Marek-26 Odesláno 12. ledna 2011 Sdílet Odesláno 12. ledna 2011 U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje. Tak to měli z UPC napsat něž cokoliv měnili, fungovalo to takhle mnoho let. VS u inkasa jsem si nevymyslel já, zřejmě ho dřív požadoval Karneval. A předchozí platba právě nedorazila, takže ne že se nic neděje, ale byl bych zřejmě odstřihnut, a jak tady čtu některé ty aféry tak bych mohl pomalu čekat exekutora kvůli chybě, kterou jsem já neudělal. No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální. Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. ledna 2011 Sdílet Odesláno 12. ledna 2011 Pro ty koho to taky postihlo sem dávám odpověď od UPC. Komfortní vyúčtování přes Poštovní spořitelnu tedy zmizelo, platit budu muset opět "ručně" platebním příkazem. Klientské číslo (a tedy i VS) se skutečně změnilo. Vážený pane XXX, dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 11.1.2011, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti. Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/. Dovolujeme si Vás požádat, abyste při komunikaci s Klientským centrem používal Vaše číslo smlouvy ve tvaru 30209xxx. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, kdy Vám z technických důvodů nebylo zasláno komfortní vyúčtování. Z důvodu přechodu na novou databázi a zkvalitňování péče o naše klienty došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu. Vaše nové číslo klientského účtu 30209xxx slouží nejen jako variabilní symbol pro úhradu pravidelných měsíčních poplatků, ale také jako identifikační údaj při komunikaci s Klientským centrem. Na platební oddělení byla předána žádost o odúčtování zpoplatněné upomínky ve výši 60,- Kč. V případě odsouhlasení se požadovaná platební úprava projeví v následujícím vyúčtování zpětně. K dnešnímu dni je na Vašem klientském účtu evidován nedoplatek ve výši 1291,- Kč za prosinec 2010 a aktuální předpis na leden 2011 ve výši 1351,- Kč. Dovolujeme si Vás požádat o úhradu celkové částky 2641,- Kč na bankovní účet číslo 3983815/0300 pod variabilním symbolem 30209xxx. Omlouváme se, že Vám nemůžeme podat příznivější informace. Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se celá situace brzy vyřeší k oboustranné spokojenosti. ... S pozdravem a přáním příjemného dne Stanislava Linetová operátor klientského centra www.upc.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bender Odesláno 13. ledna 2011 Sdílet Odesláno 13. ledna 2011 No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální. Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení. Číslo účtu jsem samozřejmě v minulosti u inkasa měnil dle instrukcí v mailech, ale o změně VS se tam tenkrát nic nepsalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.