Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

již jednou jsem se na ten problém ptal, ale "pomoc" žádná :(..

stručně..mám net 10M od UPC připojení zásuvka+modem+PC.

Krátkodobé výpadky modemu (signálu), světýlka začnou blikat, vypnou se a poté se modem opět nahodí (připojení obnovím přes inicializaci problému v "Připojení v síti") Již dvakrát u mě byl technik z UPC - výměna modemu,kontrola kabelů, síla signálu, kontrola hlavních rozvodů a výměna konektorů... vše v pořádku.

Výsledek - "je to ve zdi" :)... to si ale nemyslím. Zbývá mi jen výměna UTP kabelu, to jsem provedl ale stále potíže přetrvávají. Poslední co zbývá je výměna síťové karty (stáří cca 2 roky). Jinak net od UPC mám cca 3 roky, vždy bez problémů, max. výměna modemu a jelo se dál. Počítač a komponenty jsou stále stejné. Otázka zní, může stát za výpadky síťová karta ? přece jen už je dva roky stará.. Stejně koupím novou, ale jde mi spíš o to zda má někdo podobný problém a prosím o vaše názory. Pokud ani nová síťová karta nepomůže tak ..už opravdu nevím co s tím!:(

Praha 7

 

Děkuji za pomoc.

Dan

Odesláno

měl jsem to připojený na notebooku.. ale jenom chvíli, takže nemůžu říct že to na jiným funguje nebo ne.. zkusím to mít připojené déle.. on ty výpadky signálu jsou takové, že mi třeba několik hodin modem pracuje skvěle.. dva, tři dny za sebou.. pak přijde den a každou chvilku po pár minutách vypadává.. zkusil jsem třeba jenom prohodit UTP kabel (prohodit jen zdířky, ne samotný kabel) a pak modem fungoval..opět několik dní.. Kabelem to ale nebude, ten jsem už pro jistotu koupil nový a stejně se ty výpadky zase objevili.. proto si myslím že ta chyba bude už někde v počítači jako takovém.. buď ta síťová karta nebo nevím co.. ještě mě napadlo, u některých PC prodejců je u sí'tových karet napsaná kompatibilita s OS.. je možné že by OS (u mě Win7) nespolupracovali dobře se 2 roky starou síťovou kartou?.. nebo OS nemá na chod síťové karty vůbec vliv?...

Díky

Odesláno

síťoky fungujou všude... dokud dlouhodobě nevyzkoušíš jinej komp, tak se to bude odhalovat těžko... :wink:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

já spíš nechápu, jaký vliv může mít síťová karta na modem. pokud opravdu vypadává spojení na modemu (zhasnou světýlka), pak bude chyba v modemu (pokud byl vyměněn, tak těžko) nebo na cestě k němu. měnil se modem i s napájecím adaptérem? není možnost ten modem zkušebně zapojit někam jinam? kabel je dovedený do bytu, kde bude napojený na domácí rozvody. tak třeba vyzkoušet napojit ho přímo v tom místě, kde je dovedený do bytu. třeba je fakt poškozený kabel ve zdi...

Odesláno

Ja bych to tipoval spis na nejaky problem se signalem, v UPC maji moznost i zpetne zjistit jaky je stav signalu na tve lince, pripadne si muzou jeste zapnout presnejsi sledovani pro tvuj modem.

Ze by to bylo sitovou kartou se me zda nepravdepodobne, i kdyz uz i podobne pripady se staly.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 4 týdnech...
Odesláno

měl jsem opět den kdy byly výpadky každou chvilku, zkusil jsem teda připojit notebook a běželo to v pohodě.. bez výpadku a dlouho.. Vrátil jsem připojení do svého PC a výpadek přišel za cca pár minutek... chyba tedy bude asi někde v mém PC...ale kde???.. může to být cca 2 roky starou síťovou kartou??.. už prostě neslouží?.. nebo v čem by mohla být chyba?... připojení i PC (stejné komponenty) mám cca 2 roky ale nikdy žádné problémy, až posl.dobou.. Díky za jakoukoliv odpověď radu..!!

Odesláno

projel jsem systém několika antiviry, spywary, opravy registrů atd.. programy doporučenými lidma pracujícími jako IT... ale systém čistý, žádné viry, nějaké registry to opravilo, nějaké dočasné soubory to smazalo...ale nic závažného... systém je čistý..

..a net stále padá...:(...

Odesláno

Pokud je OS vporadku, tak byto mohl byt nejaky spatny kontakt v konektorech, nebo spatna sitovka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community