Odesláno 18. října 2010 14 let Jak říkám... ve vybraných evropských zemích přistoupilo UPC na FUP v podobě omezování rychlosti a evidentně to nemají technicky vyřešené, aby to běželo na uspokojivé úrovni. Ale určitě postupně dolaďují, protože ještě včera jelo hotfile přes proxy plnou rychlostí, ale jak se ukázalo na fórech, že to jde takto obejích, tak už to krouhli i na portech 3128 a 8080 a plnou rychlostí to jede už jen přes VPN. Za nejpodlejší považuju to neustálé zapírání. Přece je jednodušší říct, že jim nestíhaly páteře, tak museli kvuli VoIP a IPTV přikročit k FUP, který máme každý ve smlouvě odsouhlasený a že je třeba chvilku vydržet, než se to technicky doladí. Ale na to zapírání už jsme my dlouhodobí uživatelé UPC tak nějak zvyklí.
Odesláno 18. října 2010 14 let no to by mě ale zajímalo na kolik mají ten fup nastavenej. já nejsem žádnej šílenej stahovač, za měsíc stáhnu maximálně kolem 20 GB
Odesláno 18. října 2010 14 let Už to jede full Už zase ne. z 2GB souboru to šest částí stáhlo plnou rychlostí, a zbylé tři části se zase plazí max. 40kb Upraveno 18. října 2010 14 let uživatelem maxastudio
Odesláno 18. října 2010 14 let Dnes mi z UPC odpověděli toto: Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů.
Odesláno 18. října 2010 14 let Už to jede full nejede no.. ale dobrej pokus o flame Dnes mi z UPC odpověděli toto: Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů. Ale když se zeptáš u kterých, tak se už odpovědi nedočkáš...
Odesláno 18. října 2010 14 let Fakt mi to makalo, ale teď už h...o U mě taky. Ze čtyř částí jely dvě plnou rychlostí a zbylé dvě jen 10 kB/sec
Odesláno 18. října 2010 14 let Ale když se zeptáš u kterých, tak se už odpovědi nedočkáš... Ale dočkáš. UPC-SK, UPC-UK, UPC-IRL,... To už přeci víme, že tam to také nejde Upraveno 18. října 2010 14 let uživatelem Speedy
Odesláno 18. října 2010 14 let Od UPC mi došel následující mail: Vážený kliente, dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému. Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů.
Odesláno 18. října 2010 14 let Od UPC mi došel následující mail: Vážený kliente, dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail, týkající se technického problému. Prověřovali jsme spojení a v rámci naší sítě je vše v pořádku. Dle testování, které jsme provedli, se tato potíž projevuje i u jiných operátorů. Tohle píšou každému. Mají text, který schválilo vedení společnosti a nic jiného nesmí napsat.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.