Slamb Odesláno 7. ledna 2011 Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 slambe, co to plácáš? snad je logické, že když vyplní KONTAKTNÍ formulář, kde žádá o zrušení poskytování služeb, tak ho někdo kontaktuje a vyřeší se formality, ne? jaký formality? on řeší nevrácený zařízení, ty za něj nikdo jinej neodešle... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40812 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník gew Odesláno 7. ledna 2011 Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 slambe, co to plácáš? snad je logické, že když vyplní KONTAKTNÍ formulář, kde žádá o zrušení poskytování služeb, tak ho někdo kontaktuje a vyřeší se formality, ne? jaký formality? on řeší nevrácený zařízení, ty za něj nikdo jinej neodešle... poposedni si. zařízení se má vrátit do 7 dnů od ukončení smlouvy. ale on smlouvu neukončil, on jen vyjádřil zájem o její ukončení. ukončení smlouvy je potřeba provést písemně. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40813 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 7. ledna 2011 Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 nejpozději do 7 dnů od data ukončení Smlouvy, takže kdykoliv dřív... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40814 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník gew Odesláno 7. ledna 2011 Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 nejdýl do 7 dnů od ukončení smlouvy, takže kdykoliv dřív... jasně, třeba hned druhý den po zapojení služby, že? fakt to nechápeš, nebo to jenom chápat nechceš? on smlouvu NEUKONČIL, tedy NEMOHLA VZNIKNOUT POVINNOST vrátit zařízení. nebo chceš říct, že upc mi může kdykoliv ukončit smlouvu, vůbec mi to nedat vědět a následně vymáhat pokutu za nevrácení zařízení? asi těžko, že? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40815 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 7. ledna 2011 Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 jo oni mu to ukončení nevyřídili, zůstalo to viset na žádosti, tak to asi nic platit nebude... tam nejspíš někdo jenom na něco zapomněl, no... nicméně vrácení zařízení co nejdřív neni nikdy na škodu Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40816 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 8. ledna 2011 Sdílet Odesláno 8. ledna 2011 No vyborny, on tam nekdo jenom NEKOLIKRAT na neco zapomnel ... a ja mam na krku soudni obsilku bez moznosti odvolani na zaplaceni 15 000, z cehoz vic nez polovina ma jit nejakym vymahacum, na ktere nelze dohledat kontakt ... buh vi, co to je zac ... k tomu jsem cca 800 km mimo CR ... vyborna situace ... nekdo na neco zapomnel ... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40823 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 13. ledna 2011 Sdílet Odesláno 13. ledna 2011 OD POČÁTKU SE JEDNÁ O CÍLENÝ PODVOD NA ZÁKAZNÍKY!!! Také já se dnes po návratu z pošty hlásím do klubu okradených. Rád bych se s vámi podělil o svůj příběh... Od května 2006 jsem se stal uživatelem internetu a byl mi zapůjčen modem na adrese pronajatého bytu. V momentu uzavírání smlouvy se nikdo z UPC nezajímal o mou trvalou adresu dle OP. Veškerá korespondence ze strany UPC mi byla pravidelně každý měsíc zasílána na mail(faktura za služby) a mobilní číslo mám pořád stejné již řadu let. V červnu 2009 jsem z důvodu stěhování do jiného města(kde UPC své služby nenabízí) smlouvu vypověděl přes webový formulář. Do dvou dnů mi odpověděli mailem, že moji žádost akceptují a že dojde k 1.8.2009 k ukončení služeb, tak jak jsem si přál. Zároveň na konci tohoto mailu stálo: V případě, že požadujete vyzvednutí zapůjčeného zařízení, kontaktujte, prosím telefonicky Klientské centrum UPC...dále cituji: V opačném případě si Vás dovolujeme požádat o zaslání zapůjčeného zařízení na níže uvedenou