Marek-26 Odesláno 22. června 2011 Sdílet Odesláno 22. června 2011 Musím se podělit o zkušenosti se změnou VS. Sám jsem se díky tomuto foru zajímal o změnu mého VS. Byla mě dána odpověď, že došlo ke změně. A tak jsem si v bance změnil VS u inkasa. K mému překvapení o pět dní později se UPC pokusilo provést inkaso na můj starý VS. Samozřejmě neúspěšně. Volám tedy na linku. Operátorka - to není problém dáme si do 5 dnů nový příkaz na inkaso se správným VS. 10 dní se nic nedělo a tak volám znovu, proč si platbu nestáhli. Jiná operátorka - to nejde. A tak začala slovní výměna po které jsem zrušil inkaso a raději budu platit jednorázově každý měsíc sám. Fakt nechápu, jak to tam u nich funguje. U inkasa by neměl být zadán žádný VS Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 23. června 2011 Sdílet Odesláno 23. června 2011 v.s. je snad všude, akorát u inkasa ho nemusí klient řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Doja Odesláno 2. července 2011 Sdílet Odesláno 2. července 2011 Myslím, že to je názorná ukázka toho, že přílišná horlivost škodí. U inkasa se UPC samo postará, aby platbu dostali, takže běžet na poštu se změnou ješ zbytečné a jak ses sám přesvědčil i kontraproduktivní. Já vím horlivost se nevyplácí. Ale mě se podobná situace stala když UPC měnilo číslo svého bankovního účtu a nikdo mě neinformoval. A tak několik plateb nebylo zaplaceno a stal jsem se dlužníkem s docela vysokou penalizací. A tak jsem byl horlivý, aby se to znovu nestalo. Je vidět, že jste zatím takovou situaci nezažlil, protože pak by jste mluvil jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.