Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj všem,

 

mám od UPC dva přístroje, jeden normální a ten je v pohodě, ten druhý za měsíční poplatek umí HD kvalitu a má hard disk a s ním mám problém. Většinou ve večerních hodinách kostičkuje obraz, někdy až na chvilku zamrzá i se zvukem. Jde s tím něco dělat? Pokud ano může mi někdo jako pro "blbce " vysvětlik jak? Jsem v tomto laik.-))

 

Díky

 

Jirka

Odesláno

Problem bude nekde v privodnich koax kablech, takkze zacni kontrolou kabelu, konektoru a spoju, take muze byt na vine slaby signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community