Návštěvník kolda5 Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 Toto je všem určitě moc dobře známé.. Je pravda, že si lidi navykli na retence od UPC (já jsem toho názorným příkladem) ale prostě, když si zajdu na stránky UPC a vidím akční nabídky pro nové zákazníky, které už teď nově platí i na stálo (v případě kabelovky) či na rok v případě internetu tak jsem zklamán.. Já sám mám retenci na digitální televizi starter za 99 Kč. Takže po této stránce jsem spokojen. Zažádal jsem si kvůli přítelkyni o programový balíček Darwin, který byl nejdčíve za 60 Kč po dobu 4 měsíců a te´d jsem si vyjednal retenci jelikož jsem za 6 programů nechtěl platit 120 Kč...Měl jsem za to, že mi tedy nechají ty programy za 60 Kč a já bych tedy platil 159 Kč. Jenže balíček mi dali jen za 99 kč s tím, že už nemůžu mít další slevu na tento balíček. Tzn. dohromady 198 Kč. Souhlasil jsem s tím jen kvůli přítelkyni, která přírodopisné kanály zbožňuje, jinak bych to okamžitě zrušil..Jenže nabídka pro nové zákazníky je za 150 Kč i s vybraným balíčkem napořád ! Toto mě štve, proč já bych měl jako dlouholetý zákazník platit o 50 Kč navíc, když noví to mají napořád za 150. To máte 600 kč ušetřených za rok a i když se to někomu může zdát směšné, tak prostě lidi dnes hledají způsoby kde všude se dá ušetřit díky této blbé době.. Dále mám 25 Mbit v retenci za 390 Kč. Tam je to zase v pořádku, jelikož noví zákaznici mají internet za 399. Uvažoval jsem, že tedy zruším kabelovku s tím, že by se to obratem přepsalo na přítelkyni a v konečné fázi, by jsme platili méně, jenže dělat tyto kroky kvůli 40 Kč je zase blbost.. Chci se zeptat třeba klidně i obchodních zástupců přes PM, zda by se dala snížit cena i v okamžiku kdy jsem už dlouhodobým zákazníkem a nebo jestli můžou takové nabídky nabízet pouze novým zákazníkům. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 nový ceny platěj jenom pro nový zákazníky... psát tak dlouhej příspěvek kvůli 40 korunám měsíčně... ale tak každýho baví něco jinýho, někdo třeba sbírá známky Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Rosi Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 Člověk by spíš očekával něco jako výhody stálého zákazníka, než přístup typu "ty už jsi jistej, na tebe ser..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 16. května 2011 Sdílet Odesláno 16. května 2011 tak on žádnej klient neni jistej... pokud to vyjde, tak upc přijde o jednoho klienta s FiberPower 100 :oops: můžou si za to sami ale to je spíš k diskuzi na jinej web... pro normální klienty by stačilo vytvořit balíčky se všema kombinacema tv+net a automaticky jim to cpát po vypršení počáteční slevy... holt neděje se, je třeba dojit, kde se dá Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník júpísí Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Ahoj všem, já mám zkušenost z jiného soudku..... Nebudu tady rozebírat, že jsem měl akční nabídku internetu (program Easy) za 199,-/měs. na rok a měl jsem to do minulého měsíce od ledna 2007... Najednou ji mám za 302,-/měs. bez upozornění.... Chci tady jen naznačit jak i velká společnost by měla investovat do nějakého zkušeného týmu s learningem pro svoje zaměstnance. Aneb jak se místo do fakturačního oddělení firmy lze dovolat na marketingové/obchodní oddělení Dejte si tyhle písmenka třeba ke kávě Dnes jsem volal na infolinku UPC a čistě chtěl vysvětlení proč mi byla navýšena cena internetu. Chodí mi do e-malu nabídky na set-top-box s HD nahráváním, na HBO, na telefon, atp. Informace o tom, že se mi něco změní nepřišla. Telefonát trval s jednou slečnou asi 3 minuty, která mi (cituji) řekla "že můžu být rád, že jsem tohle měl tak dlouho za takový peníze, a že tohle byla vlastně jejich dobrota, že jsem tu akci měl skoro 4 roky", když jsem se s tím nespokojil, přepojila mě na svého kolegu. Bůh ví z jakého oddělení nebo z jaké vysoké židle. Ten mi zase řekl "že mám televizi s minimálně 80ti programy a 15mb internet a to je prý taková nabídka, že jsou vlastně jediní kdo mi toto nabídne a ať si uvědomím, že už několik let jsou na trhu ocenění jako nejlepší poskytovatel internetu". Nakonec to celé podtrh tím, že řekl "já to tedy shrnu. Platíte za služby tolik, že to málo kdo má a tím jsme Vám už dále levnější cenu nemohli nechat". Tak to mě posadilo do židle. Když jsem se ohradil, že si nejsem jistý, jestli řešíme můj problém, se kterým jsem vlastně zavolal nebo jestli dělá nějakou