Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, od vcera mam zrizeno pripojeni Fibre 25, a vcera vecer sem se hnedka zaregistroval do sluzby "Moje UPC", registrace probehla v poradku ale dodnes mi neprisel aktivacni email (seznam.cz) vypnuti anti-spam. Nevite jak dlouho to trva nez poslou ten email: Nebo kam bych se mel tedkon obratit?

 

Diky.

Odesláno

Mě ten mail přišel prakticky obratem, ale stejně mě to přijde dost k ničemu, celkem nic tam nevyčteš. Podstatná informace, například uhrazené a neuhrazené platby tam nejsou takže přínos = 0.

Odesláno

sem si myslel, že moje upc se bude postupně vylepšovat, ale velký kulový... :cry:

kromě těch uhrazenejch a neuhrazenejch plateb tam pořád chybí správa emailovejch účtů a webovýho prostoru, která je samostatně na registrace.upc.cz :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No je to ostuda UPC, fakt je, že ostatní velký společnosti mají tyhle portály hodně promakaný (ČEZ, mob. operátoři, dokonce i O2 :) ) a klient si tam může nastavit spoustu věcí bez čekání a volání kamkoliv.

Odesláno

tak uz mi prisel, ale jak si rikal, nic tam poradne neni...

 

Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? Proste aby mi chodila faktura na email? Drive sem to u O2 vyuzival a bylo to super.

Odesláno

Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte.

S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře...

Takže krok zpět

Odesláno

Šetří se všude.

Odesláno
Šetří se všude.

ale neefektivně :)

  • Po letech...
Odesláno

UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community