adresu LICA s.r.o. ( obojí toto nevýrazné upozornění na konci mailu jsem přehlédl ). Byl jsem v domění, že modem vrátím technikovi při odpojení služby dne 6.8.2009. Jelikož toho dne jsem nemohl být osobně přítomen návštěvě technika Fy. OPTOMONT, a.s. (firma najatá UPC ), pověřil jsem svou přítelkyni předáním modemu technikovi. Ten odpověděl, že modem nechce a prý si ho máme nechat. (jak to, že tito pracovníci nejsou proškoleni k základním radám klientům, když jsou to právě oni, kteří jsou ve styku se zákazníky UPC???? ) S ohledem na právě probíhající stěhování jsem modem zanechal na adrese a postupem času jsem na to zapoměl. Od té doby již žáden kontakt na mail (dříve každý měsíc ), nebo telefon ze strany UPC nebyl. Jaké bylo mé překvapení, když na jaře 2010 jsem byl kontaktován na mobil plechovou hubou jménem společnosti UPC abych zaplatil pohledávku. Okamžitě jsem volal na linku UPC, kde mi operátorka sdělila, že se jedná o nevrácený modem. Na to konto jsem podal reklamaci na postup pracovníka Fy. OPTIMONT,a.s. u operátora UPC. Do 2 dnů mi přišlo na mail jejich vyjádření ve smyslu, že technik vyzvedávku modemu neměl v popisu práce. Pak jsem již věc neřešil, protože ze strany UPC nebyl žáden kontakt. Dnes tj. 13.1.2011 jsem byl nemile překvapen soudní obsílkou s jakýmsi platebním rozkazem kde je jako žalobce uvedena Fa. Český inkasní kapitál, a.s. zastoupena JUDr. Romanem Majerem. Soud pod který spadá bývalá adresa připojení tento platební rozkaz obdržel dne 16.09.2010 a teprve 13.12.2010 to někdo zvedl ze stolu a začal řešit, že žalovaný má vlastně trvalé bydliště v jiném okrese a že platební rozkaz je tam vlastně špatně.( podotýkám, že veškeré úroky z prodlení jsou zde vyčísleny právě k datu 16.09.2010 cca 14.000 Kč ). Přesně po měsíci se toto rozhodnutí dostalo do mých rukou. Do této doby jsem o tom, že UPC prodala pohledávku 3.osobě neměl ani ponětí a veškeré písemnosti společnost UPC zřejmě zasílala na starou adresu místa připojení - koneckonců toto mají naprosto nesmylně uvedeno v podmínkách. Celá tato kauza na mě působí jako velice dobře organizovaný podvod, jak kvalitně oškubat své bývalé zákazníky v případě, že důvod zrušení služeb je uveden jako STĚHOVÁNÍ (všichni totiž při stěhování čteme po večerech Všeobecné podmínky ) Na závěr se pokusím vyjmenovat v pár bodech zásadní chyby v komunikaci mezi společností UPC a jejich zákazníky: 1) nepožadují TRVALOU ADRESU ZAPSANOU V OP. 2) ZÁMĚRNĚ nezasílají upomínky formou mailu v případě, že měníte adresu bydliště - čemuž nahrávají jejich podmínky 3) upomínky zasílají na adresu, kde jim musí být předem jisté, že se nedostanou do rukou bývalých zákazníků 4) při osobním jednání s koncovým uživatelem je najímám neproškolený personál 5) velice nedostatečně informují o povinnosti navrácení zařízení s odvoláním na odstavce jejich podminek.(nepřišla mi jediná upomínka) Celé toto jednání nahrává společnosti Český inkasní kapitál, a.s. a JUDr. Majeru jakožto jejímu akcionáři( akcie společnosti v hodnotě 11.005.800,-- Kč ) a asi nebudu daleko od pravdy, když mě napadne jisté finanční propojení mezi jmenovanou a.s. a UPC. Velice by mě zajímalo za kolik UPC odprodává tyto pohledávky vůči svým bývalým zákazníkům, kteří si dovolili ukončit smlouvu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40982 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. ledna 2011 Sdílet Odesláno 14. ledna 2011 >Klient Okradené tu bylo UPC o zařízení ne? Tak jak můžete být v klubu okradených? Sám uvádíte že jste se neřídil pokyny které Vám UPC dalo. Z toho důvodu že jste nekontaktoval UPC tak technik nemohl provést vyzvednutí modemu jelikož bez pokynu nesmí vyzvedávat jakékoliv zařízení. A zase jste ignoroval to že jste byl kontaktován a upozorněn na pohledávku vůči Vám. Kdyby jste to začal okamžitě řešit nemusel by jste platit tolik. A vy jste uváděl UPC novou adresu na kterou se stěhujete a kam chcete zasílat korespondenci? UPC Vás nahánět po republice nebude. Celá tato kauza mi připadá jako špatný vtip z Vaší strany a snaha společnosti UPC eliminovat ztrácení zařízení a minimalizaci škod. Druhou tváří věci je nehorázná odměna třetí strany. 