Přejít na obsah

Ubývání trpělivosti s neschopnými zaměstnanci UPC


Doporučené příspěvky

Návštěvník Ankroth

Už mi začíná s UPC docházet trpělivost a že jí mám celkem na rozdávání.

 

7.9.2010 jsem měnil své služby na balíček Standard + Fiber 25 za 899 Kč, k tomu mi zůstal dlouholetý balíček Extra free zcela zdarma. Navíc jsem si objednal HD PVR box za 151 Kč měsíčně, což jsem chtěl mít uvedeno ve smlouvě, aby si to třeba za půl roku nerozmyslelli a nenapálili ho za pětikilo. Poštou mi tedy dorazila smlouva k podpisu a vše bylo správně, jen mi tam chyběl údaj o PVR boxu a jeho ceně. Na KC mi řekli, že to není problém a smlouvu pošlou opravenou. Druhá smlouva dorazila, ovšem balíček Extra free byl vyměněn za balíček Plus na pouhých 12 měsíců. To jsem odmítl, protože bych měl po 12 měsících utrum, zatímco balíček Extra Free je zdarma na neurčito. Omluvili se a zaslali třetí smlouvu, kde bylo vše v pořádku až na datum startu služby - místo 7.9.2010 bylo uvedeno 1.10.2010. Tož už jsem byl řádně nasraný a zeptal se, zdali by bylo možné se před sepsáním smlouvy nějakou pipkou telefonicky spojit, abychom vše vyřešili k oboustranné spokojenosti. To prý nelze. Tak jsem poprosil o nějakého místního obchodního zástupce, abych smlouvu sepsal s ním. To prý také nelze, protože smlouvu stejně pošle UPC poštou. Znovu jsem tedy vše vysvětloval nějaké paní, ta vše "zadala do systému" a že to prý bude již v pořádku, ale že zároveň uvedla do systému, že smlouva dorazí do 15.11., protože to už trvá příliš dlouho (ano, protože je určitá část KC osazenstva obsazena bandou retardů). Včera dorazila v pořadí čtvrtá smlouva a opět je tam místo Extra free balíček Plus... tak jsem se teď kurevsky nasral, vzal jsem onen prvotní návrh a RUKOU TAM DOPSAL TU JEDNU JEDINOU VĚTIČKU, O KTEROU MI CELOU DOBU ŠLO, A TO ŽE PVR BOX JE ZA 151 KČ MĚSÍČNĚ A JE TAM UVEDENA SLUŽBA EXTRA FREE. Zítra jim to pošlu a uvidím, jestli to ty opičáci schválí.

 

Co se týče PVR boxu, to je také velká švanda. Doposud jsem měl DVR box a ten fungoval bez problémů. PVR plečku mi za poslední měsíc a půl měnili 4x. První fungovala dobře, ale za týden jí odešel HDD. Tož přišel technik a box vyměnil. Za týden v něm během sledování filmu prasklo a už se přes veškerou snahu nezapl. Tak zase přijel technik, vyměnil za v pořadí třetí kus a bleskurychle odfičel. Ten funguje do dnešní doby, ale docela často se stává (5 - 10x denně), že během sledování pořadu najednou vypadne obraz a pomůže buď přepnutí na jiný vstup a zpět nebo se musí vypnout PVR a TV a znovu zapnout. Tak jsem volal na UPC, na jejich rady zkontroloval kabeláž, uvedl do továrního nastavení, ale problém přetrvával. Tak jsem dal PVR do druhé místnosti místo klasického settopoxu od UPC, čili na jinou televizi, na jiný koaxiální kabel a na jinou el. zásuvku, ale problém opět stále přetrvával. Zavolal jsem do UPC a ti mi sdělili, že je to vážně divné a asi se jedná o špatnou sérii a že se pokusí zaslat technika ne s Kaonem 3000, ale s novější verzi čítající 3001. Dorazil technik (počvrté) se STARÝM Kaonem 3000 a že ho jde jen vyměnit. Tak jsem se zeptal na důvod a on prý, že má napsáno v protokolu, že se PVR restartuje. Já myslel, že mě omejou. Půl hodiny jsem předtím nějakému pučmidrátovi na hotline vysvětloval, že to vypadá na problém s HDMI kabelem a že zkrátka krátkodobě vypadává spojení, ale přístroj jako takový funguje. Navíc jsem zmínil, že mám přístroj na APC ochraně a není možné, aby tam byla nějaká neplecha. Navíc jsem přístroj zkoušel v jiné místnosti, na jiné TV, na jiném kabelu a na jiné zásuvce, jenže to všechno pučmidrát na hotline taktně zamlčel a do papíru napsal pouze "PVR se restartuje". To bych blil, velebnosti. Tak jsem to celé opět vysvětlil technikovi a ten koukal jako bacil do lékárny a šlo na něm vidět, že je to v h**zlu, protože to nepořeší výměnou a nezdrhne dřív domů (furt koukal na hodinky). Začal s obvyklou taktikou... to je TV (není, vedle na jiné TV to dělá taky), tak to bude koaxem (vedle to dělá taky na jiném koaxu), tak el. zásuvkou (není, je tam APC a vedle na jiné zásuvce to dělá taky)... to prý není možné a že chce VIDĚT REVIZI ELEKTRICKÉHO ROZVODU V BYTĚ. Já myslel, že zhebnu. Tak jsem se ho zeptal, jestli by to nemohlo být třeba v HDMI kabelu, protože ten je od začátku stejný (pokaždé měnili jen box a HDMI nechali)... no ano, to vlastně být může. Tak vyměnil HDMI kabel a rychle pelášil pryč... mno a milé děti i s tím novým HDMI to stále zlobí.... a já už nevím, co mám dělat :evil:

