Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Prohledal sem forum, ale toto tema sem nenasel.

Co se stane kdyz vypovim smlouvu a jeste nez skutecne skonci uzavru pres internet jinou.

Treba na manzelku.

Nemam problem s tim platit mesic a pul dve smlouvy.

Spis nevim co na to rekne UPC, pripadne technik az prijede novou smlouvu zapojit.

diky

Odesláno

Pokud vím tak ti nedovolí uzavřít na tu přípojku další smlouvu dřív než den po zrušení a odpojení předchozí.. Myslím si, že ale není problém domluvit novou smlouvu s tím, že se podepíše a zaplatí následující den po ukončení.

Odesláno

Co takhle přepis smlouvy? :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Není to přesně to co asi chceš ty, ale popíšu svou situaci.

Rodiče mé ženy mají díky ZTP/P výhodné volání od TO2 včetně internetu. Ten je u nich pomalý a navíc chtěli připojit ještě další PC, než jen držitele ZTP/P.

Oni sami si UPC internet připojit nechtěli a měli jen analogovou TV od UPC.

Při omezení analogu dostali STB a tak mají některé programy v analogu a jiné v digitálu.

 

K věci.

Já jsem si na jejich adrese na své jméno zřídil službu FP10. Faktura chodí na mě a vyúčtování za internet platím já.

Druhá faktura a vyúčtování TV je na ně a platí si ji sami.

 

Takže já mám dvě smlouvy na dvou adresách. A na jejich adrese (jedné zásuvce UPC ze zdi) jsou dvě samostatné faktury. Televize a Internet každé zvlášť.

 

Nedokážu si ale představit, že by z jedné zásuvky byly dva samostatné internety. I když i to je možná nějak realizovatelné.

Odesláno

Průchozí + koncová zásuvka

Odesláno

Chci vyuzit nabidku z webu UPC, ktera je ted velmi vyhodna.

Kdyz sem volal na UPC linku tak mi samozrejme rekli ze je to JEN pro NOVE zakazniky.

A nebyli ochotni udelat jakoukoliv individualni nabidku.

Tak sem smlouvu vypovedel.

Asi zkusim tu vyhodnou nabidku objednat pres web a uvidim co se bude dit.

Odesláno

Pokud UPC date vypoved, tak se vetsinou ozvou a nabidnou sluzbu se slevou, tohle uz se zde resilo mockrat

rusit uplne sluzbu a znovu ji zapojovat je volovina a je otazka jestli na to vubec UPC pristoupi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To si piš, že přistoupí ;-)

Odesláno

Taky jsem chtel prejit na jiny tarif. urceny pro nove zakazniky. A napadla me moznost ukoncit smlouvu a druhy den po oznameni o ukonceni stare smlouvy, si udelat novou. Ne, prvne musi byt smlouva o ukonceni naplnena a az pote je mozne udelat novou smlouvu.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Podobné situace se stávají,pokud zákazník dá výpověd a v průběhu výpovědi chce nový zákazník navést služby tak se staré služby zruší novou smlouvou.Nesmí se shodovat jméno a spůsob platby- č. sipa nebo konta.Pokud ukončíte smlouvu,tak se musí počkat asi 5 dnů,než jste vyřazen ze systému.Potom si můžete navést nové služby.Rozdvojení služeb se dělá běžně třeba kvůli vyučtování Int. a telefonu na firmu,nebo skrátka pro různé osoby např. rodiče telefon a televizi a mladí internet.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community