Odesláno 8. června 2011 13 let Od ledna 2011 má UPC chybné vyúčtování (internetu). Jde o to, že na vyúčtování je několik částí. Dvakrát vlastní vyúčtování, kde vám účtují cenu v celých korunách. Na první stránce je ještě modrý obdélník s názvem Stav mého účtu. Tam ovšem uvádí jako stav ke konci předchozího období včetně haléřů. Přičtou co vám účtují, odečtou co jste zaplatili a zaokrouhlí na celé koruny, což je částka Celkem k úhradě. A zde je jádro pudla. V mém případě měsíční cena činí 494,11 včetně DPH. Po haléřovém zaokrouhlení mi účtují 494Kč. Ale na klienském účtu se ta částka "Ke konci předchozího období" navyšuje každý měsíc o 11 haléřů. Ani se nenadějete a dlužíte korunu. Se všemy možnými důsledky. Jste dlužník, ač jste do posledního haléře platil. Nechápu, jak si může tak velká firma dovolit takovou zásadní botu v účetním systému.
Odesláno 8. června 2011 13 let Kontaktujte UPC pre kontaktni formular a napiste at s tim neco udelaji. http://www.upc.cz/klientsky-servis/kontakt/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. června 2011 13 let Volal jsem na KC, tam pracovnice nebyla schopna niceho, sdelila mi, ze ona s tim nic delat nebude a at si dam pisemnou reklamaci. A kdyz jsem ji rekl, at s tim, ku***, neco dela, opacila, ze to tedy posle na reklamacni a navrhne aby mi ukoncili smlouvu, ze jsem byl na ni sprosty. Tak jsem jak blb zaplatil za telefon, nic nevyridil, nakonec byl ten spatnej ja a stejne psal přiblblý kontaktní formulář. Apropo, u faktur moznost "reklamace" není . Zlatý časy, když to byl Karneval a šlo za nimi dojet pár stanic tramvaji a vše vyřešit s kompetentní osobou a prakticky hned.
Odesláno 8. června 2011 13 let Prave proto pisu, aby jste jim napsal pres kontaktni formular, protoze po telefonu tohle s nima resit nema smysl. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. června 2011 13 let Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 10. června 2011 13 let Ale ovšem,že je to chyba.Dostávám fakturu na 494Kč.Nikoli na 494,11.Tudíž je trvalák na 494 rovný. Nějaký klientský účet je mi ukradený. Mám smlouvu na dodávání služeb za konkrétní cenu. Tu platím. Jakýkoli další požadavek je protiprávní.
Odesláno 10. června 2011 13 let Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury. podle me nemas pravdu. ja dostavam fakturu, kde je polozka inet 494.11,- a ostatni -0.11,-
Odesláno 11. června 2011 13 let Pánové, vyčkejme na výsledek mého probíhajícího řízení. Jinak, ta faktura je špatně, o tom žádná. Jak píše JirkaH, jsou tam 2 položky a výsledná cena bez haléřů. Na druhou stranu, smluvní cena je 494,11. Takže podle mé 20leté zkušenosti v peněžnictví, pokud chtějí při bezhotovostní platbě i ty haléře, musí mí dvě varianty faktur. Pro platbu složenkou a pro ostatní. Stejně jako máte jinou účtenku v obchodě při platbě kartou. Nuž, vyčkejme.
Odesláno 6. března 2012 13 let Není to chyba. Až se těch 11h nastřádá budou chtít 495Kč. Jestli si chceš nastavit trvalý příkaz tak si ho nastav na 494,11Kč a nebo si udělej inkaso. Nebo pak je ještě možnost SIPO. Nebo pokud máš ČSOB nebo Poštovní spořitelnu tak Komfortní vyúčtování no a poslední možnost je platit s to každý měsíc manuálně dle faktury. podle me nemas pravdu. ja dostavam fakturu, kde je polozka inet 494.11,- a ostatni -0.11,- No, podle mne je tech 0,11 co mi vraceji halerove vyrovnani jenz je problemem obchodnika/firmy. Pokud uz jenou vystavi fakturu na nejakou castku (at uz si to zaokrouhli, nebo ne) a ja ji zaplatim, tak by mel byt ucet vyrovanny a ne si neco pokoutne prevadet. Mimochodem jsem nikde nenasel oznameni o tom, ze tuto zmenu ve vyuctovani udelaji a od kdy. Zaregistroval jsem ji az v okamziku, kdy po me chteli o korunu vice, nez na kolik mam nastaveny trvaly prikaz. Na mou stiznost zaslanou pres kontaktni formular v prosinci 2011 do dnesniho dne nikdo nereagoval...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.