Odesláno 16. února 2017 8 let Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte. S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře... Takže krok zpět Toho jsem si nikdy nevšimnul. Kdysi slibovali, že to bude možné (sledovat průběžně), ale pokud to někdy takto fungovalo, tak jsem to asi zaspal. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 16. února 2017 8 let UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele? Chtel bych jen pripomenout, ze KSC uz neexistuje, tudiz by me dost zajimalo, kde presne si budes stezovat
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.