Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Vite někdo, proč v Mostě nefungovalo UPC  více než 13 hodin.?? 

Dobrý den, omlouvám se vám za vzniklé potíže. Technici nám poslali informaci, že se jedná o přerušený zemní kabel. Podařilo se sice již zaměřit místo, kde došlo k přerušení, ale výkopové práce a následná oprava prý budou trvat přibližně dalších 12 hodin. Ještě jednou se tak moc omlouvám za vzniklé potíže   .

Tak mám to konečně opravené trvalo to 14 hodin.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

No, jak se tam píše. Přerušený páteřní rozvod.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dycky MOST!! 🙂

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community