Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

U inkasa UPC nedoporučuje zadávat VS. Jen BÚ :wink:

Pokud se inkaso strhne až např. 18. a předchozí platba dorazila nic se neděje.

 

Tak to měli z UPC napsat něž cokoliv měnili, fungovalo to takhle mnoho let. VS u inkasa jsem si nevymyslel já, zřejmě ho dřív požadoval Karneval. A předchozí platba právě nedorazila, takže ne že se nic neděje, ale byl bych zřejmě odstřihnut, a jak tady čtu některé ty aféry tak bych mohl pomalu čekat exekutora kvůli chybě, kterou jsem já neudělal.

No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 :) Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální.

Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Pro ty koho to taky postihlo sem dávám odpověď od UPC. Komfortní vyúčtování přes Poštovní spořitelnu tedy zmizelo, platit budu muset opět "ručně" platebním příkazem. Klientské číslo (a tedy i VS) se skutečně změnilo.

 

Vážený pane XXX,

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 11.1.2011, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/.

 

Dovolujeme si Vás požádat, abyste při komunikaci s Klientským centrem používal Vaše číslo smlouvy ve tvaru 30209xxx.

 

Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, kdy Vám z technických důvodů nebylo zasláno komfortní vyúčtování.

 

Z důvodu přechodu na novou databázi a zkvalitňování péče o naše klienty došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu.

 

Vaše nové číslo klientského účtu 30209xxx slouží nejen jako variabilní symbol pro úhradu pravidelných měsíčních poplatků, ale také jako identifikační údaj při komunikaci s Klientským centrem.

 

Na platební oddělení byla předána žádost o odúčtování zpoplatněné upomínky ve výši 60,- Kč. V případě odsouhlasení se požadovaná platební úprava projeví v následujícím vyúčtování zpětně.

 

K dnešnímu dni je na Vašem klientském účtu evidován nedoplatek ve výši 1291,- Kč za prosinec 2010 a aktuální předpis na leden 2011 ve výši 1351,- Kč.

 

Dovolujeme si Vás požádat o úhradu celkové částky 2641,- Kč na bankovní účet číslo 3983815/0300 pod variabilním symbolem 30209xxx.

 

Omlouváme se, že Vám nemůžeme podat příznivější informace. Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se celá situace brzy vyřeší k oboustranné spokojenosti.

 

...

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Stanislava Linetová

 

operátor klientského centra

www.upc.cz

Odesláno

No za tu dobu jste musel xkrát měnit číslo bankovního účtu až na stávající 3983815/0300 :) Pokud jste to posílal ještě na jiný BÚ tak už cca 2 roky jsou kl. upozorňováni že tyto účty se ruší a musí si to změnit na ten aktuální.

Pokud neodešla ani předchozí platba (2 měsíce po splatnosti) tak by došlo nejspíše k pozastavení služeb. Exekutor chodí až několik měsíců po úplném odpojení.

 

Číslo účtu jsem samozřejmě v minulosti u inkasa měnil dle instrukcí v mailech, ale o změně VS se tam tenkrát nic nepsalo.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community