Návštěvník capekjak Odesláno 26. dubna 2011 Sdílet Odesláno 26. dubna 2011 Zdravím, mám problém s připojením PS 3 přes modem zapůjčená Vaší společností ( motorola) na NTB funguje internet bez větších problémů, ale na ps ho nejsem schopen rozchodit. Nějaká rada ?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 26. dubna 2011 Sdílet Odesláno 26. dubna 2011 Po připojení PS3 reset modemu - modem si pamatuje 1 MAC adresu a nastavit DHCP na PS3 (pokud to tam jde ... Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rocky1930 Odesláno 26. dubna 2011 Sdílet Odesláno 26. dubna 2011 Výpadek PlayStation Network a Qriocity: Zjistili jsme, že v období od 17. dubna do 19. dubna 2011, byly, některé služby a informace o uživatelských účtech v ohrožení v souvislosti s nelegálním a neoprávněným vniknutím do našich služeb. V reakci na tento útok, jsme byli nuceni udělat: Dočasně vypnout služby PlayStation Network a Qriocity Obrátit se na specializovanou firmu, která provedla kompletní vyšetření celé situace Začít s okamžitým zlepšením bezpečnosti a posílením naší síťové infrastruktury, což vám poskytne lepší ochranu vašich osobních údajů Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení. Děláme vše proto, abychom tyto problémy vyřešili, co nejrychleji to půjde. I když stále vyšetřujeme celou záležitost, jsme přesvědčeni, že neoprávněná osoba, která se nabourala do našeho systému, mohla získat některé informace, které jste během registrace vyplnili: jméno, adresu (město, stát, směrovací číslo), zemi, e-mailovou adresu, datum narození, login a heslo do PlayStation Network a Qriocity a PSN online ID. Je také možné, že fakturační adresa a historie nákupu byla ukradena. V tuto chvíli nemůžeme vyloučit ani možnost, že vaše číslo kreditní karty mohlo být též odcizeno. Pro ochranu před krádeží z vašich účtů doporučujeme pečlivě sledovat vaši kreditní kartu a důkladně zkoumat výpisy z účtu. Jakmile budou služby opět online, doporučujeme změnu hesel nebo vytvoření nových účtů. Ještě jednou děkujeme za vaši trpělivost. Slibujeme, že se v co nejkratší době pokusíme opět nahodit naše služby.“ takze to neni dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bender Odesláno 27. dubna 2011 Sdílet Odesláno 27. dubna 2011 Hm, pěkný, jestli se dostali i k číslům kreditky, tak chudáci klienti teda. Ono vůbec zabezpečení kreditek je poněkud zvláštní, když stačí pouze k provedení transakce s penězi napsat čísla co jsou na ní viditelná - žádnej PIN, nic, to je blbej systém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rocky1930 Odesláno 27. dubna 2011 Sdílet Odesláno 27. dubna 2011 Souhlasim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.