Návštěvník alishka Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 Ahoj všem, už se vám taky stalo, že jste měli objednanou instalaci internetu a TV Smart, ale technik přijel a o TV netušil, že ji máme mít? Technik nám zapojil jen internet s tím, že mu nikdo nedal vědět, že má zapojovat i tuto TV koaxiálem a že stejně tak dlouhé kabely nevozí a máme si jej koupit sami a zapojit si TV sami.. Nicméně nám neřekl, jaký typ kabelu a my to neznáme, takže máme doma už druhý typ (nejdřív F-F, který ale do TV nepasoval, pak klasický IEC F-M, který zase nepasuje do UPC zásuvky a tedy nyní do třetice kupujeme spojku, aby to snad nějak šlo a uvidíme) a stejně musíme zas něco koupit, aby to konečně pasovalo. Takže jsme v tom 400 Kc instalace + 400 Kč za kabely a spojku. Jsem dost naštvaná, navíc se nám nějak šťoural v zásuvce, že ji předělá, pak že to nejde, tak tam nechal původní a ta je teď taková rozkloktaná, celá se hýbe. Máte někdo zkušenost s požadováním nějaké slevy? Dost mě štve, že jsem si zvolila instalaci technikem, abychom se vyhnuli potížím, přesto si ještě sami musíme kupovat komponenty metodou pokus- omyl a utratíme víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 (upraveno) Treba sa sťažovať na zákazníckej linke že nie je dokončená inštalácia a určite trvať na dodržaní podpísanej zmluvy ! Inak je to porušenie zmluvných podmienok zo strany UPC/Vodafone . Platiť za niečo čo nie je dodané budú určite chcieť ! Skúste túto situáciu riešiť cez Facebook stránku operátora alebo telefonicky a oficiálnu stránku a určite sa vám podarí vyriešiť ako vravia k spokojnosti zákazníka 😔. Určite radšej nekupovať a potom bude nekvalitný signál na TV a znova výjazd technika na váš účet z dôvodu zlej inštalácie z vašej strany . Takého HUJERA technika treba nahlásiť už len z princípu lajdáckosti a jedného podstatného dôvodu . Neodborný zásah do technického zariadenia vlastného spoločnosťou UPC/Vodafone môže byť pokladaný za poškodenie a účtovanie náhrady vzniknutej škody !!! V mojom prípade prečo dávam túto radu je že bývam v bytovom dome a skriňa od UPC má zámok a kabel má už najmenej 20 rokou . Upraveno 3. ledna 2020 uživatelem Libor Doplnenie 1 Citovat - - TV Komfort CA modul Svätý Jur Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník alishka Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 Já jsem jim už napsala email, tak jsem zvědavá, pokud mi neodpovědí, tak zavolám na linku.. Protože mě to fakt naštvalo, ještě jak to ten týpek podal jakože "hm takhle dlouhé kabely nemám takže čus" wtf... Hlavně že fakturu za zapojení už poslali 😕 Já jsem to neřešila dřív ( je to skoro měsíc od zapojení), protože jsme měli starou tv a plánovali novou a na tv skoro nekoukáme, jen si přes HDMI pouštíme filmy z PC, tak jsme si řekli, že ok, tak to nebudeme hrotit a ten kabel za kilo si koupíme a pak někdy připojíme. No dneska jsme si dovezli novou TV a hle, prd. Nejdřív tam nešel první kabel, koupili jsme nový s jinými koncovkami, ten tam taky nejde a musíme si koupit ještě spojku, abychom to propojili, protože ze zásuvky jde F konec a do TV jde jen IEC konec.. 