Odesláno 20. července 2010 14 let Odstraňování potíží s připojením k internetu Návod pro zákazníky, kteří mají problémy s dosažením maximální rychlosti nebo její stabilitou, popř. s výpadky během zvýšené zátěže v obou směrech. 1. Zjištění internetového tarifu a jeho parametrů - Jaký tarif odebíráte, můžete zjistit ve smlouvě nebo po registraci a přihlášení na stránce Moje UPC. - Specifikace vašeho tarifu najdete vždy v aktuálním ceníku. - Pokud se váš tarif již neprodává, můžete snadno přejít na výhodnější službu prostřednictvím kontaktního formuláře. 2. Přesné změření rychlosti - Stáhněte si program Network Meter (cca 300 KB). - Pro měření downloadu jděte na tyto dvě stránky - #1 + #2 a stahujte ISO soubory - na každých 10 Mb/s rychlosti vašeho připojení jeden. Sledujte rychlost a její stabilitu po dobu několika minut v programu Network Meter. - Pro měření uploadu jděte na stránku http://uloz.to. Nahrávejte jeden ze stažených souborů po dobu několika minut a sledujte rychlost i její stabilitu v programu Network Meter. 3. Řešení problémů na straně uživatele - Zjistěte, zda není modem vystavován teplotě nad 50°C, např. pokud je v horkých letních dnech umístěn blízko okna na přímém světle. - Zkontrolujte všchny kabely, jestli jsou správně zapojené, pevně drží ve všech konektorech a nejsou kdekoliv zlomené, skřípnuté nebo jinak poškozené. - Ověřte si kvalitními programy, zda se v počítači nevyskytuje škodlivý software. Mezi nejlepší patří kombinace Kaspersky Internet Security + SpyBot Search & Destroy. Před zahájením kontroly a pro její rychlejší průběh vyčistěte počítač automaticky a bez rizika od dočasných a nepotřebných souborů programem CCleaner (nemusí se instalovat, stačí spustit). - Odpojte router, pokud jej máte v domácí síti, a restartujte modem prostřednictvím rozhraní na adrese http://192.168.100.1 nebo vytažením na 30 sekund ze zásuvky. - Znova otestujte rychlost připojení. - Pokud problémy přetrvávají, otestujte rychlost na jiném počítači, který bude spojen přímo s modemem. 4. Řešení problémů na straně UPC - Pokud jste vyloučili chybu na vaší straně, přichystejte si číslo smlouvy, zapněte stahování nebo odesílání (podle toho, s čím máte potíže) a zavolejte do kontaktcentra nahlásit poruchu. - Popište závadu a rovnou vyjmenujte vše, co jste vyzkoušeli a jak jste měřili rychlost (body 2 a 3). Upraveno 21. července 2010 14 let uživatelem Návštěvník - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 20. července 2010 14 let ...jeste doplnim bod 3 - pokud mozno neukladejte modem na jina zarizeni vyrazujici teplo. Normalne vse funguje, ale v pripade velmi tepleho pocasi viz minuly tyden, muze dochazet k vnitrnimu prehrati a modem pote neni schopen navazat spojeni. Po castecnem vychladnuti opet funguje.
Odesláno 21. července 2010 14 let Autor jn, ve specifikacích modemu píšou, že max. provozní teplota je 50°, což může bejt přes léto někde za oknem docela problém doplněno... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 9. září 2010 14 let A ještě pár poznámek. Netelefonujte na KC z telefonu UPC. Možná bude nutný restart modemu od nich a to by pak hovor vypadl a volali byste znova. Pozor na to. Další nutností je povypínat během testování rychlosti vše na pozadí, co je připojené k netu a vytěžuje připojení (p2p klienty, instant messaging, Skype, apod..). Zkresluje to výsledky. Další nutností bývá u vyšších rychlostí (10 Mb a vyšší) optimalizace TCP/IP protokolu. Problém se týká Windows XP a starších. Nejlépe to provedete nějakou utilitkou, která to udělá za vás (modul v Tune Up Utilities nebo přímo UPC Fiber Power Optimizer, apod.) Novější Linuxové distribuce jsou bez problému.
Odesláno 10. září 2010 14 let Autor na KC volat jedině z telefonu UPC, pokud to je zrovna technicky možný, potože je to zadarmo, v případě potřeby zavolají zpátky... a pak určitě nepoužíat na starejch systémech nějaký tuneup nesmysly, jenom to de do háje a následuje čistá instalace... pokud už někdo použíá starej systém, tak jedině s fiber power optimizerem... vypínat p2p určitě, ale sykpe, msn apod. zatěžuje připojení neznatelně, pokud se zrovna nepřenášej soubory, takže se to nemusí až tak přehánět - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.