1) Klient má možnost do smlouvy nechat uvést co nejvíce údajů. 2) Ano v minulosti toto nedělali ale nyní odešlou tištěnou upomínku + info na mail že něco takového bylo odesláno. 3) Upomínky zasílají na adresu kterou jste uvedl. Pokud neuvedete novou kam Vám to mají zasílat? 4) Pokud máte namysli technika tak ten je proškolen že pokud nemá uvedeno že má vyzvednout zařízení tak ho nevyzvedává. Pokud má uvedeno vyzvednout STB a vy mu budete cpát i MDM opět si ho nevezme. 5) No jednak je toto info ve VOP. Podpisem smlouvy vyjadřujete souhlas s nimi a že jste se s nimi seznámil. Sám píšete že UPC Vám zaslalo i email kde jste měl uvedeno jak zařízení vrátit. K bodu 5 - Běžte si do půjčovny aut půjčit auto na x dní a po jejich uplynutí ho nechte stát před barákem a čekejte že se pro něj někdo staví ... Ano určitě to nahrává společnosti ČIK ale je to vymáhací agentura a živí se tím. Kdyby jste se nechoval tak nezodpovědně ... [spekulace]UPC pohledávky postupuje třetí straně nejspíše za výši dluhu + úroky + náklady s vymáháním. [/spekulace] - alespoň tak to chodí většinou (vždy je to o smluvním ujednání daných společností). Ale té vymáhací agentuře se to musí také vyplatit. Zkuste se podívat do obchodního rejstříku zda není nějaké spojitost mezi ČIK a UPC Ale UPC spolupracuje s více společnostmi. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-40989 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. února 2011 Sdílet Odesláno 1. února 2011 No v zásadě si myslím, že mají dobře napsané VOP, které mimochodem vylepšili v tom r.2009 (asi se někteří lidi začli cukat:) Celkově bych to viděl tak, že je to poplatek za ukončení smluvního vztahu, který by jim možná neprošel (nevím jak je na tom legislativa) a tak to udělali takhle. Ukončovací email je matoucí, neboť tam píšou že přijde ještě jedna faktura kterou už hradit nemáš. Na jejich obranu je nutno říct, že píšou toto cituji:" Pokud se ke dni odpojení našich služeb již nebudete nacházet na uvedené adrese, dovolujeme si Vás požádat o zaslání zapůjčeného zařízení na níže uvedenou adresu: LICA s.r.o. Kostomlátecká 20/39 288 02 Nymburk Současně si Vás dovolujeme upozornit, že tuto doporučenou zásilku je před vlastním odesláním třeba pojistit u České pošty, s. p., na částku 5000,- Kč. V příloze tohoto emailu naleznete formulář, který, prosím, přiložte k odesílanému zařízení." O tom že se má odvevzdat do 7 dní (dle VOP je odevzdaní až po přebrání pověřenou osobou, tedy se termín zkracuje na nějakých 5 dní), upozornění na smluvní pokutu by toho emailu taky mohli přiložit. V zásadě bych to viděl na loan sharking v "malém"..... Myslím, že do slušné společnosti to má daleko. A naprostý vrchol mi připadala jejich recepční dnes 1.2.2011 kdy po mém dotazu na kontakt na obchodního zástupce mi řekla, že mi jen tak nemuže dát kontat na obchodního zastupce. K čemu asi je obchodní zástupce, ktomu aby se dělal byznys ne? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-41422 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 1. února 2011 Sdílet Odesláno 1. února 2011 Pak jsem již věc neřešil, protože ze strany UPC nebyl žáden kontakt To je pak tezke pane... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/2467-opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%A1-exekuce-od-upc-varov%C3%A1n%C3%AD-pro-v%C5%A1echny-z%C3%A1kazn%C3%ADky/page/10/#findComment-41423 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.