Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

řeším nové problémy s KCF-B3000HCO:

1. po zahřátí přístroje je opětovný start ze stavu stand-by takřka nemožný, přístroj zamrzne ve stavu aktivace a po chvíli se na displeji objeví ON a dál se nic neděje. Je nutné pokus několikrát opakovat, než naběhne bootování. Karta je čistá !

2. po nabootování se vždy objeví požadavek na PIN pro CA, které není nastaveno a ani neakceptuje základní zadání 0000. Po vybavení EXIT je vše OK.

 

V obou případech nepomohl ani reset do výrobního nastavení nastavení a cené nové nastavení.

 

Může někdo poradit ? Dík.

Odesláno

PIN je "1234"

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community