Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dnes mě navštívil dealer UPC a tvrdil mi že UPC bude měnit variabilní symbol který byl doteď shodný s číslem klientského ůčtu.

Sdělil mi že to bude uvedeno v měsíčním vyúčtování které mi chodí e-mailem.

Víte o tom někdo něco?

Odesláno

přecházelo se na novej systém, když se provede změna ve službách, dostane klient nový zákaznický číslo...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Při každé změně? A budou se někde původní čísla archivovat?

Kromě toho jim to vnáší poněkud chaos do systému. Měnil jsem před časem službu a poněkud mě vyděsila účtovaná cena, která byla výrazně vyšší, než ta, která byla uvedena v ceníku. Po reklamaci se omlouvali změnou zák. čísla, což jsem zcela nepochopil. Teď mi to částečně dochází, jen si budu muset oravidelně hlídat vyúčtování a mít obavy z každé změny služeb. Je to jako bych při každé změně práce dostával novou občanku.

Ještě jeden poznatek. Už několik dní pozoruji značné zeslabení signálu na kanálech mimo základní mux.

Takže začínám věřit staré poučce, která říká "Každá změna je vždy k horšímu".

Odesláno

Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty .

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno
Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty .

Ano UPC si přiřazuje platby jak pod starým tak novým VS :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mě se změnil variabilní symbol u obou přípojek, které platím, ale ani na jedné nedošlo ke změně služeb.

Taky by o změně mohli informovat dopředu, aby si člověk nemyslel, že faktura je falešná :) Ale jsem rád, že jsem si ušetřil volání na klientské centrum.

Odesláno

Já dnes také dostal vyůčtování s novým VS.Služby i cena jsou stejné.

Mám telefon a Digital Standard.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Musím se podělit o zkušenosti se změnou VS. Sám jsem se díky tomuto foru zajímal o změnu mého VS. Byla mě dána odpověď, že došlo ke změně. A tak jsem si v bance změnil VS u inkasa. K mému překvapení o pět dní později se UPC pokusilo provést inkaso na můj starý VS. Samozřejmě neúspěšně. Volám tedy na linku. Operátorka - to není problém dáme si do 5 dnů nový příkaz na inkaso se správným VS. 10 dní se nic nedělo a tak volám znovu, proč si platbu nestáhli. Jiná operátorka - to nejde. A tak začala slovní výměna po které jsem zrušil inkaso a raději budu platit jednorázově každý měsíc sám. Fakt nechápu, jak to tam u nich funguje.

Odesláno

Myslím, že to je názorná ukázka toho, že přílišná horlivost škodí. U inkasa se UPC samo postará, aby platbu dostali, takže běžet na poštu se změnou ješ zbytečné a jak ses sám přesvědčil i kontraproduktivní.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community