Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

V druhé polovině dubna jsem si objednal Kaon KCF-B3000HCO,bohužel při objednání první navržený termín mi nevyhovoval,tak jsem se dohodl na dalším 10 5. 8.května mi přišla sms,že termín se mění na 13.5 po 12.hodině..Žádná omluva,že si změnili termín,holt zákazníku udělej si čas..12.5 další sms s direktivní změnou času,že až večer přijede technik.A dnes(13.5) mi volali,že bohužel tyto setoboxy nemají naskladě.A až budou,že se mi ozvou.No nádherná ukázka,jak přijít o zákazníky.Ukázka,jací vedoucí pracovníci jsou obchodníci-diletanti!Nedivím se té zveřejněné ztráty,co UPC má..Nasmlouvají službu,ale nemají to podložené počtem setoboxů.

Jen jsem slyšel od operátorky samé omluvy,ale žádný návrh na odškodnění.Nejraději bych si hezky od plic popovídal s nějakým odpovědným vedoucím,ale asi to nemá cenu,jen bych slyšel zase samé omluvy.

To jen tak píšu,aby jste si teď tento setobox neobjednávali,protože UPC vás jen převeze a setobox nedoveze! :twisted:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community