Pavel m Odesláno 11. ledna 2020 Sdílet Odesláno 11. ledna 2020 Vite někdo, proč v Mostě nefungovalo UPC více než 13 hodin.?? Dobrý den, omlouvám se vám za vzniklé potíže. Technici nám poslali informaci, že se jedná o přerušený zemní kabel. Podařilo se sice již zaměřit místo, kde došlo k přerušení, ale výkopové práce a následná oprava prý budou trvat přibližně dalších 12 hodin. Ještě jednou se tak moc omlouvám za vzniklé potíže . Tak mám to konečně opravené trvalo to 14 hodin. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/28253-v%C3%BDpadek-most/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. ledna 2020 Sdílet Odesláno 13. ledna 2020 No, jak se tam píše. Přerušený páteřní rozvod. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/28253-v%C3%BDpadek-most/#findComment-144381 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 13. ledna 2020 Sdílet Odesláno 13. ledna 2020 Dycky MOST!! 🙂 2 Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/28253-v%C3%BDpadek-most/#findComment-144481 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.