Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Od středy do dnešního rána nebylo navázané žádné připojení. Na modemu Motorola svítili všechny zelený ledky a link také pouze svítil, takže nebyla příjmána data. Mám router, ale i při připojení přímo do PC žádná změna. Televize fungovala a jde o UPC 10Mb. Dnes ráno ještě internet nešel (stále zapojen z modemu do pc) a teď, když jsem přišel ze školy už jede, ale byla změněna MAC adresa. Ví někdo co za tím stojí? Díky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community