 

Nejlepší na tom je, že nejsem amatér a sám dělám pro menšího lokálního poskytovatele internetu a TV a sám jsem byl u stovek zákazníků a nikdy jsem se je nesnažil odbýt. Zkontroloval jsem vše z naší strany a pak teprve šel po chybách uživatele... poslední technik na nic nešáhl, nezkontroloval zásuvku, nepřeměřil hodnoty, nezkontroloval kabeláž, nepodíval se do nastavení PVR... prostě jen přišel vyměnit kus za kus a když zjistil, že to nebude tak jednoduché, okamžitě začal hledat důvod a chybu u zákazníka. A ještě se tvářil s prominutím jako kokot :?. Vystřídali se u mě dva, ten první se alespoň trochu snažil, ale výsledek je stále stejný...

Navíc jsem si objednal HD PVR box za 151 Kč měsíčně, což jsem chtěl mít uvedeno ve smlouvě, aby si to třeba za půl roku nerozmyslelli a nenapálili ho za pětikilo

že sis tam dopsal HDPVR BOX za 151 Kč měsíčně je sice hezký, ale nic to nemění na tom, že cena se může kdykoliv změnit a to hned ze dvou důvodů...

1) neexistuje kampaň, která by garantovala pronájem HDPVR za stejnou cenu po určitou dobu... měsíční poplatek se řídí aktuálním ceníkem, kterej se může kdykoliv změnit... tim si jenom vyjádřil jeho aktuální cenu, nic víc...

2) kdybys tam dopsal např. HDPVR BOX za 151 Kč měsíčně na 12 měsíců nebo napořád, smlouva bude neplatná, protože nic takovýho nejde... stejně to funguje u ostatních samostatnejch služeb, jenom v případě balíčků je cena garantovaná, neplatí pro změny v sazbě DPH...

 

podle mě sis jenom zbytečně komplikoval život svejma zásahama, který stejně nic neřešej... je smutný, že ti tečou nervy ze zaměstnanců, ale ty sám jim takovejma vejmyslama práci neulehčíš... :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Už mi začíná s UPC docházet trpělivost a že jí mám celkem na rozdávání.

 

7.9.2010 jsem měnil své služby na balíček Standard + Fiber 25 za 899 Kč, k tomu mi zůstal dlouholetý balíček Extra free zcela zdarma. Navíc jsem si objednal HD PVR box za 151 Kč měsíčně, což jsem chtěl mít uvedeno ve smlouvě, aby si to třeba za půl roku nerozmyslelli a nenapálili ho za pětikilo. Poštou mi tedy dorazila smlouva k podpisu a vše bylo správně, jen mi tam chyběl údaj o PVR boxu a jeho ceně.

Vymýšlíš si kraviny. Aktuální ceník je nedílnou součástí smlouvy. Cenu máš tam.

