namec Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 tak ono co s tim dvb-c Upc melo dělat,když koupily Karneval a tam to už fungovalo - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník c12345 Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 Ano máte na to právo, ale přijde mi, že poslední dobou se to tu vymyká konstruktivní diskuzi a sklouzává to k bezduchému nadávání. Vždy si tu někde někdo něco vyšťourá, co si kde UPC zaregistrovalo, jaký kanál zaručeně přibude ... a pak je z toho akorát flame, že UPC kecá a nic nedělá. To samé s modemy atd. Proč se asi neprodávají ještě? Všichni víme v jaké je UPC ztrátě a i přes to dochází k rozsáhlému celorepublikovému upgradu sítí. Já vím, že to na první pohled nejde vidět, ale něco se dělá a to něco stojí určitě několik miliónů korun. Všichni tady jen kecají a mají za to, že ohledně přidání kanálu je to tak, že někdo z UPC přijde do společnosti, která ho vyrábí a řekne "Hele nechcete u nás vysílat? My by jsme, tedy naši zákazníci, by vás chtěli." A oni jim na to odpoví "No jasně" a druhý den už se vysílá? To, že UPC prokazatelně upgraduje sítě a snížili i cenu, o tom tu každý skoro mlčí. Na klientském centru nepracují neschopní lidé, jen mají v popisu práce trošku něco jiného, než po nich chcete. Mají umět vysvětlit vyúčtování a poradit se základními problémy s užíváním služeb. To jestli je některý kanál v 720i nebo 1080p, jestli je 16:9 nebo 4:3 nebo jestli nějaký kanál kdy přibude to oni neví. Nemají se to kde dozvědět (Leda že by si to zjišťovali doma). KC technikovi nic nesděluje. Na KC s techniky nepřijdou vůbec do styku. Zapíší něco do systému, na což mají omezenou délku atd. A navíc technici nejsou zaměstnanci UPC. Ano HD PVR má k dokonalosti rozhodně velmi daleko, dále než měli Handany. Ale většině lidí stačí, nejspíše jim nedělá tolik problémy a můžu jen připomenout, jak jste tu všichni řvali, že UPC nebylo schopné pořídit HD Box s nahrávací funkcí. Jde tu vidět vazba na spol. Lica, která ho má v nabídce od podobného data. Takže to nebude asi jen o tom - tohle by se nám líbilo, to koupíme. Musíte k tomu sehnat servisní společnost, která bude zařízení opravovat a repasovat atd. A vzpomínám jak se tu spekulovalo o výši pronájmu HD PVR Boxu a když jsem napsal, že to bude nejspíše více jak 150Kč, tak tu většina lidí řvala, že jestli to UPC udělá, tak jsou to zloději, h**zlové a já nevím co ještě. A když většina českého národa kouká jen na cenu a chce stále všude nějaké slevy ani se nedivím, že nebylo koupeno nějaké dražší zařízení. Podle mě HD PVR Box většině lidí vyhovuje (samozřejmě je štvou je ty mouchy). Ten kdo chce opravdu něco top, si stejně pořídí vlastní zařízení. Pokud by UPC mělo klamavou reklamu, neprošetřoval by to ČTÚ? Pokračovat můžete, konečně se zde píše něco co má reálný základ, hlavu a patu. Sice to vidíte na jednu stranu moc zjednodušeně, ale proč ne. Jen třeba připomenu, že UPC samo od sebe obvolávalo klienty se starými internetovými tarify a nabízela jim nové levnější a rychlejší. Taky se tu o tom na fóru psalo. To samé s lidmi co mají staré telefonní tarify. Za méně peněz dostali také mnohem více. Já bych všechny slevy zrušil. Upravil bych koncovou cenu a ponechal balíčky služeb. Ale na mě tohle nezáleží Pouze píši v podobném duchu jako poslední dobou většina lidí tady. Tohle to je předně diskuzní fórum, takže si tu každý může odpovědět na co chce a na co nechce, tak to prostě přeskočí. Ano od toho je to diskuse v tématu "nové stanice". A pokud se zaměříme na nové stanice jak napovídá i toto vlákno tak každý musí uznat, že UPC neskutečně chrápe, protože to co přidala letošní rok se nechá spočítat na prstech jedné ruky. Dále si myslím, že s tou modernizací sítě to taky nebude tak žhavé, protože např. u nás lokalita Příbram to každou chvíli