Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Doporučené příspěvky

Návštěvník lejno
no tak to je perla "Pokud modem funguje, tak má pořád stejnou hodnotu a paradoxně možná i vyšší" :lol:

vysvetlete pojstovne ze auto 20let stary ma vetsi hodnotu nez soucasna.... nebudou se svama bavit daji vam zustatkovou hodnotu... skoro nizsi nez sama poiska...

nehlede ze v kazdem takovem zarizeni je kurvitko... takze lze ocekavat smrt takoveho zarizeni conevidet. navic technologicky je zastaraly a tyto modemy vyrazuje z provozu...nehlede ktomu ze kdyby mi prinesl technik modem stary 6let tak ho stim vykopnu...abych resil pak po pul roce nefunkcni net, a poslouchat v telefonu operatora upc ze chyba je na me strane...diky...

I 20 let staré auto může mít vyšší hodnotu, než nějaký čínský krám ze současnosti. A totéž platí o tom modemu (kde mimochodem není důvod, aby klekl a už vůbec ne z podnětu firmy UPC, která ho obvykle pronajímá a musí na to taky držet servis). Třeba já bych svoji Motorolu SBV6120E velmi nerad měnil za nějaký novodobý zgarb typu Ubee EVM3206, takže pro mě má prostě větší hodnotu ta Motorola. A to i bez toho, že se to někomu nemusí líbit :bom:

Návštěvník lejno
presne tak pokud by me dnes donesl nekdo stary kram i 6 let stary tak si ho muze nabouchat do trenek ...rok stare zarizeni hodnotu ma ale ne pet a vice

kdyby UPC zrusilo nesmyslne pujcovne modemu ale nabizeli primo prodej mohli by si usetrit spoustu starosti jak to ma treba netbox a jini

nehlede nato ze treba jako u netboxu podminka 2 roky musis mit smlouvu protoze se v tom zarizeni zaplati jenze UPC uvazuje jinak a pak se divi ze zakaznici berou kramle

Ze svého okolí zrovna neznám nikoho (ani sebe ne), který by měl modem odkoupený. A taky proč? U pronájmu mám zajištěný de facto nonstop servis, zatímco u prodeje je klasická záruka - a taky lhůta 30 dní na opravu. Děkuji, nemám zájem! A Netbox má mimochodem UTP kabel až do PC, takže nevím co by dělali s nějakým modemem :D

Ono je to s tou zarukou trochu jinak, pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník lejno

Ono je to s tou zárukou přesně jak píši, viz Všeobecné obchodní podmínky pro prodej zařízení: http://www.upc.cz/pdf/VOP_pro_prodej_zarizeni.pdf

 

9. Reklamace a oprava

Přijímací zařízení je možné reklamovat telefonicky na lince Klientského centra nebo e-mailem na adresu uvedenou na www.upc.cz. Pokud se nedohodneme jinak, vyřídíme reklamaci na adrese instalace Přijímacího zařízení.

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

 

Samozřejmě UPC může přistoupit k reklamaci vstřícně a vyřídit to dřív, ale žádný právní nárok na to není a spoléhat se na to taky nedá.

Ono je to s tou zarukou trochu jinak, pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou.

Tohle myslím neplatí, pokud je zařízení vyměněné tak je pouze změněno vč a záruka se pouze prodlužuje o dobu v opravě ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Návštěvník lejno

Pokud se mění kus za nový, tak je záruka opět 2 roky, to je v pořádku. Jde-li ale o opravu toho stejného zboží, tak se záruka pouze posouvá o dobu, po kterou bylo zboží na opravě. Už z tohoto důvodu se UPC jistě nepřetrhne a nebude každému automaticky měnit modemy za nové.

Pokud se pokazi koupne zarizeni v zaruce, tak ho UPC musi hned vymenit za jine a pochybuju ze tam pak poleti nekdo zpet s opravenym kusem.

Informaci ze - "pokud vam odkoupene zarizeni od UPC behem dvou let klekne, tak dostanete hned nove a opet s dvouletou zarukou."

mam ze zdroje z UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník lejno

UPC to zařízení rozhodně hned měnit nemusí a de facto ho nemusí měnit vůbec, může proběhnout standardní oprava. Nárok je pouze na to, co je psáno ve VOP. Cokoliv jiného navíc je bonus a rozhodně bych s ním nepočítal. Maximálně příjemně překvapí.

když by to neměnili hned, přišli by o dalších dost lidí, je to v jejich vlastním zájmu :?

teď koukám - alsle, co to máš za bydliště? :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník lejno

To si nemyslím. Třeba mobilní operátor, u kterého jsem koupil telefon za 10.000Kč a asi po měsíci zdechnul, mě odkázal na záruční opravnu, telefon tam byl 14 dní a pak se mně opravený vrátil. Rozhodně se žádná výměna kus za kus nekonala jenom proto, aby nepřišel o dost lidí. A podobnou zkušenost má kde-kdo.

Osobně si myslím, že se každá reklamace bude posuzovat individuálně a např. u těch klientů, kteří mají víc zařízení, se výměna provádět nebude (UPC ví, že klient i tak nebude bez programů). V opačném případě se výměna klidně mohla zapracovat do VOP.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...