Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

to skoro vypadá, jako že máš ten router nastavený v nějakém chybném módu, nebo máš někde natvrdo nějaké špatné IP adresy (třeba v tom počítači?).

 

takže zkus resetovat router do továrního nastavení a zkontroluj nastavení síťovky v počítači.

Odesláno

Nemas v nastaveni EDIMAXu rezervace IP adres v nastaveni DHCP? Mne se podobne EDIMAX zblaznil, kdyz jsem pridal vic nez 8 rezervaci.

Odesláno

No pár výhrad by tu bylo, a to nejde jen o ležérnost popisu. Po vybalení bych ho v každém případě nechal nejprve naštudovat manuál. Totiž bez výběru typu připojení - a to je zcela zásadní - s tím samozřejmě nehne a takový PPPoE nebo Big Pond vůbec není vhodný. No a bez přepisu SSID to sice půjde, ale možná bude v okolí sám sebe marně v té záplavě Netgear-ů, TP-Link-ů a ASUS-ů těžce hledat (až se naučí, pak se může i skrývat - stejně mu to bude na dvě včetně nastavených MAC adres pro filtrování přístupu). A ten restart - jakkoliv jde o sakra zásadní věc - bych nechal pouze tehdy, pokud si to "šťourání" v té které nastavovací části prostě vyžádá. Jinak určitě ne. nemohouci.comli.com

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community