 

 

Na KC mi řekli, že to není problém a smlouvu pošlou opravenou. Druhá smlouva dorazila, ovšem balíček Extra free byl vyměněn za balíček Plus na pouhých 12 měsíců. To jsem odmítl, protože bych měl po 12 měsících utrum, zatímco balíček Extra Free je zdarma na neurčito. Omluvili se a zaslali třetí smlouvu, kde bylo vše v pořádku až na datum startu služby - místo 7.9.2010 bylo uvedeno 1.10.2010. Tož už jsem byl řádně nasraný a zeptal se, zdali by bylo možné se před sepsáním smlouvy nějakou pipkou telefonicky spojit, abychom vše vyřešili k oboustranné spokojenosti. To prý nelze. Tak jsem poprosil o nějakého místního obchodního zástupce, abych smlouvu sepsal s ním. To prý také nelze, protože smlouvu stejně pošle UPC poštou. Znovu jsem tedy vše vysvětloval nějaké paní, ta vše "zadala do systému" a že to prý bude již v pořádku, ale že zároveň uvedla do systému, že smlouva dorazí do 15.11., protože to už trvá příliš dlouho (ano, protože je určitá část KC osazenstva obsazena bandou retardů). Včera dorazila v pořadí čtvrtá smlouva a opět je tam místo Extra free balíček Plus... tak jsem se teď kurevsky nasral, vzal jsem onen prvotní návrh a RUKOU TAM DOPSAL TU JEDNU JEDINOU VĚTIČKU, O KTEROU MI CELOU DOBU ŠLO, A TO ŽE PVR BOX JE ZA 151 KČ MĚSÍČNĚ A JE TAM UVEDENA SLUŽBA EXTRA FREE. Zítra jim to pošlu a uvidím, jestli to ty opičáci schválí.

Viz víše. Kdyby jsi si s prominutím nevymýšlel píčoviny tak by to bylo vše OK. Už první smlouva byla správně a ty jsi to svými výmysly akorát pomotal. Pokud jsi do smlouvy něco dopsal tak ti jí nejspíš nevezmou. A UPC ti cenu nebude garantovat na období delší jak 12 měsíců. Proto je také u Plus Free / Extra free (identické kanály jen jiné názvy) 12 měsíců.

Co se týče PVR boxu, to je také velká švanda. Doposud jsem měl DVR box a ten fungoval bez problémů. PVR plečku mi za poslední měsíc a půl měnili 4x. První fungovala dobře, ale za týden jí odešel HDD. Tož přišel technik a box vyměnil. Za týden v něm během sledování filmu prasklo a už se přes veškerou snahu nezapl. Tak zase přijel technik, vyměnil za v pořadí třetí kus a bleskurychle odfičel. Ten funguje do dnešní doby, ale docela často se stává (5 - 10x denně), že během sledování pořadu najednou vypadne obraz a pomůže buď přepnutí na jiný vstup a zpět nebo se musí vypnout PVR a TV a znovu zapnout. Tak jsem volal na UPC, na jejich rady zkontroloval kabeláž, uvedl do továrního nastavení, ale problém přetrvával. Tak jsem dal PVR do druhé místnosti místo klasického settopoxu od UPC, čili na jinou televizi, na jiný koaxiální kabel a na jinou el. zásuvku, ale problém opět stále přetrvával. Zavolal jsem do UPC a ti mi sdělili, že je to vážně divné a asi se jedná o špatnou sérii a že se pokusí zaslat technika ne s Kaonem 3000, ale s novější verzi čítající 3001. Dorazil technik (počvrté) se STARÝM Kaonem 3000 a že ho jde jen vyměnit. Tak jsem se zeptal na důvod a on prý, že má napsáno v protokolu, že se PVR restartuje. Já myslel, že mě omejou. Půl hodiny jsem předtím nějakému pučmidrátovi na hotline vysvětloval, že to vypadá na problém s HDMI kabelem a že zkrátka krátkodobě vypadává spojení, ale přístroj jako takový funguje. Navíc jsem zmínil, že mám přístroj na APC ochraně a není možné, aby tam byla nějaká neplecha. Navíc jsem přístroj zkoušel v jiné místnosti, na jiné TV, na jiném kabelu a na jiné zásuvce, jenže to všechno pučmidrát na hotline taktně zamlčel a do papíru napsal pouze "PVR se restartuje". To bych blil, velebnosti. Tak jsem to celé opět vysvětlil technikovi a ten koukal jako bacil do lékárny a šlo na něm vidět, že je to v h**zlu, protože to nepořeší výměnou a nezdrhne dřív domů (furt koukal na hodinky). Začal s obvyklou taktikou... to je TV (není, vedle na jiné TV to dělá taky), tak to bude koaxem (vedle to dělá taky na jiném koaxu), tak el. zásuvkou (není, je tam APC a vedle na jiné zásuvce to dělá taky)... to prý není možné a že chce VIDĚT REVIZI ELEKTRICKÉHO ROZVODU V BYTĚ. Já myslel, že zhebnu. Tak jsem se ho zeptal, jestli by to nemohlo být třeba v HDMI kabelu, protože ten je od začátku stejný (pokaždé měnili jen box a HDMI nechali)... no ano, to vlastně být může. Tak vyměnil HDMI kabel a rychle pelášil pryč... mno a milé děti i s tím novým HDMI to stále zlobí.... a já už nevím, co mám dělat :evil:

