Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

I have the same trouble with this router (D-Link DIR-300 HW version: B1, firmware 2.5).

I've tried it with two different UPC modems.

a) the first one - connection between UPC modem and router is not operating (router LED indicator for Internet neither blinks nor lights)

b) the second one - connection between UPC modem and router is up (router LED indicator lights), but connection to http://192.168.100.1/ is not operating

 

Communication with UPC help line brings no solution :(

 

Notice: D-Link DIR-300 HW version: A1 fully operated with UPC modem.

Odesláno
You are connected via UPC Czech ?

Yes, UPC CZ, I live in Praha

 

I called to UPC.. And they said that they must to check something, and I must wait...

You may live in some specific part of UPC site. There were services still fix on MAC address (I don't know how is it now) and they don't use cable modems there.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community