kostičkuje (neberu připomínky na kabeláž ta je totiž prvotřídní a tento problém nemám jenom já) a stačí když nějaký nepřizpůsobivý občan překopne kabel tak je výpadek dlouhodobý, protože není žádná záložní trasa!!! Myslím, že platím dost na to, abych požadoval prvotřídní služby !!! Dále co se týká call centra tak už vůbec neberu to, že ty pracovnice nic nevědí a ani to vědět nemusí. Proč tam tedy proboha jsou ????? Dále, že sami obvolávali lidi a nabízeli lepší služby tak o tom nic nevím mě nikdo nekontaktoval a praxe UPC je taková, že na dlouhodobě platící zákazníky zvysoka ...... jde jim jenom o novou klientelu. Já jsem tady už přes 10 let a žádnou akci pro stávající klienty jsem ještě neviděl. Jediné co platí je pohrozit vypovězením smlouvy a pak i nabízejí slevy apod. Ale co je především striktní je nabídka HD programů konkurence je už dávno předběhla, ale bohužel mnoho lidí díky lokalitě nemá alternativu..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 2. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2011 ...UPC se dá vytknout snad jedině počáteční neochota zavádět DVB-C, ale pak se naštěstí probudili a dostalo to celkem rychlý spád. Nevím čí neochota byla větší. Jestli UPC zavést DVB-C, (a sladit ho s Karnevalím), nebo uživatelů. Kabelovku mám už tak dlouho, že si ani nepamatuji původní název, ale DVB-C jsem se dlouho bránil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 Ano od toho je to diskuse v tématu "nové stanice". A pokud se zaměříme na nové stanice jak napovídá i toto vlákno tak každý musí uznat, že UPC neskutečně chrápe, protože to co přidala letošní rok se nechá spočítat na prstech jedné ruky. Dále si myslím, že s tou modernizací sítě to taky nebude tak žhavé, protože např. u nás lokalita Příbram to každou chvíli kostičkuje (neberu připomínky na kabeláž ta je totiž prvotřídní a tento problém nemám jenom já) a stačí když nějaký nepřizpůsobivý občan překopne kabel tak je výpadek dlouhodobý, protože není žádná záložní trasa!!! Myslím, že platím dost na to, abych požadoval prvotřídní služby !!! Dále co se týká call centra tak už vůbec neberu to, že ty pracovnice nic nevědí a ani to vědět nemusí. Proč tam tedy proboha jsou ????? Dále, že sami obvolávali lidi a nabízeli lepší služby tak o tom nic nevím mě nikdo nekontaktoval a praxe UPC je taková, že na dlouhodobě platící zákazníky zvysoka ...... jde jim jenom o novou klientelu. Já jsem tady už přes 10 let a žádnou akci pro stávající klienty jsem ještě neviděl. Jediné co platí je pohrozit vypovězením smlouvy a pak i nabízejí slevy apod. Ale co je především striktní je nabídka HD programů konkurence je už dávno předběhla, ale bohužel mnoho lidí díky lokalitě nemá alternativu..... Ano letos nových stanic moc nepřibylo, ale UPC si dovolilo nabídnout u internetu vysokou rychlost za nízkou cenu což znamená, že počítají s tím, že si to vezme hodně zákazníků a na to samozřejmě musí mít připravenou síť. Bohužel, když někdo někde překopne kabel, je to na delší dobu (ono svařovat ten tlustý kabel s tím množstvím optických vláken není sranda) a záložní trasa je. Nevím kolik platíte a je to vlastně úplně jedno. Jednou si platíte za nějakou nabídku a měl by jste jí dostat v odpovídající kvalitě. S tím souhlasím. Kostičkují úplně všechny kanály nebo jen určitý mux? Neustále nebo nepravidelně? Pracovník CC toho musí vědět hrozně moc. Jen to nejsou technické věci. Tam jim stačí když znají nejčastější poruchy a závady jako nefunkční zvuk na kanálech ČT apod. Ale takové technické detaily a parametry o programech? Je to snad někde na stránkách UPC napsané? Jsou tam proto, aby zodpověděli obecné dotazy, dotazy ohledně vyúčtování, skladby kanálů, vytváření objednávek s klienty, změnám smluv, přijímání hlášení o výpadcích a předávání na ověření ..... je toho vážně hodně (vím