Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravým Vás,

potřeboval bych poradit od lidí, kteří tomu rozumí více jak já (což jsou lvastně všichni)...

O Co jde. Jsem připojenej k routeru přez Tendu W311R+ a po nějaké době (čas je vždy náhodný) zaznamenám výpadek internetu a net se opět rozeběhne po nějaké době, či po restartu Routeru od UPC (Motoroly) ...

 

Když ale napojím PC na tvrdo na kabel hned za Router (Tendu vyškrtnu z okruhu) jede to bez problému.

 

Nastavení Tendy jsem provedl přez přibalené CD s průvodcem a věci kterým jsem moc nerozuměl jsem nechal bezezměny.

 

Také bych se chtěl zeptat, jestli nemám nastavit klonování MAC adresy, když chci ještě připojit své PDA, či když přijde kamarát s notesem.

 

Díky za Vaše rady.

Odesláno

super pomohlo to wifi funguje bez výpadku. díky za radu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community