Odesláno 13. prosince 2010 14 let Ahoj, chci vám popsat mou zkušenost s výpovědí služeb UPC v tomto případě se jednalo o služby internetu UPC Fiber Business 110 se statickou IP adresou a antivirem. Jsou tomu asi dva týdny co jsme službu vypověděli přes web. formulář a nedávno se ozvala operátorka klientského centra která se nás snažila přemluvit ať službu neukončujeme a pokračujeme. Na tom by nebylo nic divného, ale obsah hovoru byl minimálně pro nás velmi zábavný protože místo nabízení slev (již jsme měli slevu asi 250 Kč a další prý nelze) nám říkala, že přece u nich nemáme nějak špatné služby a jmenovala nám co všechno od nich máme zdarma tak například: vybudování druhé zásuvky na internet (tu jsme si samozřejmě platili za asi 500Kč) dále prý máme od UPC zdarma nějaký super antivir který jsme, ale reálně nikdy nedostali a stejně ani nepotřebujeme také nám v ceně tarifu poskytují statickou IP (kterou jsme si museli vyřvat protože nám ji dát ani nechtěli i když je ve smlouvě a tak úplně statická není protože se již několikrát změnila a dokonce asi měsíc nefungovala vůbec když se ti profi správci sítě UPCčka v něčem hrabali a podělali to). Takže skvělé důvody proč u UPC s internetem zůstávat nemyslíte? To, že už při objednávce internetu a TV jsme obdrželi špatné smlouvy které jsme nepodepsali a pak jsme se s UPC dva měsíce dohadovali, že je skutečně chyba u nich tady ani rozepisovat nebudu. Taky tady nebudu rozepisovat jejich VIP servis který funguje tak, že když je opravdu někdy v noci výpadek tak UPCčku spadne systém a nedá se k nim ani dovolat . Tak mě napadá máme jenom my takové štěstí na ty nejneschopnější zaměstnance UPC nebo to co jsem tu popsal je u této společnosti již standard? Nyní nám zbývá už jen jedna přípojka které namá svůj osud vůbec jistý s těmito kvalitami poskytovatele.
Odesláno 13. prosince 2010 14 let to je holt smůla, já mám naopak zkušenosti jenom ty nejlepší jak nedávno s technikem, tak i na klientský lince, volal sem tam teď párkrát a pokaždý mi to hned zvedli (a to bylo cca 16:00)... btw jak to vypadá s timhle? http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3055 já jenom, že prázdniny už začaly, dokonce i skončily a za půl roku sou další... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. prosince 2010 14 let No ten server jakoby mám, ale mám u něj problémek, že z nějakého důvodu měří rychlosti jenom do cca 10 Mb/s a nikdo mi s tím zatím nedokázal pomoct v čem je problém.
Odesláno 13. prosince 2010 14 let Ještě dodatek můžeš zatím testovat http://78.157.167.44/mini/ pokud by se mi to podařilo dát dohromady tak z toho dělám okamžitě ofic. server.
Odesláno 13. prosince 2010 14 let Dragokazov: Já kdybych tu měl dát dohromady celý kolotoč, co byl s UPC. A nešlo jen o technickou stránku věci, šlo o lidi, o přístup. I když služby využívám (nemám bohužel jinou možnost), tak si o této společnosti nemyslím vůbec nic dobrého. Obchodními zástupci počínaje, techniky, operátory na telefonu, účetními a právním oddělením konče. Upraveno 13. prosince 2010 14 let uživatelem Návštěvník
Odesláno 13. prosince 2010 14 let Obchodními zástupci počínaje no dovol... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. prosince 2010 14 let Zas bych tolik nekritizoval, já naopak jsem s upc spokojen. Je to věc názoru a konkrétních zkušeností. Tak jak oni bojují se slevami o zákazníky, tak to nedělá žádná jiná společnost. Dneska mi nabídli 25M za 393,- Kč na rok, tak co víc si mohu přát.
Odesláno 13. prosince 2010 14 let Však já jsem teď po stěhování taky "spokojen" jen mě mrzí, že už dávno vím, že v noční můru se to změní při prvním problému s čímkoli...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.