 

Pokud by tam ten dle tvých slov pučmidrátek napsal že je vadný HDMI tak by ti přišel technik s jen novým HDMI, nechal by si ho zaplatit a nechal by si zaplatit výjezd (303Kč). To bys vážně chtěl?

 

Nejlepší na tom je, že nejsem amatér a sám dělám pro menšího lokálního poskytovatele internetu a TV a sám jsem byl u stovek zákazníků a nikdy jsem se je nesnažil odbýt. Zkontroloval jsem vše z naší strany a pak teprve šel po chybách uživatele... poslední technik na nic nešáhl, nezkontroloval zásuvku, nepřeměřil hodnoty, nezkontroloval kabeláž, nepodíval se do nastavení PVR... prostě jen přišel vyměnit kus za kus a když zjistil, že to nebude tak jednoduché, okamžitě začal hledat důvod a chybu u zákazníka. A ještě se tvářil s prominutím jako kokot :?. Vystřídali se u mě dva, ten první se alespoň trochu snažil, ale výsledek je stále stejný...

Když o sobě tvrdíš že nejsi amatér proč jsi nezkusil vyměnit tedy HDMI? Zeptal jsi se ho kolik musí za den stihnout zákazníků? Tím neomlouvám chování technika.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník esquire

Balicek Extra free na neurcito? Ten se nabizel naposled snad rok a pul zpatky, ale to byl za korunu a jenom s AXN Sci-fi a AXN Crime. Jak pribyvaly programy, tak byl prejmenovan na Plus a zpoplatnen. K balicku za 899 Kc byl na rok zdarma, o zadnych dalsich specialnich slevach na balicek Plus nevim. Mozna by to chtelo podivat se na aktualni nabidku a nevyzadovat to, co uz v ni davno neni.

PVR box se uctuje podle ceniku, tedy 151 Kc mes. Nevim jak to dela KC, ale my tu cenu do smlouvy teda do doplnkovych zarizeni piseme.

Návštěvník Ankroth

Slamb: Právě tomu jsem chtěl zamezit, navíc jsem nechtěl 151 Kč měsíčně na neurčito, ale na těch 12 měsíců. Nebo by snad bylo v pohodě, kdyby třeba za 3 měsíce zvýšili poplatek ze 151 Kč na 500 Kč měsíčně? Co je na papíře, to platí. Pořádek dělá přátele.

 

Marek-26: Nevymýšlím si kraviny, je to standardní obchodní jednání či domluva (viz výše). A Extra free jsem měl do teď a nikomu to nevadilo, ale najednou je to obrovský problém (ještě k tomu u dlouhodobě platícího zákazníka). Co se týče technika, problém není na mé straně, takže by si s placením výjezdu mohl políbit zadnici. Hlavně jsem chtěl ale technika, který problém vyřeší a ne měníče HW bez špetky vlastní invence nebo nápadů vedoucí k vyřešení problémů. Nebýt mě, tak by ho výměna HDMI ani nenapadla (stejně to nepomohlo, problém stále přetrvává). Já nebudu skákat, jak pošuci z UPC pískají a jestli je jim málo, že platím 1100 Kč měsíčně, tak půjdu rád jinam (O2, máme společnou anténu nebo koukám na Skylink či CSLink), protože smlouvu jsem ještě nepodepsal.

