Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Tak zase jsou to údaje 2 měsíce staré. Na to bych moc nespoléhal. A o těch dalších zařízeních jsem nikde žádný článek nenašel.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Na začátku září bylo okolo 165 tisíc zákazníků s Horizon boxy. Alespoň to vyplývá z tohoto: http://www.mediar.cz/horizon-od-upc-vyu ... zakazniku/

 

...no ale taky je třeba dodat,že velkou většinu těchto zákazníků s Horizon boxy tvoří ti,kteří ač chtěli nebo nechtěli,museli se svým "malým" Kaonem

migrovat na HORIZON

...anebo jestli se pletu...tak kolik je v oběhu "cihel" ?

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Tak po nějaké době aktualizuji své poznatky s tímto Kaon-em.

 

S nárůstem množství HD kanálů a změnou formátu GUIDE se zdá, že Kaon prostě padá i když je disk evidentně v pořádku. Dle mého pozorování to má zřejmou souvislost s přepínáním kanálu, kdy v okamžiku velkého 'zpětného' bufferu dochází k mazání nahraných dat a současnému novému nahrávání. Bohužel tuto funkci nelze vypnout, lze jen nastavit velikost bufferu na 1h, 2h, 3h, 4h.

 

V každém případě hádám že UPC nic řešit nehodlá a přejde veškeré reporty svým standardním stoickým klidem. Horizon si platit nechci - takže žádné jiné řešení zatím asi v dohledu není.

 

Pokud chce člověk jistotu že krabičku 'nesejme' (např. něco nahrává), pomůže PŘED přepnutím do GUIDE krátce někam přepnout (P+ P-) - zvlášť pokud předtím ťrebas 30 minut nepřepínal a sledoval HD kanál (ale je možné že to víc souvisí s typem video streamu, protože problémy s padáním jsou i s dětským Megamax apod.)

 

Nelze vyloučit, že řešením je pravidelný formát HDD, s tím, že filesystem pak ma mnohem snadnější 'metadata' a tudíž krabička má snazší práci s metadaty, ale to se mě nechce dělat když tam mám nahrané filmy :D

Odesláno

Nevíte někdo jestli i na tomto HD PVR Kaon bude "nové" řazení programů?

V tý půlce listopadu to nově naběhlo a pak to vrátili na původní.

Po dnešní "aktualizaci" ale nic nového.

Odesláno
Tak po nějaké době aktualizuji své poznatky s tímto Kaon-em.

 

S nárůstem množství HD kanálů a změnou formátu GUIDE se zdá, že Kaon prostě padá i když je disk evidentně v pořádku. Dle mého pozorování to má zřejmou souvislost s přepínáním kanálu, kdy v okamžiku velkého 'zpětného' bufferu dochází k mazání nahraných dat a současnému novému nahrávání. Bohužel tuto funkci nelze vypnout, lze jen nastavit velikost bufferu na 1h, 2h, 3h, 4h.

 

V každém případě hádám že UPC nic řešit nehodlá a přejde veškeré reporty svým standardním stoickým klidem. Horizon si platit nechci - takže žádné jiné řešení zatím asi v dohledu není.

 

Pokud chce člověk jistotu že krabičku 'nesejme' (např. něco nahrává), pomůže PŘED přepnutím do GUIDE krátce někam přepnout (P+ P-) - zvlášť pokud předtím ťrebas 30 minut nepřepínal a sledoval HD kanál (ale je možné že to víc souvisí s typem video streamu, protože problémy s padáním jsou i s dětským Megamax apod.)

 

Nelze vyloučit, že řešením je pravidelný formát HDD, s tím, že filesystem pak ma mnohem snadnější 'metadata' a tudíž krabička má snazší práci s metadaty, ale to se mě nechce dělat když tam mám nahrané filmy :D

 

Tak jsem si myslel, že to občas padá jenom mně...... Začalo to dělat z ničeho nic asi tak před dvěma měsíci a přitom se také zdá, že Kaon je v pořádku. Někdy se stane, že začne vypadávat obraz až se Kaon nakonec sám restartuje. Při vypadávání obrazu je zvuková stopa naprosto v pořádku, bez přerušení. Někdy Kaon spadne při přepnutí na jiný kanál a nebo dokonce jenom při požadavku na zvýšení hlasitosti...... Nepamatuji si, že by se tu v minulosti řešil podobný problém.

  • Po roku...
Odesláno

Dá se na tomto STB programovat nahrávání?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community