Odesláno 21. ledna 2011 14 let Ahoj, od vcera mam zrizeno pripojeni Fibre 25, a vcera vecer sem se hnedka zaregistroval do sluzby "Moje UPC", registrace probehla v poradku ale dodnes mi neprisel aktivacni email (seznam.cz) vypnuti anti-spam. Nevite jak dlouho to trva nez poslou ten email: Nebo kam bych se mel tedkon obratit? Diky.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let Mě ten mail přišel prakticky obratem, ale stejně mě to přijde dost k ničemu, celkem nic tam nevyčteš. Podstatná informace, například uhrazené a neuhrazené platby tam nejsou takže přínos = 0.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let sem si myslel, že moje upc se bude postupně vylepšovat, ale velký kulový... kromě těch uhrazenejch a neuhrazenejch plateb tam pořád chybí správa emailovejch účtů a webovýho prostoru, která je samostatně na registrace.upc.cz - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 21. ledna 2011 14 let No je to ostuda UPC, fakt je, že ostatní velký společnosti mají tyhle portály hodně promakaný (ČEZ, mob. operátoři, dokonce i O2 ) a klient si tam může nastavit spoustu věcí bez čekání a volání kamkoliv.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let tak uz mi prisel, ale jak si rikal, nic tam poradne neni... Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? Proste aby mi chodila faktura na email? Drive sem to u O2 vyuzival a bylo to super.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? http://web.upc.cz/klpoz/cz/inf.aspx?problem=N - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 25. ledna 2011 14 let Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte. S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře... Takže krok zpět
Odesláno 16. února 2017 8 let UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.