 

esquire: Ne, balíček Extra byl za 1 Kč po dobu asi dvou let, poté ho přejmeovali na Extra free a byl za 0 Kč. Najednou z něj udělají Plus a po 12 měsích za něj budou chtít plnou palbu. Pochopil bych to pro nového zákazníka, ale takové chování za věrnost pro dlouholetého zákazníka? Proč to do teď normálně šlo a najednou to nejde? Jinak samozřejmě, že se cena měsíčního poplatku do smluv uvádí, navíc ve třetí smlouvě tam byl napsáno vše správně, jen bylo špatně datum sepsání smlouvy, takže s tím KC evidentně nemá žádný problém :P

 

Jinak je hezké, jak mě ihned začali kritizovat obchodní zástupci UPC :D

Návštěvník esquire

Spis bych to videl tak, ze jsi mel nejakou slevu z drivejska a nechali ti ji. Zmenou smlouvy se ovsem puvodni slevy rusi, takze balicek Plus na rok zdarma je v poradku. Od listopadu se uz tahle vyhoda uplne zrusila, to jen na okraj.

Spis bych to videl tak, ze jsi mel nejakou slevu z drivejska a nechali ti ji. Zmenou smlouvy se ovsem puvodni slevy rusi, takze balicek Plus na rok zdarma je v poradku. Od listopadu se uz tahle vyhoda uplne zrusila, to jen na okraj.
No to by mne právě zajímalo. Nikdy jsem nevěděl o tom, že jej mám. Zaregistroval jsem se na Moje UPC teprve nedávno a koukám, že tam mám nějaké DIGI EXTRA FREE. Říkal jsem si, že to bude asi pronájem STB zdarma, ale přece jenom jsem se přes webový formulář zeptal. A odpověď byla: "Touto cestou Vás informujeme o tom, že tento balíček je Vám poskytnut zdarma a obsahuje programovou nabídku balíčku Plus." No to mne podrž, takže ho mám nevím odkdy, dokdy a za co a ty pořady jsem tedy dosud nesledoval. Nesouvisí to s tím, že jsem měl služby od určité doby celkově skoro za 900 Kč tak mi ho sami dali navíc? Teď když snižuji (ruším balíček Super Film) tak mi ten balíček free také vezmou, nebo ho budu mít napořád nebo mi ho jednoho dne zruší nebo změní na zpoplatněný Plus? Radši jsem se nevyptával na jak dlouho jej budu ještě mít, aby si neřekli, že to by už stačilo a zrušili by mi ho hned.

Kolikrát sem zažil že nelze brát nabízené balíčky a jednotlivé služby jako neměnné . Každá služba jde v podstatě šít na míru a to i kombinace služeb které nejsou v ceníku poskytovaných služeb. Je pravda že takováto firma by měla mít lepe proškolené pracovníky a to jak ,,techniky,, a operátory na call centru . To že firma není schopna čtyřikrát po tel. domluvě poslat správně vyplněnou smlouvu s dohodnutými službami,to je lajdáctví. Co se týče toho špatně fungujícího PVR tak bych pokud by my technik nějak nedokázal že je chyba na mé straně a pokud by on nebyl schopen provést opravu,tak bych žádal slevu na odebírané služby.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň
Slamb: Právě tomu jsem chtěl zamezit, navíc jsem nechtěl 151 Kč měsíčně na neurčito, ale na těch 12 měsíců. Nebo by snad bylo v pohodě, kdyby třeba za 3 měsíce zvýšili poplatek ze 151 Kč na 500 Kč měsíčně? Co je na papíře, to platí. Pořádek dělá přátele.

Citace z VOP

6.6 Poskytovatel je oprávněn kdykoli za trvání Smlouvy změnit výši pravidelných poplatků

postupem uvedeným v odst. 10.3.

6.16 Ceník je účastníkovi k dispozici na internetové stránce Poskytovatele www.upc.cz a

v Klientském centru, a v této formě je nedílnou součástí Smlouvy.

