Přejít na obsah

Noví zákazníci jsou neustále pro společnost více než dlouhod


Doporučené příspěvky

Návštěvník xxsawer

Mám úplně stejný problém jako júpísí. Mám taky internet Easy nebo jak se tomu říká + TV. Teď mi prakticky po 4 letech přišla faktura o kilo vyšší. Taky jsem volal na UPC kde mi bylo řečeno, že UPC tenhle balík už nepodporuje a že mám internet, který normálně stojí asi 500 za 300. Podíval jsem se do smlouvy kde je opravdu ručně dopsáno, že garance ceny je 12měsíců.

Nas*anej sem taky protože o nějakym zvyšování ceny nikde nepadlo ani slovo. Takže teď stojim před rozhodnutím jestli smlouvu zruším a pujdu k netboxu. Cena je přibližně stejná, ale z principu do toho asi pudu...

Dal bych výpověď. A třeba ti handlíři zavolají a sníží cenu.

Toho internetu? To už asi těžko :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník júpísí
.....ale z principu do toho asi pudu...
přesně o to jde. Někdo do toho půjde a jiný ne. Na to u UPC podle mě i spoléhají, že lidi ze zvyku budou jako ofce někde sedět a nepohnou se. Ale to se přepočítali - já nejsem důchodce, co chodí do Špáru. Pro mě zvyk není železnou košilí.

 

Já jsem výpověď podal a nevolal mi nikdo (pro Analogové DVD: né, že bych na to čekal). Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec. U Netboxu jsem se včera díval, že se uvážeš na 1 nebo 2 roky. Více či méně uhnout nemáš kam v případě, že by jsi chtěl ze smlouvy vycouvat. Pokud by služby ale do 14ti dnů nevyhovovaly, jde to celé zrušit bez sankcí, takže pak by nějaká ty vrátka na krok z5 z mojí strany otevřený byly.

 

A

vtip o přístupu k zákazníkovi znáte? :lol:
Návštěvník YABAKA
Dal bych výpověď. A třeba ti handlíři zavolají a sníží cenu.

Toho internetu? To už asi těžko :wink:

Pak smlouvu vypovědět a vzápětí uzavřít novou jako nový zákazník. A zase je cena nižší :-)

To muze, ale obavam se ze tak vyhodnou cenu jako ma ted jiz nedostane.

Jemu se nelibi ze plati za 15Mb internet a tv Standart 600,- a ja za totez platim o 200 vic a to mam jen 10 Mb internet. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník Analogové DVD
Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec.

 

júpísí tobě kdyby člověk i do zadnice foukal tak se ti nezavděčí; prostě lidi tvého typu nemusím. Přesto ti tady poradím, přečti si vlákno "oprávněná exekuce od UPC" a dej si bacha po ukončení smlouvy; už asi byli takoví co jim zařízení sebral technik a pak se jim protočily panenky; pak bys řval ne do fóra ale někde do lampárny a cáloval. Good luck!

 

Motto: Sním o nabídce dobré ceny slíbené na rok a prodloužené na 3,5 roku a bez upozornění vrácené na nominální hodnotu

Návštěvník júpísí
To muze, ale obavam se ze tak vyhodnou cenu jako ma ted jiz nedostane.

Jemu se nelibi ze plati za 15Mb internet a tv Standart 600,- a ja za totez platim o 200 vic a to mam jen 10 Mb internet. :roll:

když si jako nový zákazník teď uzavřeš smlouvu na 1 rok přes OZ, tak dostaneš 80 programů za 300,-/měs. a internet 10/1 za 299,-/měs. Ceny jsou aktuální a nejsou podmíněny ničím dalším. Služby se můžou pořídit i jednotlivě. Cena až tak nějaká mimo není, ale co je podstatný - opět se ti prodlouží garance ceny minimálně na ten rok. Nevím jestli může nebo nemůže, ale co jsem už tak pochopil, tak kdyby ti naúčtovali najednou o nějakou tu kačku víc, tak jsou pořád v nominálních cenách. Opět se pousměji, že tady někdo za "to samé" platí 500,- , 600,- , 1000,- nebo jako ty píšeš 800,-. To je paradox k zafoukání. Těžko mě napadne jiná společnost s podobnou nabídkou služeb. Tohle vybočuje z řady.

Návštěvník júpísí
Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec.
a dej si bacha po ukončení smlouvy
no pravdou je, že tohle je sice do jiného vlákna.... Vlákno ohledne exekuce jsem četl a říkal jsem si, že je na tom ještě někdo daleko hůř.

Napadla mě ale ještě jedna věc. Já jsem dal výpověď a vlastně žádost o zrušení smlouvy přes kontaktní formulář ze stránek, ale zatím se mi nikdo neozval, např. s tím, že "proč rušíte?", "reagujeme na Vaši žádost, další postup je takový....". Klidně se mi může stát, že v půlce července zjistím, že žádnou moji žádost třeba ani neevidují. Bojím se i zavolat na infolinku, protože mi můžou říct, že "vše je v pořádku" a realita se s výsledkem nepotkají.

No uvidíme.

když si jako nový zákazník teď uzavřeš smlouvu na 1 rok přes OZ, tak dostaneš 80 programů za 300,-/měs. Ceny jsou aktuální a nejsou podmíněny ničím dalším...

 

Zvýhodněná cena nabídky STANDART je podle ceníku : na prvních 6 měsíců

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...