Odesláno 18. února 2005 20 let no ja chci taky prejit na T1000 bez nejakych saskaren ale nechapu proc platit tech 500kc... ja uzaviral smlouvu na rychlost 1000 pak to sami zvedli na 2000 a ja ted jen prechazim na rychlost dle podepsane smlouvy....?!
Odesláno 18. února 2005 20 let ja uzaviral smlouvu na rychlost 1000 pak to sami zvedli na 2000 a ja ted jen prechazim na rychlost dle podepsane smlouvy....?! Rychlost tady nerozhoduje. Pokud se ti nelíbilo, že Karneval zvedl rychlost (tj. změnil parametry. služby), tak jsi měl odstoupit od smlouvy, což by mělo být možné okamžitě bez jakýchkoliv komplikací. Pokud teď chceš nižší tarif, tak budeš muset zaplatit 500 Kč.
Odesláno 19. února 2005 20 let je to jednoduche. Smlouva neni na rychlost, ale na tarif. Ten zustal stejny a cenove se nemenil, pouze zmenil rychlost (protoze je to vyhodnejsi pro zakaznika, neni co resit. Opak by mozny ze zakona nebyl). Ohledne 500 za prechod. Ano, je to zlodejna. Ano, je na tom poznat, ze Karneval na zakazniky zas az tak nemysli (coz je ale vec dlouhodobe znama, ale protoze nema jakykoli vliv na prijem do jejich pokladny, alebrz konkurence minimalni nehodla to resit) ale.......z pohledu podnikani je to jasne a logicke. Nechteji, aby vsichni presli na ten (pro vetsinu uzivatelu dostacujici, a to Karneval podle svych pruzkumu prumerneho prenosu dat moc dobre vi) 1Mb. Osobne ale tu zmenu take provedu., protoze je 500 mene, nez zbytecne kazdej mesic 300 navic.
Odesláno 21. února 2005 20 let Existuje jednoducha metoda, jak se vyhnout placeni poplatku za zruseni smlouvy, ale pouze v pripade ze zvedaji ceny, nebo sluzbu zhorsuji. - podas pisemne prohlaseni, ze nesouhlasis se zvysenim ceny (na coz mas pravo) - oni nebudou souhlasit se zachovanim stare ceny, takze museji smlouvu vypovedet Protoze pak pujde o vypoved z *jejich* strany, nebudes platit nic.
Odesláno 27. února 2005 20 let tak jsem presel na ten nizssi tarif (teda vlastne jeste ne) ( kdyz uz jsem jakz takz rozchodil, ze mi bezduvodne seberou 500 Kz jako pokutu za prechod tak mi jeste rekli ze prejit na novy tarif muzu az od dubna (dle jejich vseobecnych podminek) skutecne tam maj napsany " Poskytovatel je oprávněn realizovat tuto změnu po uplynutí 30-denní lhůty, která počíná běžet 1. dnem následujícího kalendářního měsíce." ale pise se tam jen ze je _opravnen_ to udelat pozdeji, ale ne ze to _nemuze_ udelat driv...(kdyz clovek prechazi na vyssi tarif je to temer okamzite, takze v tom neni technicky problem) ale oni na zakazniky proste kaslou a nejsou ochotni jim vyjit vstric ((( Skoda, ze v tehle oblasti neexistuje zadna konkurence ...
Odesláno 11. května 2005 19 let Jakym zpusobem jste provedly prechod na jiny internetovy tarif ? - pres infolinku, e-mail, pres formular na webu Karnevalu v sekci "Zakaznicky servis" nebo pres formular "Objednavka" kde se nejprve zadava mesto, ulice a cislo domu ??? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. května 2005 19 let Já jsem nechal udělat "downgrade" z Turbo 2000 na Turbo 1000 přes infolinku. Hlavně proto, že jinak (e-mail, formulář) chtějí znát číslo zákazníka a to jsem nevěděl (na smlouvě ho totiž nemám). Volal jsem cca v půlce února a od 1.4. mám Turbo 1000.
Odesláno 14. července 2005 19 let Jake mate zkusenosti se zmenou tarifu a nasledne zmeny ve vyuctovani ? Ptam se protoze jsem v polovine kvetna zazadal o zmenu internetoveho tarifu z Turbo 2000 na Turbo 1000, zmena problehla k 1. červenci, ovsem ve vyuctovani v SIPU za cervenec je porad ta stejna platba jako bych mel Turbo 2000 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 14. července 2005 19 let Zkusenost stejna, downgrade internetu/programovy nabidky ke zmene doslo ovsem sipo prislo jako by k zadny zmene nedoslo... zhavit draty, resit pres infolinku a oni to pak v dalsim sipu srovnaj
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.