Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravim vsechny, portebuji vas nazor. Mam Cablestar HD2 a plnou verzi DVBvieweru 4.2.1.0 Pred nejakou dobou se mi u vsech HD programu zacalo objevovat kostickovani a to i pres to ze sila signalu dle dvbvieweru je 98% U SD kanalu se nic takoveho nedeje. Zkusil jsem zmenit kodec z Mainconceptu na fddshow, ale vysledek je stale stejny. Na stejnem vedeni mam i HD televizi s vlastnim dvb-c tunerem a tam tenhle problem neni. Signal do TV a to Cablestaru mam rozdeleny obycejnym rozbocovacem u ktereho neznam utlum a na zasuvce od UPC je i pasmova propust nebot skrz kabel sel i brum. Pokud jsem z cesty vyhodil rozbocovac situace byla stejna. Je mozne ze by cablestar byl na HD signal tak citlivy ze na nem by kostickovani bylo videt a na TV Samsung s kabelovym tunerem ne? Myslite ze ma smysl kontaktovat UPC kvuli provereni kvality signalu? Nemate nekdo podobne potize?

Screeny s kostickovanim:

http://img691.imageshack.us/img691/6191/tverror.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/4933/tverror2.jpg

Odesláno

Pro jistotu se zeptam: Kdyz kus programu nahrajes, je to kostickovani pokazdy ve stejnym miste jo?

Co mas za grafiku a ovladace k ni?

  • po měsících...
Odesláno

po 1.roce provozu mě začal taky kostičkovat obraz před ti bez problému přeinstaloval jsem i system obraz kostičkuje stále je to na všech programech vyřešil jste někdo problém s kostičkováním popř.. mam reklamovat

viz obrazek

cablestar%20hd2%20error.jpg

Upraveno uživatelem mates608

Odesláno

měl jsem u nás technika od UPC předělával celý rozvod v bytě včetně nových zásuvek udělal mi i nový kabely s koncovkami na TV Samsung žádný problém není

DVBViewer mi ukazuje 96 procent tak to signálem asi nebude

Odesláno

Měl jsem stejný problém. Po půl roce bezchybného provozu se začal obraz stejně rozpadávat. Nejdříve HD a potom i SD stanice.

 

Přeinstalovat jsem všechno všechno (včetně OS), natahal nové kabely, zapojil do cesty i zesilovač a nic nepomohlo. Už jsem i začal shánět i nový tuner.

 

Pak jsem připojil Technisat (mám USB) do stolního PC a po týdnu testování žádný výpadek. Vyměnil jsem hardware v HTPC a mám po problémech.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • klkj
  • dgdfgd

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community