Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Budes muset formatovat, taky uz mi to udelalo

Odesláno
Dobrý den, mám problém s tímto přístrojem a to následující: člověk občas něco nahraje na HDD, pak se mrkne a něco smaže a tak dokola.Jenže mne začala ubývat kapacita HDD, kdy zhruba při celkovém nahrání pořadů v normální kvalitě,nikoliv HD, je kapacita 0 GB. Pomůže naformátovat disk, nebo odchází do věčných lovišť.

 

Přístroj bohužel nemá implementován fsck - tudíž pří pádech přístroje příchází o data eventuálně alokované oblasti. Řešení, co používán já, je tak jednou za čas přípojit disk k počítači a provést fsck (k tomu stačí obyč sata přípojka na USB a třeba LiveCD linux-u, eventuálně fsck pod Windows což asi taky existuje).

Taky se občas stane, že pořad jaksi UŽ není v menu nabídce přístroje, ale zůstal jako adresář i s obsahem na disku - možná od pádu při mazání..., k tomu už ale musíte přípojit souborový systém. Adresářová struktura je banální, nahraná data přehrajete např. mplayer-em.

 

Pro člověka, co s počítači moc nedělá, to je rada asi k ničemu, tam nezbývá než pravidelně formátovat disk (a vždy příjit o všechny zaznamenané pořady). Párkrát sem se UPC a jejich lidem snažil vysvětlit v čem je problém, ale byl sem za blbce a že to není jejich starost a když se mě něco nelibí atd.... no prostě ztráta času....

Odesláno

děkuji za odpovědi, zkusím zformátovat, na více nemám zkušenosti :):diky

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Mám intenzivní problémy s Kaonem 4003. Při přehrávání z HD zamrzá na několik desítek vteřin a asi v polovině případů se pak už nerozeběhne a restartuje se. Tohle proběhne tak 5x až 10x za film, takže je to skutečně o nervy. Existuje nějaká pomoc? Jo a nechce se mi formátovat disk, přijdu o data a navíc s nejistým výsledkem. Můžu si nějak zazálohovat data? Díky za jakoukoli pomoc.

Odesláno

To je stále stejná písnička...zformátovat a když to nepomůže, tak vyreklamovat, protože je vadný disk a stím opravdu nejde nic dělat..... :idea:

Odesláno

Data z Kaona exportovat jdou, ale neni to uplne jednoduche:

kb.php?a=8

 

Mozna by stacilo jen provest funkci fsck, ktera opravi data na disku, ale opet to chce disk pripojit k PC s Linuxem, jak zde popisuje uzivatel Zka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Díky za odkaz, vyzkouším!

beny

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Mám problem s přístrojem DVR Kaon KCF-B4003HCO,nejde mi nahrávání.Může mi někdo poradit ??

Odesláno

hdd jsem sformátoval a pořád to nenahrává,může to být připojením přes HDMI ??

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community