VTV Box Zlín
Odesláno 2. prosince 2019 5 let Internet mi fungoval spolehlivě, to až tenhle měsíc mají problémy. Zpětné zhlédnutí mi taky obvykle funguje.
Odesláno 2. prosince 2019 5 let V 30. 11. 2019 v 11:50 AM, freekarol napsal: Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. Je fyzicky nemožné zaručiť 100% funkčnosť. Ono, nemôžeš sa sťažovať na niečo, s čím si súhlasil. V zmluve ktorou potvrzduješ platnosť služby, máš pekne spísané garantované rýchlosti (u 150Mbps to je 60/5Mbps alebo ako, pred pár Dňami sa to riešilo.) a aký je garantovaný čas funkčnosti oproti celému mesiacu si nie som istý. Pozri si na nete ako to je s garanciou internetu čo sa týka časovej prístupnosti, každé jedno desatinné miesto vrámci % času prístupu stojí majland naviac. napr. 89% prístupnosti stojí 30€/mesiac pri nejakej vymyslenej rýchlosti, zatiaľ čo 89,9% prístupnosti už stojí 100€/mesiac, a z tých desatinných miest naviac pre dôležitých zákaznikov by sa ti zakrútila hlava, a áno, aj tým semtam vypadne Net, niekedy i na viac ako hodinu a neriešia to ako bohužiaľ väčšina zákazníkov typom "som frajer, začnem na ISP nadávať a idem inam" Jednoducho sa s tým zmier že veľká spoločnosť by mala riešiť nejako ochotne jednotlivca ktorému nejde internet niekoľko hodín a nepoužíva to na svoje zarábanie a platí malú čiastku, veľmi podcenenú vzhľadom na to, aké náročne je udržovať prístupnosť k internetu vzhľadom k tomu, že Koax. siete sa dajú ľahko zo stabilnej siete spraviť katastrofálnym uzlom vďaka nepozornosti a neprofesionálnosti jednoho z uživateľa. takto to bolo, je, a bude, a všade, každý jeden ISP to takto má. Riešenie je Biznis tarifa, platíš iné peniaze než obyčajný zákazník, a máš dokonca osobitný support, ktorý by mal byť 24/7 online, kdežto obyčajný Helpdesk na levelu 1 funguje len cez deň, a cez víkend asi nefunguje vôbec tuším. Upraveno 2. prosince 2019 5 let uživatelem ApacheSK
Odesláno 6. prosince 2019 5 let Tak bydlím Praha 4 Bráník a nahlášen výpadek až do večera.To už přeci není možný!Kdykoliv potřebuji internet,tak nefunguje.A samozřejmě ani televize.To už musím nějak řešit. Hlavně že mám UPC Business Medium😫 Upraveno 6. prosince 2019 5 let uživatelem Karel43
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.