to, jelikož jsem toho operátora u UPC dělal). Co se týče HD kanálů tak ano, nabídka je slabá. Ale když spousta zákazníků ani nechce DVB-C, kolikrát mají televizory co nemají ani scart vstup ... tak je to pak těžké. Víte kolik lidí má HD PVR Box propojený s TV přes Scart? Strašně moc. Jednou jsem se bavil s člověkem co někde opravoval v domě společnou anténu (resp. vybudovával znova, spoustu let jí nikdo nepoužíval) a dělal jí na příjem DVB-T. Pochvaloval si, že družstvo sice za tu modernizaci zas tolik nezaplatí, ale on si vydělá na převodnících. Říkal, že průměrně 70% nájemníků chce namontovat převodník z DVB-T do analogu. A taková situace je skoro všude. To, že se zrovna na Vás nedostalo je nejspíše tím, že sledujete co se u UPC děje a upravujete si nabídku sám. Nebo snad ne? Nejde jim jen o novou klientelu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 To, že se zrovna na Vás nedostalo je nejspíše tím, že sledujete co se u UPC děje a upravujete si nabídku sám. Nebo snad ne? Nejde jim jen o novou klientelu. Pro stálé, věrné zákazníky skutečně UPC nedělá nic. Ani pro ty, kteří si platí televizní maximum (Supreme). To je právě ten velký rozdíl (a ono jich bude více) oproti tomu, jak to funguje na západ od našich hranic. tam se pro věrné zákazníky (a to platí ve veškerém segmentu) dělají různé bonusy, slevy, výhody, apod. Tady má u UPC slevu pouze nový příchozí (já už jsem to tu někde psal, tu zvláštní praxi). Jak si mám upravit nabídku, abych měl slevu, když mám Supreme, tedy maximum. Mě nějaké balíčky logicky nezajímají. A tak platím to maximum - a utrum. Telefon nechci - stačí mě mobil., inet nechci - už dávno, dávno ho mám od GRAPE CZ, a nemám důvod ho rušit - jsem spokojený. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 tak ono co s tim dvb-c Upc melo dělat,když koupily Karneval a tam to už fungovalo Přesně tak. A já si dobře vzpomínám na to, jak právě tehdy Karneval zaváděl DVB-C a byl k novým službám velmi ochotný a průrazný. A naopak vedení UPC v té době mělo ještě názory předpotopní a digitálu se bránili a tvrdili, že to není cesta vpřed. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 (upraveno) Karneval ale není původní síť Kabel Plusu. Ta Kabel Plusácká byla největší v republice a zajímavější tam byl po koupi UPC ten internet, než televize, protože kromě ČTc a pár bezdrátů nikdo nic nenabízel. Optika v nedohlednu a další konkurenti jakbysmet. Upraveno 3. listopadu 2011 uživatelem YABAKA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack_6428 Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 http://www.digizone.cz/aktuality/upc-vubec-poprve-klesl-pocet-zakazniku-dvb-c/ Ke konci září si její službu UPC Digital předplácelo 414 700 domácností, což je o 5 100 méně než ke konci druhého letošního čtvrtletí. Vyplývá to z hospodářských výsledků majitele UPC, společnosti Liberty Global, za třetí čtvrtletí 2011. Celkově tak UPC mezi druhým a třetím kvartálem letošního roku přišla o 9 600 odběratelů kabelové televize, ať už analogové nebo digitální. K 30. září mělo kabelovou televizi od UPC celkem 501 800 domácností, kdežto ke konci června to bylo 511 400. Je se čemu divit, když UPC letos na kabel totálně kašle? Jen ať lidi odcházejí, třeba jim to docvakne... Mít jinou a lepší možnost, taky odejdu a nechám si jen internet. Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 Akorát by bylo zajímavý zjistit, kam ti lidi odchází a jestli ten odchod není jenom v tom, že si to dají se sousedem napůl. Což je třeba u netu naprosto běžná věc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 3. listopadu 2011 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2011 Pribudli nove kanaly v UPC SK.Markiza HD a FilmBox Family.Nic moc,ale stale lepsie ako nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky