Přejít na obsah

Nedodání setoboxu


Doporučené příspěvky

Návštěvník hurry

V druhé polovině dubna jsem si objednal Kaon KCF-B3000HCO,bohužel při objednání první navržený termín mi nevyhovoval,tak jsem se dohodl na dalším 10 5. 8.května mi přišla sms,že termín se mění na 13.5 po 12.hodině..Žádná omluva,že si změnili termín,holt zákazníku udělej si čas..12.5 další sms s direktivní změnou času,že až večer přijede technik.A dnes(13.5) mi volali,že bohužel tyto setoboxy nemají naskladě.A až budou,že se mi ozvou.No nádherná ukázka,jak přijít o zákazníky.Ukázka,jací vedoucí pracovníci jsou obchodníci-diletanti!Nedivím se té zveřejněné ztráty,co UPC má..Nasmlouvají službu,ale nemají to podložené počtem setoboxů.

Jen jsem slyšel od operátorky samé omluvy,ale žádný návrh na odškodnění.Nejraději bych si hezky od plic popovídal s nějakým odpovědným vedoucím,ale asi to nemá cenu,jen bych slyšel zase samé omluvy.

To jen tak píšu,aby jste si teď tento setobox neobjednávali,protože UPC vás jen převeze a setobox nedoveze! :twisted:

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/2769-nedod%C3%A1n%C3%AD-setoboxu/
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...