Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím jsem nový zákazník UPC a hnedj sme si koupil tenhle router NBG -417N napojil jsem ho přesně dfle návodu takže modem jde do Wan a do prvního slotu jde PC. Dále jsme se zkusil napojit na webové rozhraní které je v user guild napsané..bohužel se mě nedaří na to rozhraní dostat.. Vždy to píše chyba stránky. Neví někdo čím by to mohlo být ?

Odesláno

Nemas nahodou v prohlizeci nastaveny proxy server ?

Pokud ano, tak by to mohl byt duvod.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ne budete se divit bylo to něčím uplně jiným...ten Router jsem teď koupil (před dvěmi hodinamy v obchodě) a jediné co jsem nakonec vyčetl a zjistil a co pomohlo byl restart..jakmile mě router neodpovídal na PING bylo jasné že je něco v něm špatně. tak jsem ho restartoval a začal odpovídat a hnedle jsem se tam přihlásil.

 

proto se omlouvám za planej poplach prosím lock :)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community