Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Mám úplně stejný problém jako júpísí. Mám taky internet Easy nebo jak se tomu říká + TV. Teď mi prakticky po 4 letech přišla faktura o kilo vyšší. Taky jsem volal na UPC kde mi bylo řečeno, že UPC tenhle balík už nepodporuje a že mám internet, který normálně stojí asi 500 za 300. Podíval jsem se do smlouvy kde je opravdu ručně dopsáno, že garance ceny je 12měsíců.

Nas*anej sem taky protože o nějakym zvyšování ceny nikde nepadlo ani slovo. Takže teď stojim před rozhodnutím jestli smlouvu zruším a pujdu k netboxu. Cena je přibližně stejná, ale z principu do toho asi pudu...

Odesláno

Dal bych výpověď. A třeba ti handlíři zavolají a sníží cenu.

Odesláno
Dal bych výpověď. A třeba ti handlíři zavolají a sníží cenu.

Toho internetu? To už asi těžko :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
.....ale z principu do toho asi pudu...
přesně o to jde. Někdo do toho půjde a jiný ne. Na to u UPC podle mě i spoléhají, že lidi ze zvyku budou jako ofce někde sedět a nepohnou se. Ale to se přepočítali - já nejsem důchodce, co chodí do Špáru. Pro mě zvyk není železnou košilí.

 

Já jsem výpověď podal a nevolal mi nikdo (pro Analogové DVD: né, že bych na to čekal). Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec. U Netboxu jsem se včera díval, že se uvážeš na 1 nebo 2 roky. Více či méně uhnout nemáš kam v případě, že by jsi chtěl ze smlouvy vycouvat. Pokud by služby ale do 14ti dnů nevyhovovaly, jde to celé zrušit bez sankcí, takže pak by nějaká ty vrátka na krok z5 z mojí strany otevřený byly.

 

A

vtip o přístupu k zákazníkovi znáte? :lol:
Odesláno
Dal bych výpověď. A třeba ti handlíři zavolají a sníží cenu.

Toho internetu? To už asi těžko :wink:

Pak smlouvu vypovědět a vzápětí uzavřít novou jako nový zákazník. A zase je cena nižší :-)
Odesláno

To muze, ale obavam se ze tak vyhodnou cenu jako ma ted jiz nedostane.

Jemu se nelibi ze plati za 15Mb internet a tv Standart 600,- a ja za totez platim o 200 vic a to mam jen 10 Mb internet. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec.

 

júpísí tobě kdyby člověk i do zadnice foukal tak se ti nezavděčí; prostě lidi tvého typu nemusím. Přesto ti tady poradím, přečti si vlákno "oprávněná exekuce od UPC" a dej si bacha po ukončení smlouvy; už asi byli takoví co jim zařízení sebral technik a pak se jim protočily panenky; pak bys řval ne do fóra ale někde do lampárny a cáloval. Good luck!

 

Motto: Sním o nabídce dobré ceny slíbené na rok a prodloužené na 3,5 roku a bez upozornění vrácené na nominální hodnotu

Odesláno
To muze, ale obavam se ze tak vyhodnou cenu jako ma ted jiz nedostane.

Jemu se nelibi ze plati za 15Mb internet a tv Standart 600,- a ja za totez platim o 200 vic a to mam jen 10 Mb internet. :roll:

když si jako nový zákazník teď uzavřeš smlouvu na 1 rok přes OZ, tak dostaneš 80 programů za 300,-/měs. a internet 10/1 za 299,-/měs. Ceny jsou aktuální a nejsou podmíněny ničím dalším. Služby se můžou pořídit i jednotlivě. Cena až tak nějaká mimo není, ale co je podstatný - opět se ti prodlouží garance ceny minimálně na ten rok. Nevím jestli může nebo nemůže, ale co jsem už tak pochopil, tak kdyby ti naúčtovali najednou o nějakou tu kačku víc, tak jsou pořád v nominálních cenách. Opět se pousměji, že tady někdo za "to samé" platí 500,- , 600,- , 1000,- nebo jako ty píšeš 800,-. To je paradox k zafoukání. Těžko mě napadne jiná společnost s podobnou nabídkou služeb. Tohle vybočuje z řady.

Odesláno
Prostě se pak podle mě ozve na konci 30ti denní výpovědní lhůty technik, který mě půjde odstřihnout ze skříně, že si vezme set-top-box s modemem a konec.
a dej si bacha po ukončení smlouvy
no pravdou je, že tohle je sice do jiného vlákna.... Vlákno ohledne exekuce jsem četl a říkal jsem si, že je na tom ještě někdo daleko hůř.

Napadla mě ale ještě jedna věc. Já jsem dal výpověď a vlastně žádost o zrušení smlouvy přes kontaktní formulář ze stránek, ale zatím se mi nikdo neozval, např. s tím, že "proč rušíte?", "reagujeme na Vaši žádost, další postup je takový....". Klidně se mi může stát, že v půlce července zjistím, že žádnou moji žádost třeba ani neevidují. Bojím se i zavolat na infolinku, protože mi můžou říct, že "vše je v pořádku" a realita se s výsledkem nepotkají.

No uvidíme.

Odesláno

když si jako nový zákazník teď uzavřeš smlouvu na 1 rok přes OZ, tak dostaneš 80 programů za 300,-/měs. Ceny jsou aktuální a nejsou podmíněny ničím dalším...

 

Zvýhodněná cena nabídky STANDART je podle ceníku : na prvních 6 měsíců

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community