Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Doporučené příspěvky

Tohle je primo typicka uzkazka cloveka kteremu asi brzy prijde platebni rozkaz od ČIK.

http://aukro.cz/set-top-box-handan-cv-5 ... 71192.html

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

tomus> to spis vypada na zlodeje, kterej pobral na co prisel a ted rozprodava. Pochybuju, ze prodavajici je zakaznikem UPC..platebni rozkaz CIK prijde bohuzel tomu okradenymu.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Pokud nahlásil krádež na policii, tak by mu to měla zaplatit pojišťovna (pokud byl pojištěný), každopádně je potřeba nahlásit na UPC ukradení STB, modemu a zaplatit ztrátu zařízení (2k Kč za STB 1300 Kč za modem)

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
  • po měsíci...

Prosím o radu. Zaplatit 5 tisíc či nikoli?

Před třemi lety jsem se přestěhovala do bytu, kde byla zavedena kabelová TV od UPC. Televizi jsem potřebovala ihned a rovněž internet. UPC mi sdělila, že vše bude trvat měsíc a nabídla převedení smlouvy. Přišlo mi to logické a abych nečekala příliš dlouho na zapojení nové TV a internetu, převzala jsem smlouvu po bývalé nájemkyni a doplnila službu o internet. Internet mi přišel zapojit technik do týdne, přinesl modem, dcera podepsala předávací protokol, vše bylo v pořádku. Naprosto jsem netušila, že mám vlastnit zařízení ke sledování TV - set-top box, který jsem samozřejmě doposud nevyužívala, ani neobdržela. Při neustálých telefonátech od UPC na reklamy a DVR a jiné další produkty jsem se náhodou dozvěděla, že mám dle smlouvy sledovat 99 kanálů, přičemž jsem sledovala sotva třetinu. Volala jsem tedy na UPC, abych se dozvěděla proč tomu tak není, což jsem po opakovaném čekání desítky minut vzdala a nakonec psala na klientskou linku. Více než rok jsem řešila chybějící STB přístroj a nemožnost sledování placených kanálů daných smlouvou. Poslední kapka byla, když skončilo analogové vysílání a i přes kvalitu televize jsem měla možnost sledovat cca 10 kanálů. Internet, který sliboval mega rychlost neustále padal, TV obraz a programy byly nekvalitní a neustále problikávali a ani přes desítky napsaných dopisů na UPC nikdo nereflektoval můj problém. Po neustálém tvrzení UPC, že vlastním STB jsem nakonec požadovala předávací protokol na STB zařízení, poslali mi protokol z internetu, podepsaný mou 14. letou dcerou. Prošla jsem internet a zjistila, že se s touto společností opravdu nedomluvím, STB nemám, TV sledovat nemohu, přičemž nadále platím nemalých 938,- Kč měsíčně za služby, které mi UPC vlastně vůbec neposkytuje. Jednání přes klientský servis a jejich formulář již nebylo ani trapné, ale spíše nedůstojné, rozhodla jsem se tuto spolupráci definitivně ukončit. Jako první jsem odhlásila internet. Vrátila jsem zařízení, které jsem před třemi roky převzala a řádně ukončila smlouvu - vše proběhlo bez problémů a dnes jsem naprosto spokojená s jiným poskytovatelem - jejich jednání je vstřícné, cena perfektní a má úroveň, rovněž slibovanou kvalitu, lituji, že jsem to neudělala již dávno. Problém nastal s ukončení smlouvy na TV. Jelikož nevlastním STB zařízení, nemohu jej logicky ani vrátit. Od zaměstnanců a jiných zdrojů UPC jsem se dozvěděla, že zařízení má hodnotu 800 - 1 000,- Kč. Za 1 000,- Kč mi dokonce bylo nabídnuto k zakoupení. Když jsem pochopila, že budu muset vrátit i to, co jsem vůbec nedostala, pro klid a pokoj jsem se rozhodla to raději zaplatit, ale ouha. Cena nevráceného zařízení je najednou 5 000,- Kč. Přesto, že jsem neustále ve spojení s UPC přes klientskou linku, přišel mi vymáhací dopis, kde mi JUDr. Potoček sděluje, že pokud zařízení ihned nevrátím, bude po mně soudně vymáháno 18. 954,- Kč. Těžko někomu od UPC vysvětlíte, že nemůžete vrátit něco, co fakticky nemáte. Těžko UPC vysvětlíte, že jste více jak tři roky platili za něco, co jste fakticky nedostávali a že tímto nedošlo k plnění smlouvy z jejich strany. No a tak jsem dalším podvedeným klientem, který má platit za něco, co vlastně v životě neviděl. Ale jak čtu stránky internetu - je to v tomto státě naprosto normální a obyčejný člověk nemá proti právníkům těchto megafirem zastání ani šanci bojovat, přestože je v právu. Musím vlastně firmě UPC pogratulovat, málo komu se podaří prodat něco - co vlastně vůbec neexistuje a ke všemu za 5x takovou cenu.

Návštěvník Kulombo
převzala jsem smlouvu po bývalé nájemkyni

 

Tipuju, že původní settopbox si odvezla bývalá nájemkyně. V první řadě bych se s ní pokusil spojit.

Bohuzel jste udelala chybu v tom ze jste převzala smlouvu po bývalé nájemkyni, ktera zrejme jak pise Mr.Disaster si pri stehovani odvezla STB, ktery ale papirove nyni patri vam

a navic jste si platila za digitalnic tv nabidku, ale pritom sledovala jen tu analogovou, protoze jste zmineny STB nemela.

Pokuste se sehnat ten STB a vratit ho a hlavne urcite neplatte nejake premrstene pokuty, protoze s timhle u soudu neobstoji,

doporucuji navstivit diskuzi na Facebooku kde se tyhle pripady primo resi a kde vam snad take neco poradi:

http://www.facebook.com/groups/161716303848827/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Prosím o radu. Zaplatit 5 tisíc či nikoli?

...

Musím vlastně firmě UPC pogratulovat, málo komu se podaří prodat něco - co vlastně vůbec neexistuje a ke všemu za 5x takovou cenu.

Zkuste se s UPC domluvit na úhradě zničeného, ztraceného STB (oněch 1200Kč nebo kolik to dnes je). A upozorněte je, že dokument podepsala vaše 14ti letá dcera. To prokázat u soudu by znamenalo neplatnost takového dokumentu. Sepište to jako reklamaci.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 4 týdnech...

I kdybys zařízení vrátil tak , jak jsi měl / jak vyžaduje UPC / , balík s udanou cenou / za každé zařízení 5.000,- / , není nikde napsáno , že ti nebudou vyhrožovat exekucí na 18.954,- .

To řeším teď já , x -krát jsem odeslala kopii podacího lístku a dostávám denně 3 e-maily a SMS , že stále evidují nevrácené zařízení ,

na moje maily s kopií podacího lístku nereagují .

:(

Dobrý den, po přečtení všech příspěvků, mi je špatně. Můj syn pracoval u UPC, nedávno dostal výpověď, důvod? Jsi moc hodný na lidi. Nechápala jsem, teď už chápu, syn se několikrát " ukecl" , poradil, ať zapůjčený modem pošlou poštou do sedmi dnů po ukončení smlouvy.

Všem moc držím pěsti, ať uspějí a nemusejí platit zbytečné peníze.

looool :lol: fantazie některejch lidí nezná mezí... :lol: úplně to vidim... pane kolego, je nám líto, ale vy těm lidem řikáte, že mají vracet zařízení, budeme se muset rozloučit :(:lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...