Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Doporučené příspěvky

před 48 minutami, Návštěvník Blesk napsal:

UPC je podvodná firma, která má nastaveny procesy ve firmě  tak , aby okradla zákazníky. Je potřeba se od ní držet dál. Neobjednávat žádné služby.  Protože jakmile budete jejím zákazníkem, je jisté že se Vás dříve nebo později pokusí podvést.

ty seš taky dobrej podvodník, tak bacha na tebe :D upc zhoršilo podmínky a komu se to nelíbilo, moh smlouvu bez sankcí ukončit

 

před 1 hodinou, jobro napsal:

Nemohu na webu UPC najít dokument, který mění podmínky k 1.2.2017. Všeobecní Obchodní podmínky tam jsou jen loňské.

v ceníku od 1.3. to je uvedený jako "Smluvní pokuta za ukončení smlouvy před uplynutím doby určité (za každý celý kalendářní měsíc)"

https://business.upc.cz/pdf/soho/Cenik-sluzeb-SOHO-od-1-3-2017.pdf

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Komu se to nelibilo, muze o tom klidne pri odchodu rict i vsem tady. Nevidim na odchodu za hlasiteho bouchnuti dveri vubec nic spatnyho. 

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Návštěvník Katoda
před 14 hodinami, Slamb napsal:

 

v ceníku od 1.3. to je uvedený jako "Smluvní pokuta za ukončení smlouvy před uplynutím doby určité (za každý celý kalendářní měsíc)"

https://business.upc.cz/pdf/soho/Cenik-sluzeb-SOHO-od-1-3-2017.pdf

 

Ceník a Všeobecné obchodní podmínky jsou dvě rozdílné věci.

Návštěvník Hrom

to jsou nelogické argumenty od Slamba a spol. Podstatné je, že když si objednával služby, žádná smluvní pokuta nebyla stanovena. UPC si ji jednostranně později vložila na web a ani to neoznámila svým klientům. Možná někomu poslala email, ale nikdo nemá povinnost jejich emaily číst. Měnit smluvní podmínky jednostranně, účelově v neprospěch klienta - slabší smluvní strany, bez vyjádření jeho souhlasu je nezákonné. Celá smluvní pokuta za to že ukončíte služby bez závazku  je nezákonná a hlavně pro ni není žádný rozumný důvod. 

před 1 minutou, Návštěvník Hrom napsal:

to jsou nelogické argumenty od Slamba a spol. Podstatné je, že když si objednával služby, žádná smluvní pokuta nebyla stanovena. UPC si ji jednostranně později vložila na web a ani to neoznámila svým klientům. Možná někomu poslala email, ale nikdo nemá povinnost jejich emaily číst. Měnit smluvní podmínky jednostranně, účelově v neprospěch klienta - slabší smluvní strany, bez vyjádření jeho souhlasu je nezákonné. Celá smluvní pokuta za to že ukončíte služby bez závazku  je nezákonná a hlavně pro ni není žádný rozumný důvod. 

takže tim se snažíš říct, že jakmile se jednou upíšeš, firma už nikdy nemůže změnit podmínky? :D joo, k lepšímu by lidi podmínky měnit chtěli, pořád přidávat nějaký nový stanice a zrychlovat internet, ale když se zavede poplatek za nějaký předčasný ukončení, to je průšvih :ph34r: a řek bych, že upc splnilo i všechny zákonný povinosti (nebo aspoň ty, o kterejch vim) - informovat s předstihem a umožnit odstoupení od smlouvy bez sankcí

ale ty budeš stejně takovej ten typ, co se proti němu všechny firmy spikly, šikanujou ho a nejradši by ho oškubali i o ranní kávu, takže se k tomu radši dál vyjadřovat nebudu :D

 

před 9 minutami, Katoda napsal:

Ceník a Všeobecné obchodní podmínky jsou dvě rozdílné věci.

to já nezpochybňuju, ale nový poplatky bych hledal spíš v novym ceníku než ve všeobecnejch podmínkách :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník Hrom

to : CenTrio

přečti si co jsem napsal. NIKDY NEBYLA UZAVŘENA SMLOUVA.  NEUPSAL JSEM SE.  TAK CO TO MELEŠ O PŘEDČASNÝM UKONČENÍ. 

ABY MOHLO JÍT O PŘEDČASNÝ UKONČENÍ TAK BY SE MUSELA UZAVŘÍT DOHODA ŽE BUDU JEJICH ZÁKAZNÍKEM NA URČITÉ OBDOBÍ. 

TO SE NIKDY NESTALO.

OD ZAČÁTKU JSEM TRVAL NA TOM , ŽE JEJICH SLUŽBY ODEBÍRÁM BEZ ZÁVAZKU A ŽE MŮŽU KDYKOLIV ODEJÍT. COŽ MNĚ UPC NĚKOLIKRÁT NA INFOLINCE POTVRDILO. 

CHÁPEŠ TO?

Bohužel tak to není, UPC má právo změnit všeobecné podminky a ceny, pokud s takovymy změnamy nesouhlasíte máte právo bez sankcí odstoupit od smlouvy a službu zrušit.

To žese mění podminky od 1.2.2017 UPC informovalo klienty v prosinci 2016, docela dost se to tu řešilo, kho to zajímá muže si to pročíst zde: 

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...