Odesláno 5. listopadu 2010 14 let Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s kompletním ukončením smluvního vztahu s UPC ( internet i kabel ). Jde mi hlavně o vracení přístrojů ( modem, Kayon a Handan), v obch. podmínkách je něco o vracení na adresu LICA s.r.o. Moc se mi někam poštou balíky nechce posílat. Na pobočce UPC mi tyto přístroje nevemou ?
Odesláno 5. listopadu 2010 14 let Já jsem se s nimi domluvil na technikovi, který přijel a vše si odvezl. Chtěl ale úplně všechno včetně kabelů.
Odesláno 5. listopadu 2010 14 let Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s kompletním ukončením smluvního vztahu s UPC ( internet i kabel ). Jde mi hlavně o vracení přístrojů ( modem, Kayon a Handan), v obch. podmínkách je něco o vracení na adresu LICA s.r.o. Moc se mi někam poštou balíky nechce posílat. Na pobočce UPC mi tyto přístroje nevemou ? Muze to vyzvednout technik. Bud zdarma v den odpojeni (nejpozdeji do 7 dnu od vyprseni vypovedni lhuty) a nebo za poplatek 303 v jiny den. Kazdopadne technik to vyzvedne jen na te dane adrese jinam nepojede ani za poplatek. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.