Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak říkám... ve vybraných evropských zemích přistoupilo UPC na FUP v podobě omezování rychlosti a evidentně to nemají technicky vyřešené, aby to běželo na uspokojivé úrovni. Ale určitě postupně dolaďují, protože ještě včera jelo hotfile přes proxy plnou rychlostí, ale jak se ukázalo na fórech, že to jde takto obejích, tak už to krouhli i na portech 3128 a 8080 a plnou rychlostí to jede už jen přes VPN.

Za nejpodlejší považuju to neustálé zapírání. Přece je jednodušší říct, že jim nestíhaly páteře, tak museli kvuli VoIP a IPTV přikročit k FUP, který máme každý ve smlouvě odsouhlasený a že je třeba chvilku vydržet, než se to technicky doladí. Ale na to zapírání už jsme my dlouhodobí uživatelé UPC tak nějak zvyklí.

Odesláno

no to by mě ale zajímalo na kolik mají ten fup nastavenej. já nejsem žádnej šílenej stahovač, za měsíc stáhnu maximálně kolem 20 GB

Odesláno

Už to jede full :D

Už zase ne. z 2GB souboru to šest částí stáhlo plnou rychlostí, a zbylé tři části se zase plazí max. 40kb :shock::shock::shock:

Upraveno uživatelem maxastudio

Odesláno

Dnes mi z UPC odpověděli toto: Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů. :P

Odesláno
Už to jede full :D

 

nejede no.. ale dobrej pokus o flame :-D

 

 

Dnes mi z UPC odpověděli toto: Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů. :P

 

Ale když se zeptáš u kterých, tak se už odpovědi nedočkáš...

Odesláno

Fakt mi to makalo, ale teď už h...o :evil:

Odesláno
Fakt mi to makalo, ale teď už h...o :evil:

 

U mě taky. Ze čtyř částí jely dvě plnou rychlostí a zbylé dvě jen 10 kB/sec :shock:

Odesláno
Ale když se zeptáš u kterých, tak se už odpovědi nedočkáš...

Ale dočkáš. UPC-SK, UPC-UK, UPC-IRL,...

To už přeci víme, že tam to také nejde :)

Upraveno uživatelem Speedy

Odesláno

Od UPC mi došel následující mail:

 

Vážený kliente,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému.

Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů.

Odesláno
Od UPC mi došel následující mail:

 

Vážený kliente,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému.

Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů.

 

Tohle píšou každému. Mají text, který schválilo vedení společnosti a nic jiného nesmí napsat. :P

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community