soukromou recenzi službám, tak se jen opět zopakoval tím, co jsem napsal výše..... Na otázku "jestli mi zdraží výhledově i televizi", tak mi byla dána odpověď "že mám záruku jejich cen jen do září a pak už je to na nich". Kde to září vzal ani nevím.... Ještě jsem se ohradil proti tomu, že mi vlastně mohli tu cenu internetu dát ne o cca. 100,- nahoru, ale taky bez upozornění o 400,- a díky operátorovým argumentům, bych s tím neudělal o moc víc než v aktuální situaci. Pokorně mi to odsouhlasil. No takže jsem dnes vypověděl smlouvu, i s TV a s internetem a mám dvě možnosti po 4 letech ve využívání těchto služeb - buď mě "udrží jako zákazníka" nebo si pořídím konkurenci. Já osobně takhle se zákazníkem nejednám. Čert vem té stovky, i když mi nikdo žádný pádný důvod nedal, proč už né dál.... Ale něco podobného s tou změnou udělali prý víc lidem... Toť shrnutí, jak spokojený zákazník za hory utíkal Pěkný večer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BimboCZ Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Asi chápu Vaší frustraci . Najednou po 4 letech navýšení ceny. Ale jestli jsem to dobře pochopil tak 302 Kč za" televizi s minimálně 80ti programy a 15mb internet" není zas tak moc . Dokonce mi to připadá jako velkorysá nabídka a to jestli vám prodloužily slevu " (program Easy) za 199,-/měs" tak je to docela dobré gesto od UPC . Jsou tu lidi co platí 2x víc a nic stím nenadělají . A ještě si myslím že nadete těžko konkurenta UPC ve stejné kvalitě a cenové relaci který bude nabízet ty samé služby . Citovat Basic - - Compal CH7465, CA modul Plzeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník júpísí Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Ne, je to teď 300,- za televizi. No ale to nemám taky nic jistého a asi mi to můžou zvednout taky kdy chtějí na standardní cenu co mají z netu. Tohle mám přes obchodního zástupce. Plus k tomu ten kýžený internet teď taky za 300,- No kdyby bylo za 300,- obojí, to bych si asi spíš doma mluvil do peřiny Ono mě napadá teď i jiná věc, jestli to takhle můžou vyšroubovat až někam do standardních cen, tak to taky za 1/2 roku můžu platit i přes 1000,- za obojí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BimboCZ Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Pokud by se to teoreticky stalo ale mam pocit že ne , tak bych se poohlídnul po nějakém balíčku internet+TV . (599 Kč 30 programů 10Mb/s download) nebo (699 Kč 30 programů 25Mb/s download) nebo (899 Kč více než 80 programů 25Mb/s download) dle současného ceníku . Citovat Basic - - Compal CH7465, CA modul Plzeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník júpísí Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Pokud by se to teoreticky stalo ale mam pocit že ne , tak bych se poohlídnul po nějakém balíčku internet+TV . (599 Kč 30 programů 10Mb/s download) nebo (699 Kč 30 programů 25Mb/s download) nebo (899 Kč více než 80 programů 25Mb/s download) dle současného ceníku . No záleží na úhlu pohledu tebe, mě a pracovníka call-centra UPC. Taky třeba tady http://www.netbox.cz/site/cz/balicek-2.htm - mám postaraný na rok nebo dva o dobrou cenu. Televizi potřebuji roooozhodně míň než internet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Analogové DVD Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Ne, je to teď 300,- za televizi. No ale to nemám taky nic jistého a asi mi to můžou zvednout taky kdy chtějí na standardní cenu co mají z netu. Tohle mám přes obchodního zástupce. Plus k tomu ten kýžený internet teď taky za 300,-No kdyby bylo za 300,- obojí, to bych si asi spíš doma mluvil do peřiny Ono mě napadá teď i jiná věc, jestli to takhle můžou vyšroubovat až někam do standardních cen, tak to taky za 1/2 roku můžu platit i přes 1000,- za obojí.... hele, júpísí, já UPC nemám bůhvi jak v lásce, ale, promiň za výraz, meleš tady nesmysly. Já bych si taky chtěl dát oběd za 50 Kč v luxusní restauraci. Co vlastně prudíš, že ti 4 roky dávali net za sníženou cenu? Jestli máš kam prásknout tak práskni a neřeš to tady. Jiná věc je problém, že nový zákazník si pořídí služby levnějí než dlouhodobý. Zde , než něco napíši, se musím zamyslet co to je za ekonomický jev. Mám ale podezření, že je to etický problém. Argumentovat tím, že "však když si někdo zavolá a pohrozí výpovědí tak mu nějakou úlitbu dáme" je nepřesvědčívé a morálně úbohé. Stay with us, UPC coming soon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.