Přejít na obsah

Změna čísla klienta a nesmyslná faktura


Návštěvník kab

Doporučené příspěvky

Návštěvník kab

Pro přehlednost to sem dám natřikrát...

 

Na úvod - mám aktivované tzv. Komfortní vyůčtování, tedy cca 5. den v měsíci mi dorazí mailem faktura, cca 10. den v měsící výzva k platbě do banky, na ní kliknu a je zaplaceno. Tak to funguje více než rok.

 

Nicméně v prosinci 2010 nic, takže 15.12.2010, kdy byla splatnost faktury (která nedorazila), jsem zaslal dotaz:

 

Dobry den, dnes je 15. (den splatnosti faktury) a dosud jsem neobdrzel fakturu na mesic prosinec (mailem a nedorazilo ani komfortni vyuctovani do banky). Zadam o provereni.

 

S pozdravem

Ja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kab

Odpověď dorazila celkem rychle:

 

V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému.

 

Děkujeme za pochopení.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Jiří Myšička

 

operátor klientského centra

 

www.upc.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kab

Nicméně dnes mi dorazila faktura, je za prosinec 2010 i leden 2011 (tomu rozumím, nicméně na faktuře je info, že se jedná o upomínku a je na ní i pokuta uza zaslání upomínky (tomu naopak neroozumím, viz předchozí mail od UPC).

 

Takže obratem zaslána zpráva na UPC a uvidíme:

 

Dobrý den,

 

dnes jsem obdržel fakturu č. 10789xxx ke klientskému účtu 30209xxx (nicméně smlouvu mám na klientský účet 17566xxx), faktura je navíc zcela nelogicky nazvaná Upomínka a obsahuje pokutu 60,- Kč. Mám aktivované tzv. Komfortní vyúčtování oproti účtu v Poštovní spořitelně a v prosinci 2010 jsme nedostal ani fakturu ani výzvu k platbě do Poštovní spořitelny.

 

Začal jsem se o absenci fakturace ze strany UPC zajímat dne 15.12.2010 a dostal jsem odpověď od operátora Jiřího Myšičky, že "V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému."

 

DŮRAZNĚ si proto vyprošuji, abyste mi nezasílali fakturu o měsíc později a ještě ji s neuvěřitelnou drzostí nazvali "VYÚČTOVÁNÍ - UPOMÍNKA" a jako dovršení této drzosti v ní byla položka "ZPOPLATNĚNÍ UPOMÍNKY", když přímo od operátora UPC mám informaci, že problém byl a je na straně UPC.

 

Mimochodem ani na tuto zcela absurdní fakturu nedošla do banky výzva k platbě v podobě Komfortního vyúčtování.

 

Žádám tedy o ujasnění, jaké je moje klientské číslo (17566xxx ze smlouvy nebo 30209xxx z falešné a nesmyslné faktury), dále žádám o zaslání korektní faktury za měsíce 12/2010 a 01/2011 (celková částka 2.582,- Kč bez hlášek o upomínkách a podobně) a zaslání výzvy k platbě do Poštovní spořitelny tak, jak bylo smluveno a více než rok fungovalo (Komfortní vyúčtování).

 

Děkuji, s pozdravem

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změnilo se Vám klientské číslo což je zároveň VS a č. smlouvy. To čeká všechny zákazníky.

Co se týče toho že neodešlo vyúčtování - inu občas se stane :wink: 60Kč za upomínku mít účtováno nebudete :) a pokud ano stačí se třemi větami ozvat o odečtou to. To že je to nazvaný vyúčtování - upomínka -> generuje to systém všechno stejně. Nedělají to lidé kteří by brali ohled na jednotlivé případy. Prostě je tam nastaveno že když nedorazí platba za minulý měsíc napíše se nahoru toto. Upravovat to kvůli nějaké mimořádné akci u pár klientů by znamenalo hrozbu toho, že to poserou ještě víc.

 

Jiné vyúčtování nedostanete vygenerované.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změnilo se Vám klientské číslo což je zároveň VS a č. smlouvy. To čeká všechny zákazníky.

všechny? :shock:

dnes mi dorazila faktura, je za prosinec 2010 i leden 2011

mně zatim vyúčtování na email nepřišlo, ale na sipu byla dvojnásobná částka, to se mnou málem švihlo, takovou palbu sem tam ještě neviděl :shock: to by vše vysvětlovalo :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník esquire

mně zatim vyúčtování na email nepřišlo, ale na sipu byla dvojnásobná částka, to se mnou málem švihlo, takovou palbu sem tam ještě neviděl :shock: to by vše vysvětlovalo :lol:

Plati to rodice, tak je to fuk ne?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bender

Mám podobnej zážitek ale s inkasem. Změnili mě číslo smlouvy, čímž se samozřejmě změnil i variabilní symbol u inkasa a banka ho tak neprovedla. Několik dní poté mě přišel email o změně čísla smlouvy a variabilního symbolu. Docela brzo, kdyby to poslali včas a před inkasem mohly si obě strany ušetřit problémy. Takže mě přišla taky "UPOMÍNKA" kde je napsáno způsob úhrady "převodem z účtu". No a pak je dole věta, že pokud platím inkasem tak se o to nemam starat. Pak je tam ale další větička, jestli nezaplatím do splatnosti, budou mě přerušeny služby. Splatnost je 15.1. inkaso většinou proběhne ale až 18 nebo tak nějak. Takže docela bordel, člověk neví co má dělat, tak jsem radši provedl ten převod, mimochodem částka teměř dvojnásobná než obvykle. Jestli teď navíc ještě udělaj inkaso na další 2 litry tak asi někam pošlu velmi nepěkný email nebo telefonát ! Pěknej bordel, no však jsme v Čechách, takže standart že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnej zážitek ale s inkasem. Změnili mě číslo smlouvy, čímž se samozřejmě změnil i variabilní symbol u inkasa a banka ho tak neprovedla. Několik dní poté mě přišel email o změně čísla smlouvy a variabilního symbolu. Docela brzo, kdyby to poslali včas a před inkasem mohly si obě strany ušetřit problémy. Takže mě přišla taky "UPOMÍNKA" kde je napsáno způsob úhrady "převodem z účtu". No a pak je dole věta, že pokud platím inkasem tak se o to nemam starat. Pak je tam ale další větička, jestli nezaplatím do splatnosti, budou mě přerušeny služby. Splatnost je 15.1. inkaso většinou proběhne ale až 18 nebo tak nějak. Takže docela bordel, člověk neví co má dělat, tak jsem radši provedl ten převod, mimochodem částka teměř dvojnásobná než obvykle. Jestli teď navíc ještě udělaj inkaso na další 2 litry tak asi někam pošlu velmi nepěkný email nebo telefonát ! Pěknej bordel, no však jsme v Čechách, takže standart že?

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bender

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

 

Tak to měli z UPC napsat něž cokoliv měnili, fungovalo to takhle mnoho let. VS u inkasa jsem si nevymyslel já, zřejmě ho dřív požadoval Karneval. A předchozí platba právě nedorazila, takže ne že se nic neděje, ale byl bych zřejmě odstřihnut, a jak tady čtu některé ty aféry tak bych mohl pomalu čekat exekutora kvůli chybě, kterou jsem já neudělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...