Návštěvník xslide Odesláno 12. května 2011 Sdílet Odesláno 12. května 2011 Zdravím, již 5 den mi nefunguje internet, byl tu technik co vyměnil modem ale internet stále nefunguje. Prý se musí něco kdesi zaregistrovat a řekl, že to bude trvat tak 2 hodiny a pojede to - je to už 5. den. Každý den jim tam několikrát volám, ale nikdo nechce absolutně problém řešit a pořád dokola opakují at vyčkávám jestli se to nerozjede. Přijde mi opravdu divné abych čekal x. dní jestli to pojede. Technická podpora UPC je naprosto katastrofální, operátoři nic neví, nikam nepřipojí a prý mám vše řešit přes kontaktní formulář (dobrá odpověď, na to že mi nejede internet). Nemá někdo z Vás telefon na někoho konkrétního, na konkrétní oddělení nebo někam, kdo by problém mohl řešit. Operátoři na to prostě kašlou a opravdu nevím kam se mám obrátit aby to někdo alespoň řešil. Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. května 2011 Sdílet Odesláno 12. května 2011 Tvuj problem je napadne podobny z jednim prispevkem, ktery se tu nedavno objevil, http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3416 Buhuzel zadne kontakty na UPC nez tyoficialni nejsou k dispozici, nezbyva nez je otravovat tak dlouho nez to daji dohromady, jinak slysel jsem ze tam rozjizdeji nejaky novy system, se kterym jsou problemy a pak ty registrace trvaji dlouho. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník xslide Odesláno 12. května 2011 Sdílet Odesláno 12. května 2011 Díky. No je to strašný, opravdu nejhorší přístup ke klientům, jaký jsem kdy zažil. Opravdu už netuším co mám udělat aby to fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. května 2011 Sdílet Odesláno 14. května 2011 Díky. No je to strašný, opravdu nejhorší přístup ke klientům, jaký jsem kdy zažil. Opravdu už netuším co mám udělat aby to fungovalo. Nic než čekat ti nezbývá. A až se to rozjede tak napsat do UPC a chtít odúčtovat nefunkční období. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 Generální ředitel, předseda představenstva: Václav Bartoň Praha 4, Rozvadovská 1117/6, PSČ 140 00 člen představenstva: JUDr. Robert Kacovský Pec pod Sněžkou 311, PSČ 542 21 člen představenstva: Ing. Petr Procházka Praha 6, Bubeneč, Pod Kaštany 1107/19, PSČ 160 00 (Obchodní rejstřík) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 Už se vidím, jak píši doporučený dopis generálnímu řediteli na jeho soukromou asresu. To je jednodušší napsat na sídlo firmy a jeho jméno. Tam to jako každá velká firma zarigistrují v "podatelně" nebo jak se to u nich jmenuje a dopis dostane také. Další již několikrát zmiňovaná možnost je tiskový mluvčí pan Malina ... Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 Neobtěžujte se už jsme to zkoušeli před nějakou dobou a co jsme zjistili? Že uvednené adresy jsou NEPRAVDIVÉ! To taky něco ukazuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.