10.3 Smlouva může být měněna písemnou dohodou smluvních stran nebo postupem uvedeným ve

Smlouvě. Poskytovatel je oprávněn jednostranně měnit Všeobecné podmínky, Reklamační řád,

Ceník vč. výše pravidelných poplatků nebo podmínky marketingových akcí, stejně jako

podmínky poskytování Služeb či jejich poskytování jednostranně ukončit, a to zejména

v případě změny právních předpisů, zavedení nových služeb a technologií nebo z důvodu změny

podmínek na trhu elektronických komunikací; o těchto změnách informuje Poskytovatel

účastníka prostřednictvím internetových stránek www.upc.cz, v Klientském centru, popř.

formou zvolenou účastníkem pro doručování vyúčtování za Služby nebo jinou vhodnou formou.

Znamenají-li tyto změny pro účastníka zhoršení podmínek a nejsou vyvolány změnou právních

předpisů, informuje o nich Poskytovatel účastníka nejméně 30 dnů před jejich zamýšlenou

účinností.

Už chápeš proč je tvůj požadavek naprosto zbytečný?

 

Marek-26: Nevymýšlím si kraviny, je to standardní obchodní jednání či domluva (viz výše). A Extra free jsem měl do teď a nikomu to nevadilo, ale najednou je to obrovský problém (ještě k tomu u dlouhodobě platícího zákazníka). Co se týče technika, problém není na mé straně, takže by si s placením výjezdu mohl políbit zadnici. Hlavně jsem chtěl ale technika, který problém vyřeší a ne měníče HW bez špetky vlastní invence nebo nápadů vedoucí k vyřešení problémů. Nebýt mě, tak by ho výměna HDMI ani nenapadla (stejně to nepomohlo, problém stále přetrvává). Já nebudu skákat, jak pošuci z UPC pískají a jestli je jim málo, že platím 1100 Kč měsíčně, tak půjdu rád jinam (O2, máme společnou anténu nebo koukám na Skylink či CSLink), protože smlouvu jsem ještě nepodepsal.

A ani nikomu nadále vadit nebude. Kdo říká že po 12cti měsících Vám to utnou? A kdo říká že to neudělají dříve? Máte předtím nějakou smlouvu na to že budete mít Extra zdarma navždy? Nepominul třeba už ten důvod za co jste dostal ten balíček?

 

esquire: Ne, balíček Extra byl za 1 Kč po dobu asi dvou let, poté ho přejmeovali na Extra free a byl za 0 Kč. Najednou z něj udělají Plus a po 12 měsích za něj budou chtít plnou palbu. Pochopil bych to pro nového zákazníka, ale takové chování za věrnost pro dlouholetého zákazníka? Proč to do teď normálně šlo a najednou to nejde? Jinak samozřejmě, že se cena měsíčního poplatku do smluv uvádí, navíc ve třetí smlouvě tam byl napsáno vše správně, jen bylo špatně datum sepsání smlouvy, takže s tím KC evidentně nemá žádný problém :P

Ne balíček extra za 1Kč byl u kl. vyměněn za Plus jak píše esquire. Balíček Extra jako takový prakticky neexistuje.

Balíčky Plus a Extra free jsou za stejnou cenu 0Kč a jsou programově shodné. Možná tady na fóru i najdete kolik nyní balíček Extra stojí.

 

Jinak je hezké, jak mě ihned začali kritizovat obchodní zástupci UPC :D

Nejsem obchodní zástupce :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník Ankroth
Kdo říká že po 12cti měsících Vám to utnou? A kdo říká že to neudělají dříve? Máte předtím nějakou smlouvu na to že budete mít Extra zdarma navždy? Nepominul třeba už ten důvod za co jste dostal ten balíček?

 

Ne balíček extra za 1Kč byl u kl. vyměněn za Plus jak píše esquire. Balíček Extra jako takový prakticky neexistuje. Balíčky Plus a Extra free jsou za stejnou cenu 0Kč a jsou programově shodné. Možná tady na fóru i najdete kolik nyní balíček Extra stojí.

 

Šmarjá, chápete to, že jsem chtěl odejít od UPC a když mi volal pán a nabízel onen balíček, abych neodešel, tak mi i slíbil, že mi Digi Extra FREE zůstane na neurčito? Tak zněla dohoda, sakra! Mě nezajímá, co mají v ceníku. Domluvili jsme se zcela jasně a tak chci, aby byla dohoda dodržena.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...