Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
no tak to je perla "Pokud modem funguje, tak má pořád stejnou hodnotu a paradoxně možná i vyšší" :lol:

vysvetlete pojstovne ze auto 20let stary ma vetsi hodnotu nez soucasna.... nebudou se svama bavit daji vam zustatkovou hodnotu... skoro nizsi nez sama poiska...

nehlede ze v kazdem takovem zarizeni je kurvitko... takze lze ocekavat smrt takoveho zarizeni conevidet. navic technologicky je zastaraly a tyto modemy vyrazuje z provozu...nehlede ktomu ze kdyby mi prinesl technik modem stary 6let tak ho stim vykopnu...abych resil pak po pul roce nefunkcni net, a poslouchat v telefonu operatora upc ze chyba je na me strane...diky...

I 20 let staré auto může mít vyšší hodnotu, než nějaký čínský krám ze současnosti. A totéž platí o tom modemu (kde mimochodem není důvod, aby klekl a už vůbec ne z podnětu firmy UPC, která ho obvykle pronajímá a musí na to taky držet servis). Třeba já bych svoji Motorolu SBV6120E velmi nerad měnil za nějaký novodobý zgarb typu Ubee EVM3206, takže pro mě má prostě větší hodnotu ta Motorola. A to i bez toho, že se to někomu nemusí líbit :bom:

Odesláno
presne tak pokud by me dnes donesl nekdo stary kram i 6 let stary tak si ho muze nabouchat do trenek ...rok stare zarizeni hodnotu ma ale ne pet a vice

kdyby UPC zrusilo nesmyslne pujcovne modemu ale nabizeli primo prodej mohli by si usetrit spoustu starosti jak to ma treba netbox a jini

nehlede nato ze treba jako u netboxu podminka 2 roky musis mit smlouvu protoze se v tom zarizeni zaplati jenze UPC uvazuje jinak a pak se divi ze zakaznici berou kramle

Ze svého okolí zrovna neznám nikoho (ani sebe ne), který by měl modem odkoupený. A taky proč? U pronájmu mám zajištěný de facto nonstop servis, zatímco u prodeje je klasická záruka - a taky lhůta 30 dní na opravu. Děkuji, nemám zájem! A Netbox má mimochodem UTP kabel až do PC, takže nevím co by dělali s nějakým modemem :D

Odesláno

Ono je to s tou zarukou trochu jinak, pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ono je to s tou zárukou přesně jak píši, viz Všeobecné obchodní podmínky pro prodej zařízení: http://www.upc.cz/pdf/VOP_pro_prodej_zarizeni.pdf

 

9. Reklamace a oprava

Přijímací zařízení je možné reklamovat telefonicky na lince Klientského centra nebo e-mailem na adresu uvedenou na www.upc.cz. Pokud se nedohodneme jinak, vyřídíme reklamaci na adrese instalace Přijímacího zařízení.

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

 

Samozřejmě UPC může přistoupit k reklamaci vstřícně a vyřídit to dřív, ale žádný právní nárok na to není a spoléhat se na to taky nedá.

Odesláno
Ono je to s tou zarukou trochu jinak, pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou.

Tohle myslím neplatí, pokud je zařízení vyměněné tak je pouze změněno vč a záruka se pouze prodlužuje o dobu v opravě ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Pokud se mění kus za nový, tak je záruka opět 2 roky, to je v pořádku. Jde-li ale o opravu toho stejného zboží, tak se záruka pouze posouvá o dobu, po kterou bylo zboží na opravě. Už z tohoto důvodu se UPC jistě nepřetrhne a nebude každému automaticky měnit modemy za nové.

Odesláno

Pokud se pokazi koupne zarizeni v zaruce, tak ho UPC musi hned vymenit za jine a pochybuju ze tam pak poleti nekdo zpet s opravenym kusem.

Informaci ze - "pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou."

mam ze zdroje z UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

UPC to zařízení rozhodně hned měnit nemusí a de facto ho nemusí měnit vůbec, může proběhnout standardní oprava. Nárok je pouze na to, co je psáno ve VOP. Cokoliv jiného navíc je bonus a rozhodně bych s ním nepočítal. Maximálně příjemně překvapí.

Odesláno

když by to neměnili hned, přišli by o dalších dost lidí, je to v jejich vlastním zájmu :?

teď koukám - alsle, co to máš za bydliště? :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To si nemyslím. Třeba mobilní operátor, u kterého jsem koupil telefon za 10.000Kč a asi po měsíci zdechnul, mě odkázal na záruční opravnu, telefon tam byl 14 dní a pak se mně opravený vrátil. Rozhodně se žádná výměna kus za kus nekonala jenom proto, aby nepřišel o dost lidí. A podobnou zkušenost má kde-kdo.

Osobně si myslím, že se každá reklamace bude posuzovat individuálně a např. u těch klientů, kteří mají víc zařízení, se výměna provádět nebude (UPC ví, že klient i tak nebude bez programů). V opačném případě se výměna klidně mohla zapracovat do VOP.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community