😕 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 To nebyl technik, ale patlák! Nemluvě o tom, že snad normálně uvažující technik dělající přípojky sebou v autě vozí špulku koaxiálu, konektory a kleště a není tedy problém ten kabel vyrobit na místě. Skoro to připomíná dřevní doby satelitních instalací DIGI v roce 2006, kdy byl externí technik nezřídka vyučený pekař, stolař a pod. profese a instalace podle toho i vypadaly :-( Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 Chápem 😔 . Ja tiež som kedysi mal káblovú televíziu od iného vlastníka no potom ho odkúpilo UPC a bol som spokojný na CRT TV pokiaľ som nezmenil za Smart TV a zrazu som potreboval aj odkodovať cez CA modul 🤗 Citovat - - TV Komfort CA modul Svätý Jur Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník alishka Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 No on působil celkově nejistě a pak se nám svěřil, že to dělá teprve třetí měsíc. Já proti tomu nic nemám, každý se to musí nejdřív naučit, ale má jezdit tedy s někým zkušeným, kdo mu to ukáže ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 před 10 minutami, alishka napsal: Nejdřív tam nešel první kabel, koupili jsme nový s jinými koncovkami, ten tam taky nejde a musíme si koupit ještě spojku, abychom to propojili, protože ze zásuvky jde F konec a do TV jde jen IEC konec. No nic ve zlym, ale nez neco koupim, tak si snad zjistim, co vlastne potrebuju, ne?!?! Jak je videt, zase takovej problem to zjistit (ze je potreba F na jednom konci a IEC na druhym) nebyl... takze stacilo jen to poradi otocit - nejdriv merit, potom rezat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 (upraveno) alishka- řeš to na zákaznické lince. Včetně správně zapojené zásuvky. Já jsem zažil technika víckrát a vždy měl kabel od zásuvky do TV u sebe. Nebo byl schopen ho bez problému dodat. Jinak na TV Start není moc co instalovat, prostě zapojíš ten správný kabel ze správně zapojené zásuvky do TV a naladíš digitální kanály (DVB-T, nebo pak můžeš zkusit DVB-C, jsou tam drobné rozdíly ale zatím fungují oba způsoby). Upraveno 3. ledna 2020 uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník alishka Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 před 1 minutou, Evzen napsal: No nic ve zlym, ale nez neco koupim, tak si snad zjistim, co vlastne potrebuju, ne?!?! Jak je videt, zase takovej problem to zjistit (ze je potreba F na jednom konci a IEC na druhym) nebyl... takze stacilo jen to poradi otocit - nejdriv merit, potom rezat... Tak za prvé od toho je technik, který byl za práci placen a měl nám to zapojit nebo aspoň říct co a jak. Za druhé nám sdělil jen, že se jedná o koaxiální kabel - já ani manžel nejsem v tomto technicky zdatní, do této chvíle jsme měli tv od konkurence přes set top box skrz roater.. Tak jsem netušila, že to má různé koncovky.. Nicméně jsem si naivně myslela, že když koupím koaxiál s F konci, tak mi to bude pasovat - prdlajs. Pasuje jen do zásuvky. Druhý zase nepasuje do zásuvky a na technické podpoře mi sice poslali linky dvou koaxiálů, ale ty jsem přesně koupila a byl prostě problém.. Takže mi taky neporadili.. Očekávám, že když si zaplatím službu instalace komplet právě kvůli tomu, že si v tom nevěříme, tak že mi to dodavatel dodá kompletní a ne že mě odbyde.. před 1 minutou, sodekcz napsal: alishka- řeš to na zákaznické lince. Díky, udělám to tak.. Jen mě zajímalo, zda to někdo taky řešil a třeba dostal slevu z instalačního poplatku apod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 3. ledna 2020 Sdílet Odesláno 3. ledna 2020 (upraveno) U nákupu někde ve kšeftu bych měl spíš strach, že místo koax. kabelu dostane dotyčná nějakou prádelní šňůru s nulovým stíněním, než kvalitní kabel pro použití v CATV. Nicméně pokud je požadavek na komplet instalaci technikem, tak není co řešit a napsal bych rovnou reklamaci s tím, ať tam někdo z UPC urychleně napochoduje a dá to do pořádku. Upraveno 3. ledna 2020 uživatelem Adolf.Shitler 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.