Návštěvník .:george:. Odesláno 1. dubna 2011 Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Dobrý den, nejprve vám vysvětlím situaci. Jsem z Plzně a když mi zavolala dealerka UPC s výhodnou nabídkou na televizi a telefon za 100 Kč měsíčně, podepsal jsem smlouvu. 3 dny poté přijel technik, který kvůli zapojení telefonu vyměnil modem (již pár měsíců mám od UPC internet) a odešel se slovy, že do 20 minut internet půjde a telefon do 24 hodin. Toto se událo v pondělí 28. 3. 2011 kolem 14. hodiny. Dodnes mi internet nefunguje. Volal jsem pětkrát na zákaznickou linku, kde si mě přehazovali jako horký brambor, párkrát přislíbili zjištění stavu a zavolání zpět, nikdy se ale nic nestalo. Dodnes se nikdo neozval, jsem bez služeb pět dní a neochota řešit problém mě zaráží. Přitom pouze chci aby se zastavil technik a zjistil kde je problém. Komu napsat, pokud chci podat formálně stížnost? Tím že to pošlu na zákaznické centrum UPC ničeho nedocílím, přijde mi že si ze mě s prominutím dělají prdel. Každý telefonát končil zatím asi takto: "My se omlouváme ale vážně s tím nemůžeme nic dělat, ten modem pravděpodobně není u nás registrovaný a chlapi na technický toho maj asi hodně, ta registrace odeslaná je, takže bohužel budete muset počkat." Občas někdo dodal, že až zjistí nějaké informace, zavolá... Poradíte někdo prosím? Internet potřebuji ke studiju na vysoké škole a vážně už jsem bezradný, voláním evidentně nic nevyřeším... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. dubna 2011 Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Zasadni chyba byla nechat technika odejit pred tim nez internet znovu nabehne, novy modem si musi naladit prislusny kmitocet a zaregistrovat se do site, coz se zrejme dosud nestalo, vetsinou to trva az desitky minut a technikum kdyz spechaji se u toho nechce cekat, mozna je tam i nejaky jiny problem. Zkus jim zavolat jeste jednou, nejlepe jeste dnes a nenechat se odbit, popr. jim klidne pohrozit ukoncenim smlouvy na to vetsinou slysi. Take bych pozadoval slevu na sluzby za dobu kdy je nebylo mozne pouzivat, protoze 5 dni uz je docela dost, za tu dobu jsou schopni stihnout opravit daleko slozitejsi zavadu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Groveer Odesláno 1. dubna 2011 Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Tomus: To se lehce radí nenechat odejít technika dřív než internet jde. Mě se stalo něco podobného.Proto nabízím radu. Objednal jsem net od UPC, přijel technik, zapojil modem a když net pořád nešel,říkal že je něco s notebookem, že to není možný, po hodině toho že na nic nepřišel řekl že musí jet a víc ho nezajímalo. Tak jsem hned volal na linku že s jeho přístupem nesouhlasím a jen tak mezi řečí se zeptal jestli mají modem aktivován u nich. Samozřejmě neměli ale stačilo nahládit číslo modemu a net do minuty šel. Technici UPC, tedy najaté firmy většinou tomu moc nerozumí a proto to takhle dopadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. dubna 2011 Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Tak to byl s prominutim technik vul, kdyz ani nepozna jestli je modem zaregistrovany a prihlaseny do site a svadi to na notebook a pritom se ani neobtezuje zavolat na technickou podporu o aktivaci. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.