Návštěvník Ex Odesláno 5. června 2011 Sdílet Odesláno 5. června 2011 Dnes mě navštívil dealer UPC a tvrdil mi že UPC bude měnit variabilní symbol který byl doteď shodný s číslem klientského ůčtu. Sdělil mi že to bude uvedeno v měsíčním vyúčtování které mi chodí e-mailem. Víte o tom někdo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 5. června 2011 Sdílet Odesláno 5. června 2011 přecházelo se na novej systém, když se provede změna ve službách, dostane klient nový zákaznický číslo... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mipo Odesláno 7. června 2011 Sdílet Odesláno 7. června 2011 Při každé změně? A budou se někde původní čísla archivovat? Kromě toho jim to vnáší poněkud chaos do systému. Měnil jsem před časem službu a poněkud mě vyděsila účtovaná cena, která byla výrazně vyšší, než ta, která byla uvedena v ceníku. Po reklamaci se omlouvali změnou zák. čísla, což jsem zcela nepochopil. Teď mi to částečně dochází, jen si budu muset oravidelně hlídat vyúčtování a mít obavy z každé změny služeb. Je to jako bych při každé změně práce dostával novou občanku. Ještě jeden poznatek. Už několik dní pozoruji značné zeslabení signálu na kanálech mimo základní mux. Takže začínám věřit staré poučce, která říká "Každá změna je vždy k horšímu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 7. června 2011 Sdílet Odesláno 7. června 2011 všechny původní čísla sou v evidenci, každej byt má svoji kompletní historii... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BimboCZ Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty . Citovat Basic - - Compal CH7465, CA modul Plzeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 8. června 2011 Sdílet Odesláno 8. června 2011 Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty . Ano UPC si přiřazuje platby jak pod starým tak novým VS Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kleff Odesláno 10. června 2011 Sdílet Odesláno 10. června 2011 Mě se změnil variabilní symbol u obou přípojek, které platím, ale ani na jedné nedošlo ke změně služeb. Taky by o změně mohli informovat dopředu, aby si člověk nemyslel, že faktura je falešná Ale jsem rád, že jsem si ušetřil volání na klientské centrum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 10. června 2011 Sdílet Odesláno 10. června 2011 Já dnes také dostal vyůčtování s novým VS.Služby i cena jsou stejné. Mám telefon a Digital Standard. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Doja Odesláno 22. června 2011 Sdílet Odesláno 22. června 2011 Musím se podělit o zkušenosti se změnou VS. Sám jsem se díky tomuto foru zajímal o změnu mého VS. Byla mě dána odpověď, že došlo ke změně. A tak jsem si v bance změnil VS u inkasa. K mému překvapení o pět dní později se UPC pokusilo provést inkaso na můj starý VS. Samozřejmě neúspěšně. Volám tedy na linku. Operátorka - to není problém dáme si do 5 dnů nový příkaz na inkaso se správným VS. 10 dní se nic nedělo a tak volám znovu, proč si platbu nestáhli. Jiná operátorka - to nejde. A tak začala slovní výměna po které jsem zrušil inkaso a raději budu platit jednorázově každý měsíc sám. Fakt nechápu, jak to tam u nich funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mipo Odesláno 22. června 2011 Sdílet Odesláno 22. června 2011 Myslím, že to je názorná ukázka toho, že přílišná horlivost škodí. U inkasa se UPC samo postará, aby platbu dostali, takže běžet na poštu se změnou ješ zbytečné a jak ses sám přesvědčil i kontraproduktivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.