Odesláno 21. března 2015 10 let Protože my to nezměníme, tak budeš muset zainvestovat a koupit si kabelový STB zvenčí mimo UPC. Mě až odejde B3000 (musím zaklepat, že zatím tedy držák), tak mě to čeká taky. No a to je taky otázka, jestli ti kabelový STB zvenčí mimo UPC k něčemu bude, když dle "vyjádření z technického oddělení do budoucna již s poskytováním CA modulu nepočítáme". Což je dost nejasné vyjádření, co tím technické oddělení vlastně myslí, zda jen o ukončení prodeje nebo i pronájmu. Na žádost jakéhosi uživatele, aby mu byl tento výrok objasněn, mu UPC FB tým odpověděl, že dotaz prověří a vysvětlí. Zatím to prověřují už pátý den a ne a ne nějaké vysvětlení poskytnout, což asi taky o něčem svědčí a obávám se, že o ničem dobrém.
Odesláno 21. března 2015 10 let ...no právě mě to všechno ze strany UPC přijde takový "na vodě". Celkem spolehlivě fungující CA moduly už nebudou,oba HD boxy vlastně ani pořádně nedoladili a už hrnou novej Horizon.
Odesláno 7. září 2015 9 let Ano, řešil jsem stejný problém. Mého starého KAONa si odvezl technik, sice se ta mrcha sama od sebe 2x denně restartovala, ale alespoň se tam daly seřadit kanály a dokonce to uměla takový luxus jako ovládat hlasitost, narozdíl od toho čtyřtunerového paskvilu, který tu máme teď . No nicméně jsem měl velikou kliku a sehnal jsem přes inzerát tenhle set top box, zavolal na linku UPC, nadiktoval jim sériové číslo, číslo VK a číslo karty zespodu a slíbili mi poslat do dvou týdnů novou CA kartu, takže budu moct mít doma tento set top box navíc Jupí . Za kartu nic navíc platit nebudu. Jinak na 1 domácnost dává UPC k dispozici až 4 karty (resp. zařízení). Momentálně mám doma tu 4tunerovou s prominutím sračku, pak v ložnici ten rozumný 1tunerový set top box (který narozdíl od vlajkové lodi umí také ovládat hlasitost, oba však neumí seřadit kanály a vytřídit oblíbené) a KAON jsem zatím šoupnul dětem do pokoje, ale ve finále půjde asi také do obýváku
Odesláno 25. října 2015 9 let Dobrý den, mám problém s tímto přístrojem a to následující: člověk občas něco nahraje na HDD, pak se mrkne a něco smaže a tak dokola.Jenže mne začala ubývat kapacita HDD, kdy zhruba při celkovém nahrání pořadů v normální kvalitě,nikoliv HD, je kapacita 0 GB. Pomůže naformátovat disk, nebo odchází do věčných lovišť. Děkuji za odpověd od erudovaného člověka Jirka jak jsi to vyřešil?Mě to taky rapidně ubývá a to nemám skoro nic nahrané-využitocca 287gb na 6 seriálových dílů
Odesláno 25. října 2015 9 let ...pravidelně!!! každý půlrok formátuju HDD a obnovuju tovární nastavení STB a až na drobný chybky šlape pátým rokem OK...a doufám že ještě bude,protože UPC za něj nemá žádnou adekvátní náhradu
Odesláno 25. října 2015 9 let Mě to taky rapidně ubývá a to nemám skoro nic nahrané-využitocca 287gb na 6 seriálových dílů Pokud tam opravdu skoro nic není, tak formát. Jinak je nutné přístroj rozšroubovat, disk vyndat (což ovšem podmínky pronájmu zakazují), připojit k nějakému počítačí s linuxem a provést kontrolu disku a opravy chyb (fsck, obdoba windowsového chkdsk). Já jsem se před pár lety divil, proč tahle možnost není v menu STB, aby šla udělat bez vyndávání disku. Prý proto, že STB má tak slabý procesor, že by kontrola trvala desítky hodin... 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 26. října 2015 9 let Já mám taky dobrou zkušenost s občasným formátováním HDD. Opravdu mi ten STB neslouží jako dlohodobé úložiště a po pár měsících ho prostě zformátuju a obnovým nastavení STB. To vyjmutí HDD není opravdu "uživatelské" řešení...ale když to pomůže Taky mám obavu až Kaon odejde,co bude dál.No třeba do tý doby doladěj HORIZON Taky by mě docela zajímalo,jestli tady má někdo alespoň hodně zhruba přehled,kolik kterých STB(a CAmodulů) je u nás v UPC připojeno?
Odesláno 26. října 2015 9 let ...no jestli vono to s těma celkovejma počtama STB a modulů v UPC nebude tajný ?!? ...ale třeba David z FB UPC bude znát odpověď.
Odesláno 26. října 2015 9 let Na začátku září bylo okolo 165 tisíc zákazníků s Horizon boxy. Alespoň to vyplývá z tohoto: http://www.mediar.cz/horizon-od-upc-vyu ... zakazniku/ A v tiskové zprávě se pak dalo dočíst, že UPC v posledním roce a půl bezplatně vyměnila svým zákazníkům více než 150 000 modemů (modemy bez standardu EuroDOCSIS 3) resp. přes 120 tisíc za poslední rok. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 26. října 2015 9 let Děkuji za odkaz. Z něho mi tedy vyplývá,že při celkovém počtu 460.000 TV abonentů UPC zhruba 300.000 lidí(2/3) vůbec nevyužívá Horizon!!! Mohu mít ještě dotaz,kolik je zhruba v oběhu Kaonů KCF-B4003HCO(HD PVR) a zda v případě potřeby jsou ještě na výměnu(asi neoficielně)? Děkuji
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.