Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, mám problém s připojením PS 3 přes modem zapůjčená Vaší společností ( motorola) na NTB funguje internet bez větších problémů, ale na ps ho nejsem schopen rozchodit. Nějaká rada ?? díky

Odesláno

Po připojení PS3 reset modemu - modem si pamatuje 1 MAC adresu a nastavit DHCP na PS3 (pokud to tam jde ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Výpadek PlayStation Network a Qriocity:

 

Zjistili jsme, že v období od 17. dubna do 19. dubna 2011, byly, některé služby a informace o uživatelských účtech v ohrožení v souvislosti s nelegálním a neoprávněným vniknutím do našich služeb. V reakci na tento útok, jsme byli nuceni udělat:

 

Dočasně vypnout služby PlayStation Network a Qriocity

Obrátit se na specializovanou firmu, která provedla kompletní vyšetření celé situace

Začít s okamžitým zlepšením bezpečnosti a posílením naší síťové infrastruktury, což vám poskytne lepší ochranu vašich osobních údajů

 

Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení. Děláme vše proto, abychom tyto problémy vyřešili, co nejrychleji to půjde.

 

I když stále vyšetřujeme celou záležitost, jsme přesvědčeni, že neoprávněná osoba, která se nabourala do našeho systému, mohla získat některé informace, které jste během registrace vyplnili: jméno, adresu (město, stát, směrovací číslo), zemi, e-mailovou adresu, datum narození, login a heslo do PlayStation Network a Qriocity a PSN online ID. Je také možné, že fakturační adresa a historie nákupu byla ukradena. V tuto chvíli nemůžeme vyloučit ani možnost, že vaše číslo kreditní karty mohlo být též odcizeno. Pro ochranu před krádeží z vašich účtů doporučujeme pečlivě sledovat vaši kreditní kartu a důkladně zkoumat výpisy z účtu. Jakmile budou služby opět online, doporučujeme změnu hesel nebo vytvoření nových účtů.

 

Ještě jednou děkujeme za vaši trpělivost. Slibujeme, že se v co nejkratší době pokusíme opět nahodit naše služby.“

 

takze to neni dobre

Odesláno

Hm, pěkný, jestli se dostali i k číslům kreditky, tak chudáci klienti teda. Ono vůbec zabezpečení kreditek je poněkud zvláštní, když stačí pouze k provedení transakce s penězi napsat čísla co jsou na ní viditelná - žádnej PIN, nic, to je blbej systém.

Odesláno

Souhlasim :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community