Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

Mám problém mam Internet od UPC (UPC Fiber Power 10 ) a když hraju hry nwm jestli to jsou přímo lagy ale třeba chci si zahrát jakoukoliv hru 3D (UT 2004 )a prostě jako by s tim panáčkem kus ujdu a zase se mi vrati po sekundě, takže po půl hodině ujdu kousek mapy.

A tet mi příjde jako bych měl večer vypadky třeba hraju lineage 2 (něco jako wow ) a prostě funguje bez problemu a potom se to sekne třeba na 4 sekundy a pak ten mob je už mrtvej i když jsem neviděl jak jsem ho zabil to same hra league of legends

Zatim díky a PLS rady !

Dělá to to samé přes wifi tak kabel !

Odesláno

ono hdně záleží, na jakých serverech hraješ. Pokud to jsou nějaké slabší zahraniční, tak se ping může vyšplhat hodně vysoko. Na druhou stranu může být problém i u tebe doma...Já z vlastní zkušenosti (Call of Duty 4-7)mi odezva chodila výborně maximálně do 50ms po celé Evropě. USA, RU apod. to už je bída

Odesláno

jj to vim ale kdyz si třeba server uložim do favorits a spustim to doma tak to nějak laguje a kdyz to spustim u strejdy kterej má 02 8 mb tak mu to funguje bez problemu nenašel jsem hru , která u něj nejde :/ a hrozně mě to štvě protože musim mít dost zůženej výběr online her

Odesláno

tak si odviruj počítač 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

čistej reinstal widnows 7 (dělalo i na XP) ale myslíte že to má vliv když to mam tažené z modemu do wifi routeru a z něj do switche (nwm jak se píše :D) A pak teprve do PC ?

Odesláno

vyzkoušej zapojení zásuvka - modem - komp a restartuj modem...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To nepomaha a ještě k tomu jsem zjistil že večer dal jsem ping na nějakej server a jednou mam pakety 4 Odeslane a 4 přijaté ale po druhe už jsem měl 1 ztracenej nevíte proč ?

Odesláno

Koukni se do modemu, co ukazuje za hodnoty v polozce signal http://192.168.100.1

viz.: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=4 ... e&start=22

 

Pokud mas nahodou modem WebStar, a nefunguje ti to, tak si to odblokuj:

Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp

Uživatelské jméno: admin

Heslo: W2402

Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tohle jsem dělal v 11:44 ještě jsem napíšu jeden a to večer jestli tam uvydíte nějake rozdil mam nebo ne ? :D Zatik díky !

 

 

 

Downstream Status

Operational

 

Channel ID

3

 

Downstream Frequency

130000000 Hz

 

Modulation

256QAM

 

Bit Rate

55616000 bits/sec

 

Power Level

-0.6 dBmV

 

Signal to Noise Ratio

37.7 dBmV

 

 

 

 

 

 

 

Upstream Status

Operational

 

Channel ID

6

 

Upstream Frequency

60000000 Hz

 

Modulation

16QAM

 

Symbol Rate

5120 Ksym/sec

 

Power Level

44.7 dBmV

Odesláno

Signal vypada ze je vporadku, takze v tom to nebude, pocitam ze vecer to bude stejne, ty hodnoty se zase nejak moc nemeni.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community