Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Proč UPC stále mlčí a nevyjádří se k problémům se signálem, které už trvají skoro 2 týdny? Je to příšerné, jak dělají že se nic neděje... a takhle to je vždy. Buď ví, ale mlčí, nebo neví nic. V obou případech tragédie, která mě uráží. Není fér dělat ze svých zákazníků tupce!

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
Proč UPC stále mlčí a nevyjádří se k problémům se signálem, které už trvají skoro 2 týdny? Je to příšerné, jak dělají že se nic neděje... a takhle to je vždy. Buď ví, ale mlčí, nebo neví nic. V obou případech tragédie, která mě uráží. Není fér dělat ze svých zákazníků tupce!

 

Mluviti stříbro, mlčeti zlato :idea: Zatloukat, zatloukat, zatloukat!!! :roll:

Odesláno
Proč UPC stále mlčí a nevyjádří se k problémům se signálem, které už trvají skoro 2 týdny? Je to příšerné, jak dělají že se nic neděje... a takhle to je vždy. Buď ví, ale mlčí, nebo neví nic. V obou případech tragédie, která mě uráží. Není fér dělat ze svých zákazníků tupce!

 

Tak, tak! Tento tyden mi jelo v Melniku Discovery HD bez vypadku pouze v pondělí! Dneska to stojí za prd! Úroveň signálu kolísá mezi 0% a 100%! Docela by me zajímalo, jak dopadli s návštěvou technika ti, co mají čas na technika si počkat! Ja si kvůli tv dovolenou brát nebudu. Každopádně to neznamená, že jsem z této hyper-kvality nějak odvazanej :?

Odesláno

24.8. byl u mě kvůli tomu samému problému technik (lokalita Praha). I přes slíbenou výměnu Handanu CV7000 za PVR STB (zdarma), mi chtěl vnutit STB 5000, zkontroloval a vyměnil kabely. Kontroloval taky rozvod v domě, ale konstatoval, že závada trvá a není u mě. Problém není jen s Discovery HD, ale s většinou programové nabídky. A UPC stále mlčí. Výměnu STB 5000 jsem nepovolil, protože ten se seká sám o sobě (dřívější zkušenosti), takže není poznat, zda jde o chybu v distribuci nebo vinou STB. Již v jiné kapitole jsem psal, že jsem dal výpověď z části smlouvy. Dosud se nikdo neozval.

Odesláno

Ostrava-centrum...pořád se to seká, laguje, zastavuje se obraz, pak se to rozjede a obraz zaostává za zvukem cca o 2 až 3 sekundy. Handan 7000 je taky nějaký zasekaný, přepínání v EPG jede jako z posledního...

Odesláno

Tak tak... pořád ty stejné problémy i tady ve Zlíně... Docela by mě zajímalo, co na tom tak dlouho vymýšlejí, že to není možné dát opět do pořádku, když je chyba evidentně v síti UPC. Upřímně, už mě to začíná dosti "rozčilovat".

Odesláno
24.8. byl u mě kvůli tomu samému problému technik (lokalita Praha). I přes slíbenou výměnu Handanu CV7000 za PVR STB (zdarma), mi chtěl vnutit STB 5000, zkontroloval a vyměnil kabely. Kontroloval taky rozvod v domě, ale konstatoval, že závada trvá a není u mě. Problém není jen s Discovery HD, ale s většinou programové nabídky. A UPC stále mlčí. Výměnu STB 5000 jsem nepovolil, protože ten se seká sám o sobě (dřívější zkušenosti), takže není poznat, zda jde o chybu v distribuci nebo vinou STB. Již v jiné kapitole jsem psal, že jsem dal výpověď z části smlouvy. Dosud se nikdo neozval.

 

jako úroveň signálu máš v pohodě, neboli v rozmezí?

Odesláno

Tak jsem napsal dlouhý email, nejen o signálu, panu Malinovi.

Ten tu momentálně není, tak jsem přeposlal ten email paní Švarcové.

Paní Švarcová se zatím neobtěžovala mi odpovědět, i když email četla.

Volal jsem tedy dnes do KC, kde mi sdělili několik peprných informací.

Mám už pár měsíců nové číslo smlouvy, přitom mě o tom nikdo z UPC neinformoval.

O problémech se signálem UPC prý neví a divili se, co jim to říkám.

Na to mu odpovídám, že by nebylo na škodu někdy sledovat i internetové diskuse.

On na to, že co si lidi píšou na internetu je nezajímá.

Já na to, že komunikace se zákazníky je nulová.

On mi na to nabízí technika, ale nic konkrétního není schopen domluvit.

Loučím se a pokládám.

 

Kde to ku*va jsme? V Mozambiku v pralese ve 2 ráno? A to jsem se ho radši už ani neptal na nové programy - ztráta času. Začínám uvažovat, že asi napíšu pár známým, ať si na UPC trochu mediálně posvítí... Tohle nemůže fungovat do nekonečna! A to mám trpělivost docela velkou. Dokonce i brouci z UPC tady na fóru jsou mrtvý...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Tak manzelka je pristi tyden doma, tak si teda toho technika pozvu. Treba si to kluci na svacine mezi sebou reknou a opravi to....Jinak se divim, ze ve chvili, kdy se lidi zrovna do kabelovek nehrnou, ba prave naopak, UPC takto drazdi klienty, kteri si plati nemale penize za rozsirenou nabidku.Jak rikam, nechapu. :?

Odesláno

Ja kdysi taky neco resil s UPC, do dotazu jsem vlozil i odkazy na fotky obrazovky. Pak jak jsem z nejakym technikem mluvil, tak jsem mu rikal, at se aspon podiva na ty odkazy tech fotek, at to furt nemusim vysvetlovat. Tak mi rekl, ze oni tam maji pouze intranet, a na inet se nedostanou. Takze mozna ty konference ani cist nemuzou..? Myslim tim na pracovisti...

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community